Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 17-utställningar-resultat
Läst 882 ggr
parlan
0

Vilka Katter är anmälda

till Örebro den 20 januari..

Namn, klass och grupp vill jag vetaGlad

/Maria

Sisikarlstad
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

S*Silverfåran´s Belba Baggins "Bella" Grupp 8, 6-10 månader.

parlan
0

S*Månlyckans Cadillac grupp 4 klass 10

parlan
0

S*Guldpärlans Armani grupp 5 klass 11

Sisikarlstad
0

Åh Pärlan! Kul att ev. få träffa dig i Örebro!!Skrattande

Jag vet att S*Silverfåran´s Bombadil "Totte" är anmäld ja NI va har han för grupp: 4 Klass 11

Åh S*Frostviken´s Gisela va kul o träffa ER igen!Kyss

Åh FÖRLÅT Pärlan o TACK för hjälpen!! Så är det när man ser illa hihihi

parlan
0

#4 Jaa det ska bli så skoj att träffa alla människor som man ser/träffa  här Skrattande.. Roligt att du oxå ska dit!

Totte skulle jag gissa på att han  kommer att gå i grupp 4 klass 11

Nenya
0

Om vi kommit med kommer jag och mina medresenärer med:

S*Nenya's Harley Quinn, gr 4, kl 9 el 7 (beror på hur det går på ÄK)
S*Nenya's Hugo Strange, gr 4, kl 9 el 10 (beror på honom själv)
S*Nenya's Mad Hatter, gr 2, kl 10
S*Nenya's Ichabod Crane gr 6, kl 10
S*Nature's Art Caffe Mocca, gr 6, kl 10

ser fram emot det.. nerks utställningar är alltid så trevliga =)

Frostvikens
0

Vi kommer med Frostvikens Agnes gr 7 klass 9-första utställningen i öppen klass och Silverfårans Bombadil gr 4, klass 11-Tottes första utställning, ! Om vi kommit med förstås…

parlan
0

#6 Skrattandedå kanske vi har en konkurrent då om Hugo Strangenu inte vill "sköta " sigFlört

/Maria

parlan
0

Hallå köp blåbär jag höll på att glömma lilla "Mizzy" ska ju oxå med till ÖrebroGlad

S*Guldpärlans Anna Sui Sui Dream grupp 6 klass 11

Nenya
0

#8 Jo, kanske det kanske.. spännande att spana in konkurrensen i förväg =)
Fast jag hoppas ju att han ska sköta sig ett litet tag till så att han hinner dejta lite och kanske bli champion i alla fall innan han joinar kastraternas skara..

Sisikarlstad
0

#7 Heeeeeeeeeej Gisela!!!Kyss

Frostvikens
0

#HEJ SUSANNE, SKA BLI SÅ HIMLA ROLIGT ATT SES IGEN!!!!!!Glad

Sisikarlstad
0

#12 TACK!!!!!! Puss på ER! Där hemma….Kyss

akickia
0

IC Tidernas Lycka, grupp 8 klass 5

S*FamiljeLyckans Lufsen, grupp 4, klass 11 och

S*FamiljeLyckans Lady, grupp 3, klass 11

Många klass 11-katter nu, framför allt i grupp 4 verkar det som… *spanar uppåt* Skrattande

Syllan
0

Jag har anmält två av mina katter till Örebro:)

S*Långängens Märtha-Louise, grupp3, klass 11

S*Guldpärlans Sarabi, grupp 6, klass 9

Tittar också uppåt och ser att det bara finns en i samma grupp som Märtha. Och ingen än så länge i samma som Sarabi. Ska bli spännande, om man bara kommer med:) /Sylvia

EddaM
0

Jag har anmält två av mina katter:

S*Eklövet´s Atos, grupp 6, klass 11.

Feztiz, grupp HLH Hona, klass 14.

Det skall blir jätte kul för det blir Atos första utställning. Och utställningarna i Örebro är ju så bra=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

skogsdimmans
0

Wa! Jag läste bara rubriken "våra katten är anmälda"…
Första tanken var att det var tidningen "våra katter" men börjae läsa innehållet och då ramlade 25-öringen ner!! Generad

Margona
0

Jag har anmält mina katter Aslan grupp 7, klass 10 och S*Frostvikens Amadeus grupp 7, klass 9.

Juliette-
0

IC S*Grianan's Delling grupp 5 klass 5

S*Sillyzone's Cornelia Cacao grupp 1 klass 11 (precis fyllda 6mån Fundersam

manlyckans
0

Jag har anmält två av mina katter.

knoxville
0

Hejsan! För hoppnings vis kom jag med och i så fall

S*Månlyckans Iris grupp 6 klass 12 . S*Knoxville´s Rosmarin gs 0324 grupp 8 klass 12 & S*Magaris Izor grupp 2 klass 10

Jag hoppas att det vart rätt :) jag ställer inte ut så ofat då glömer

man allt med grupp /klass..

Eva

mariamia
0

Jag kommer INTE deltaga i Örebro utställningen med mina katter. Detta pga att jag inte vill utsätta andra katter i onödan för ev smitta. Mina katter kommer vara färdigbehandlade i januari MEN jag stannar hemma. Siktar in oss på Jönköpingsutställningen i April istället!

/Mia

EddaM
0

Lite tråkigt att du inte kommer är det ändå Mia, Atos ville träffa dig. Men det kommer väl fler tåg.

*kram* från Atos

S*Luddhuvet´z

Anglastammens
0

Hej!

Vi har anmält vår Gustaf

Det blir hans första utställning utanför Borlänge men bättre sent än aldrig…Glad

CH S*Kattfarfars Carl Gustaf, gr 6, kl 10.

//Anki

Tinis
0

CH S*Celadon's Cassiopeia Schedir, grupp 5, klass 7. Om vi kommit med vill säga…

LosGatos
0

Jag har anmält S*Los Gatos Esmeralda, NFO g 09. Grupp 6, klass 9.

Och från vår uppfödning CH S*Los Gatos Eldarion, NFO d 09, Grupp 6, klass 7. 

Bara att hålla tummarna att man kommit med!

#25  Hoppas att vi ses (om vi kommer med…). Är så nyfiken på att få se Pejan irl. Kyss

//Katarina

Dalwhinnies
0

Hej!

Jag har anmält S*Izawatha´s Dodge Viper, grupp 6, klass 11. Det har varit ett långt, (men rätt skönt) uppehåll, så jag hoppas verkligen att vi kommit med!

//Maja

Tinis
0

#26 Det vore jättekul att träffas. Håller tummarna för att vi båda kommit med. Glad

Blankan
0

#24 Till Änglastammens

Måste bara få säga att vad rolig att få se Christinas bror på utställning =)

Vi kommer också dit så då får ni se henne också, stora tjejen på 5,1 kg efter en kull på 7 kattungar. Det ni! *ler*

TantNeta
0

Hej!

Jag har anmält N*Ravnklo Caspian grupp 4, klass 11 och S*Mar´Michel´s Intarzia grupp 6, klass 12.

Det ska bli riktigt spännande och se om man har kommit med. Hoppas att vi ses

Restless
0

*snyft* Fick just ett samtal att mina katter inte kom med :( Jaja, jag hade det på känn, så det var inte en sådan besvikelse, men ändå…

parlan
0

Jag har däremot kommit medSkrattande

/Maria

Restless
0

Grattis till er som kom med! Vi kanske tar en semesterweekend i Örebro och hälsar på släkt och vänner och kikar förbi utställningen ändå.

Margona
0

#32 och #33  hur vet ni om ni kom med eller inte? Har ni fått något brev eller?? //Margona

Restless
0

#34: Den stackars kassören verkar sitta ikväll och ringa runt till de som inte kom med. Iallafall ringde hon till mej nyss.

parlan
0

Fick mail i går med information om att vi kom med.

/Maria

Margona
0

Ok, det är väll bara att vänta och se om man kommer med eller inte. Men jag har inte fått någon inbjudan så antagligen kom jag inte med..

parlan
0

Jag har inte heller fått någon inbjudan, utan ett mail från Lena Böörs!

/Maria

Margona
0

Ja, men jag har inte fått något mail så jag antar det betyder att jag inte kom med. //Margona

TailorHills
0

Lena Böörs?? Hon har väl hand om anmälningarna till kategori I, III och IV. Det är väl Anna Wallin som har hand om kategori II.

parlan
0

Jaa fick ialf ett mail från henne…

Sent i går kväll!!

/Maria

Restless
0

Tar tillbaka - det var kanske inte kassören som ringde, men ändå ;)

Bengan
0

Vi har varken fått mail eller telefonsamtal, undrar vad det betyder??

Mvh Bengan

Margona
0

Jag har inte heller fått varken samtal eller mail.

TailorHills
0

Vanligtvis är det bara dom som inte kommit med som meddelas. Så så länge ni inget hör så är ni troligtvis med…

/Pia

Syllan
0

Det verkar spännande det här!!! Har inte hört varken bu eller bä… så nu är det mycket spännande!! /Sylvia

Tinis
0

#46 Instämmer! För jag har inte heller hört något.

Teres
0

Jag fick telefon samtal i dag att jag inte kom med.  fast jag betalade den 27.e.. Fat pengarna lär väl inte ha kommit fram i tid. hon sa att de är över 200 som inte har kommit med. och alla som inte har kommit med kommer medelas via telefon,

EddaM
0

Jag har inte hört något så jag hoppas på att jag kommit med fortfarande. Det är ju Atos första utställning men Feztiz har nog kommit med ialf för hon är ju huskatt. Och jag såg att det är tre grupp 6 klass 11 katter med, bara härifrån. Det skall bli kul att träffa er. =)

S*Luddhuvet´z

akickia
0

De är nog flera som ringer, Britt-Maria ringde mig härom dagen :( Och de ringde min syster igår. Tyckte jag var så snabb, men det räckte ju inte denna gång. Extra trist för kattungarna, var ju en chans till att få ut dem och synas när de fortfarande är någotlunda små… Men men. I "värsta" fall får de bo kvar här hemma, eller kanske hamna på foder hos någon jag känner om det går.

Som jag sa till Stoffe när jag berättade: En god och en dålig nyhet. Den dåliga är ju att vi inte kom med. Den goda är att vi får lite extra pengar nu i december, och att vi faktiskt får en ledig helg i januari! (Det var ont om dem annars…). 

Grattis till alla er som kom med!

EddaM
0

En bild på Feztiz=)

S*Luddhuvet´z

Sisikarlstad
0

Jag har kommit med för jag ska gå assistent!! Jag vet att Bella S*Silverfåran´s Belba Baggins fs 09 kommer med men Anborn vet jag inte för han betalade jag in han senare än Bellas.

MissMikkus
0

Vad jag förstått så har jag kommit med. Och katterna jag har med mej är: EC S* Trollgumman´s Aalbin som gör premiär som kastrat i grupp 8 kl 10. Spännande att se hur han står sig efter ett långt uppehåll i utställningsvärlden. Och så blir det Deimos Century Seamaid, "Svea" i grupp 6 kl 9. Och där blir de väl många som vanligt. Blir också superspännade!!Kyss