Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett09-kattungar-till-salu
Läst 1815 ggr
Manhedens
0

S*Månhedens andra kull

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj, vad tiden går fort! Jag som hade tänkt visa upp dom här när de var små dunbollar men nu är dom ju nästan stora…

Tre tjejer blev det i alla fall.

Far: EC S*Skogsälvans Chinook
Mor: S*Månhedens Aviendha

Mer bilder finns på www.it4unet.se/~manhedens/

Manhedens
0

Imorgon blir de 8 veckor och jag hoppas hinna få upp nya bilder på dom då Glad.

Sagolika
0

Vilka sötnosar Kyss

haapets
0

De er skjønne. GrattisKyss

Sissi
0

Mums vilka sötnosar! Kyss

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Manhedens
0

Tack så mycket! Skrattande
Nu finns det nya bilder. Jag har börjat misstänka att Sandy är smoke… På fläcken hon har på hakan är hon ljus under men det är mindre ljust uppe på huvudet. Är det någon som vet hur det är med smoke kontra silver. Kommer smoke senare? När silvret började synas på Mindy så syntes inget på Sandy.. Här är i alla fall en bild på Sandy f(s) 03

Manhedens
0

Och här är Cindy n 23

Manhedens
0

Och Mindy fs 03 23

Manhedens
0

Nu är de 9 veckor och full fart hela tiden. Förutom då de sover på
kvällen så att de ska orka busa hela natten Flört

Nya bilder på hemsidan, lite påskigt med fjädrar.

Har kompletterat namnen lite så de blir en riktig B-kull.

Först ut är S*Månhedens Brave Sandy

Manhedens
0

Sedan S*Månhedens Blessed Cindy

Manhedens
0

Och sista tjejen S*Månhedens Bright Mindy

Seerath
0

Vilka raringar dom är. :) Önskar att jag hade haft tillfälle att hälsa på dom.

Tror nog inte Sandy är smoke, borde synts mer vid ögonen tycker jag.

Labolina_73
0

Men oj vad fin Cindy är.. :-) dom andra oxå såklart men hehe Cindy föll mej mest i smaken.. :-) Trots att jag älskar paddor..

//Linda

Manhedens
0

Vips så har kattungarna blivit 12 veckor och är klara att flytta.
Tyvärr så har jag ännu inte en enda bokad… Rynkar på näsan
Om någon söderöver landet är intresserad så har jag en kompis som kör från Umeå till Eslöv i slutet på maj… jag kommer också att fara på utställningen i Nesna, Norge.

Jag har i alla fall tagit nya bilder och lagt ut dom på hemsidan:
www.it4unet.se/~manhedens/  Här är en bild på alla tre gullungarna Skrattande.

Kattilaforsens
0

Var inne och kikade på din hemsida. Jättefina är de alla tre men hjärtat klappar lite extra för bruningen Cindy. /Tina

Juliette-
0

Vilka s?tnosar. Lycka till att finna nya familjer till dom

kerstin2181
0

Vilka paddor mumsKyss du kan skicka båda hitFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

sandras-tiger
0

Mmm det är så svårt att låta bli och komma förbi och hälsa på dina fina tjejer när man bor så näraSkrattande. Är extra svag för Mindy & Sandy. Vilka godbitarKyss. Hoppas du hittar fina hem åt dem.

SusannAlg
0

Jätteljuvliga! Speciellt Cindy!

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

EvaHelen
0

KyssKyssKyss vilka fina kattungar. Alla är jätte söta,men min favorit blev Sandy, helt ljuvlig i teckningen. All lycka till dem alla.

Mvh.

Eva-Helen

Manhedens
0

Tack! Tack! Glad Min egen favorit är Sandy, hon är lite större än de andra och jag gillar hennes teckning. Hade funderat på att spara henne hos en fodervärd, men jag kan inte spara en katt från varje kull…. ska börja leta efter nytt blod kanske nästa år istället.

Jag trodde att jag skulle ha alla bokade vid det här laget men jag får inse att jag har varit för dålig på att annonsera. Rynkar på näsan

kerstin2181
0

#20 annonsera ut dina vackra kissekatter, för dom ser helt underbara utSkrattande

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Manhedens
0

Tänkte bara skriva att dom fortfarande är till salu och att jag kommer att ta med mig dom till Polarkattens utställning i Nesna.

Så om det är någon som ska dit är det bara att komma förbi och gosa med dom Flört.

Om det är någon "söderöver" som är intresserad så kan jag också ev ordna leverans mellan Umeå-Eslöv den 26:e maj.

Manhedens
0

Är ledig imorgon så jag ska ta nya bilder på dom och lägga upp på hemsidan. www.it4unet.se/~manhedens/

Manhedens
0

Nu är Pia här och vi åker snart iväg till Norge. Hon tog massa fina bilder på kattungarna som jag får lägga upp senare.

Här är en på alla tre i alla fall. 

sandras-tiger
0

Aahh vilken fresterska du är som lägger upp sååå fina bilder på tjejernaSkrattande. Vilka tjejer alltså. Måste-hålla-mig-från-att-komma-och-kidnappa/tvångsgosa-med-godbitarna!!!

Har du hittat hem till dem än?

Manhedens
0

#25 Det är liiite långt men du är hemskt välkommen att komma och gosa med dom Flört.

Brave Sandy flyttade i helgen till en uppfödare i Norge. De andra två är fortfarande till salu.

Manhedens
0

Bright Mindy och Blessed Cindy Kyss

Manhedens
0

Det börjar kännas sent nu men i morgon hoppas jag hinna lägga upp fler bilder på sötnosarna.

SpinEngine
0

Kyss Jag har inte upptäckt de tre "pussgurkorna" förrän nu men huja så söta. Skickar iaf ett något sent grattis!

sandras-tiger
0

#26 Säg inte det, är nyinflyttad till Umeå. Så jag är närmare än du trorSkrattande (usch lät lite "creepy" av mig att skriva så). Mer bilder, gärna jättefina tjejer. Visade min kille bilder på dina tjejer och hans reaktion blev "en katt till och jag flyttar". Skit ocksåTungan ute tycker att vi hade behövt en tjej till här hemma.

Manhedens
0

#30 det blev ju vips bara ett stenkast hit Flört

Min sambo säger något liknande men på nåt sätt har det lyckats komma in en till katt i huset i alla fall  Skrattande. Lite oplanerat så flyttade S*Seerath's Ifrit in till oss i december… han gick helt enkelt inte att motstå! Jag hade ju pratat om att skaffa en avelhane "nån gång"…

Här är i alla fall lite med bilder, först ut är Blessed Cindy

jaanuska
0

Jättevackra alla treKyss Farfar Garion skickar massa nospussarKyssKyssKyss

Manhedens
0

#32 Tack så mycket! Många pussar tillbaka till farfar KyssKyssKyss önskar Cindy,

Manhedens
0

och Mindy KyssKyssKyss

Manhedens
0

Sandy hälsar också Kyss hela vägen från Harstad, Norge Skrattande

Manhedens
0

Bara en till bild på Mindy innan jag går och lägger mig *gäsp*

Hon har så härligt mönster Glad

Manhedens
0

Tänkte jag skulle lägga upp bedömningssedeln från Nesna, 23/5. Domare: Karina Bjuran

Jag missade att ta hem den på söndagen, men de skulle posta den till mig Skäms

Seerath
0

Åh, smånuttisarna! Jättefina och härliga små töser! Speciellt Mindy var oerhört charmig, otroligt spinnande. :)

Manhedens
0

Förut var det Sandy som alltid väckte mig flera ggr på natten och bara MÅSTE gosa med mig. Nu när hon har flyttat är det Cindy istället, de bara byter av varandra … jag blev tvungen att göra ett test och gick och la mig med Mindy (de andra fick en sovrumsdörr framför näsan). Och jag fick inte sova ifred den natten heller… Hon var såå gosig och spann så jag trodde hon skulle väcka barnen Flört.Jag misstänker dom har nån hemlig plan med att förstöra min nattsömn… för det är bara mig de väcker, adrig Fredrik.. hmm.

Ser att jag glömde skriva att kullen fixk Ex3 på både lördag och söndag i Nesna av totalt 7 kullar Glad.

Margona
0

Fina kattungar!!

Manhedens
0

Nu är de 17 veckor och jag tror de bara blir mer och mer gosiga Kyss

Jag har uppdaterat hemsidan (www.it4unet.se/~manhedens/) med nya bilder, men jag tänkte visa upp några här också.

Först busiga kissar:

Manhedens
0

Jag kommer att fara till BJK's utställniing i Umeå så om någon är intresserad så kan jag nog ta med dom.

Blessed Cindy:

(jag är så van vita tassar så jag tycker det ser jätteläckert ut med svarta tassar)

Manhedens
0

Bright Mindy:

(har en intressent men är inte bokad ännu)

Manhedens
0

och till sist en mysbild där de har somnat efter fotograferingen Tungan ute

Manhedens
0

Nu har tiden gjort ett jättehopp igen och jag har inte hängt med…

Både Mindy och Cindy är fortfarande till salu. Dom är på rea Flört eftersom det ibland verkar som de ska riva hela huset.

Seerath
0

Förstår inte hur dom fortfarande kan vara till salu, dom som är så fina. Hoppas verkligen dom hittar sina hem snart!

SillyZones
0

Verkligen fina tjejer! Cindy blev en favorit… Underbar tjej!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Manhedens
0

Tack så mycket!
För tillfället bor dom hos min svåger så det är lite lugnare här hemma Skrattande

Det skulle vara jättebra om jag hittar någon som vill ha båda två eftersom de varit med varandra så länge nu.

Manhedens
0

Kommer att ta med mig kattungarna och Ifrit till Nolia i Umeå fredag, om nån ska dit, kom gärna förbi och gosa med dom en stund Kyss

Seerath
0

Åh, ska ni till stan! Vad synd att jag inte kan fara till nolia på fredag. :( :( :( :(

sandras-tiger
0

Åh dom är så fina båda tjejerna! Förstår inte heller hur du kan ha dem kvar fortfarande! PötnosarKyss. Är sugen men karln har sagt nej på skarpenObestämd

Manhedens
0

Synd att du inte kan komma och hälsa på oss på Nolia Pia Rynkar på näsan

Kanske någon annan dyker förbi… Oskyldig