S*Månhedens andra kull
Oj, vad tiden går fort! Jag som hade tänkt visa upp dom här när de var små dunbollar men nu är dom ju nästan stora…
Tre tjejer blev det i alla fall.
Far: EC S*Skogsälvans Chinook
Mor: S*Månhedens Aviendha
Mer bilder finns på www.it4unet.se/~manhedens/

Imorgon blir de 8 veckor och jag hoppas hinna få upp nya bilder på dom då
.

Vilka sötnosar 

De er skjønne. Grattis
Mums vilka sötnosar! 
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Tack så mycket! 
Nu finns det nya bilder. Jag har börjat misstänka att Sandy är smoke… På fläcken hon har på hakan är hon ljus under men det är mindre ljust uppe på huvudet. Är det någon som vet hur det är med smoke kontra silver. Kommer smoke senare? När silvret började synas på Mindy så syntes inget på Sandy.. Här är i alla fall en bild på Sandy f(s) 03

Vilka raringar dom är. :) Önskar att jag hade haft tillfälle att hälsa på dom.
Tror nog inte Sandy är smoke, borde synts mer vid ögonen tycker jag.

Men oj vad fin Cindy är.. :-) dom andra oxå såklart men hehe Cindy föll mej mest i smaken.. :-) Trots att jag älskar paddor..
//Linda

Vips så har kattungarna blivit 12 veckor och är klara att flytta.
Tyvärr så har jag ännu inte en enda bokad… 
Om någon söderöver landet är intresserad så har jag en kompis som kör från Umeå till Eslöv i slutet på maj… jag kommer också att fara på utställningen i Nesna, Norge.
Jag har i alla fall tagit nya bilder och lagt ut dom på hemsidan:
www.it4unet.se/~manhedens/ Här är en bild på alla tre gullungarna
.
Var inne och kikade på din hemsida. Jättefina är de alla tre men hjärtat klappar lite extra för bruningen Cindy. /Tina

Vilka s?tnosar. Lycka till att finna nya familjer till dom

Vilka paddor mums
du kan skicka båda hit
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Mmm det är så svårt att låta bli och komma förbi och hälsa på dina fina tjejer när man bor så nära
. Är extra svag för Mindy & Sandy. Vilka godbitar
. Hoppas du hittar fina hem åt dem.

Jätteljuvliga! Speciellt Cindy!
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken

vilka fina kattungar. Alla är jätte söta,men min favorit blev Sandy, helt ljuvlig i teckningen. All lycka till dem alla.
Mvh.
Eva-Helen

Tack! Tack!
Min egen favorit är Sandy, hon är lite större än de andra och jag gillar hennes teckning. Hade funderat på att spara henne hos en fodervärd, men jag kan inte spara en katt från varje kull…. ska börja leta efter nytt blod kanske nästa år istället.
Jag trodde att jag skulle ha alla bokade vid det här laget men jag får inse att jag har varit för dålig på att annonsera. 

#20 annonsera ut dina vackra kissekatter, för dom ser helt underbara ut
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Tänkte bara skriva att dom fortfarande är till salu och att jag kommer att ta med mig dom till Polarkattens utställning i Nesna.
Så om det är någon som ska dit är det bara att komma förbi och gosa med dom
.
Om det är någon "söderöver" som är intresserad så kan jag också ev ordna leverans mellan Umeå-Eslöv den 26:e maj.

Är ledig imorgon så jag ska ta nya bilder på dom och lägga upp på hemsidan. www.it4unet.se/~manhedens/

Aahh vilken fresterska du är som lägger upp sååå fina bilder på tjejerna
. Vilka tjejer alltså. Måste-hålla-mig-från-att-komma-och-kidnappa/tvångsgosa-med-godbitarna!!!
Har du hittat hem till dem än?

#25 Det är liiite långt men du är hemskt välkommen att komma och gosa med dom
.
Brave Sandy flyttade i helgen till en uppfödare i Norge. De andra två är fortfarande till salu.

Det börjar kännas sent nu men i morgon hoppas jag hinna lägga upp fler bilder på sötnosarna.

Jag har inte upptäckt de tre "pussgurkorna" förrän nu men huja så söta. Skickar iaf ett något sent grattis!

#26 Säg inte det, är nyinflyttad till Umeå. Så jag är närmare än du tror
(usch lät lite "creepy" av mig att skriva så). Mer bilder, gärna jättefina tjejer. Visade min kille bilder på dina tjejer och hans reaktion blev "en katt till och jag flyttar". Skit också
tycker att vi hade behövt en tjej till här hemma.

#30 det blev ju vips bara ett stenkast hit 
Min sambo säger något liknande men på nåt sätt har det lyckats komma in en till katt i huset i alla fall
. Lite oplanerat så flyttade S*Seerath's Ifrit in till oss i december… han gick helt enkelt inte att motstå! Jag hade ju pratat om att skaffa en avelhane "nån gång"…
Här är i alla fall lite med bilder, först ut är Blessed Cindy

Jättevackra alla tre
Farfar Garion skickar massa nospussar

Tänkte jag skulle lägga upp bedömningssedeln från Nesna, 23/5. Domare: Karina Bjuran
Jag missade att ta hem den på söndagen, men de skulle posta den till mig 

Åh, smånuttisarna! Jättefina och härliga små töser! Speciellt Mindy var oerhört charmig, otroligt spinnande. :)

Förut var det Sandy som alltid väckte mig flera ggr på natten och bara MÅSTE gosa med mig. Nu när hon har flyttat är det Cindy istället, de bara byter av varandra … jag blev tvungen att göra ett test och gick och la mig med Mindy (de andra fick en sovrumsdörr framför näsan). Och jag fick inte sova ifred den natten heller… Hon var såå gosig och spann så jag trodde hon skulle väcka barnen
.Jag misstänker dom har nån hemlig plan med att förstöra min nattsömn… för det är bara mig de väcker, adrig Fredrik.. hmm.
Ser att jag glömde skriva att kullen fixk Ex3 på både lördag och söndag i Nesna av totalt 7 kullar
.

Fina kattungar!!

Nu är de 17 veckor och jag tror de bara blir mer och mer gosiga 
Jag har uppdaterat hemsidan (www.it4unet.se/~manhedens/) med nya bilder, men jag tänkte visa upp några här också.
Först busiga kissar:

Förstår inte hur dom fortfarande kan vara till salu, dom som är så fina. Hoppas verkligen dom hittar sina hem snart!
Verkligen fina tjejer! Cindy blev en favorit… Underbar tjej!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Tack så mycket!
För tillfället bor dom hos min svåger så det är lite lugnare här hemma 
Det skulle vara jättebra om jag hittar någon som vill ha båda två eftersom de varit med varandra så länge nu.

Kommer att ta med mig kattungarna och Ifrit till Nolia i Umeå fredag, om nån ska dit, kom gärna förbi och gosa med dom en stund 

Åh, ska ni till stan! Vad synd att jag inte kan fara till nolia på fredag. :( :( :( :(

Åh dom är så fina båda tjejerna! Förstår inte heller hur du kan ha dem kvar fortfarande! Pötnosar
. Är sugen men karln har sagt nej på skarpen

Synd att du inte kan komma och hälsa på oss på Nolia Pia 
Kanske någon annan dyker förbi…