S*Beyond American Beauty
!!
S*Winsnes Wilda

Hon är så vacker, kul att ni har bestämt hane
väntar med spänning på att få reda på vem det blir.

Super vacker hona!! 
/Helena
#2 Instämmer helt!
Hon är grymt vacker och jag är jätte nyfiken på vem hon ska få träffa.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Hon är en mycket vacker hona, och ni har säkert funnit en vacker hane
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Ser fram mot uppdatering med spänning 
Kram
Barbro

Härlig bild på en vacker fröken

Tack för alla gulliga kommentarer om vår Beauty!!
Vi kommer tillbaks när uppdateringarna är gjorda…
// Kram Bittan

Halvsyrran Juciy Lucy hälsar att vi är väldigt nyfikna
Ska bli spännande! Stor kram!

En hona i min smak! MUMS
Vad vacker hon är, Bittan! Även jag sällar mig till de nyfiknas skara angående planerna för henne. Skynda dig nu att uppdatera hemsidan!

Tack alla!!
Nu är hemsidan uppdaterad med nya planer. // Bittan
länken funkar inte
S*Winsnes Wilda

google is your friend ;) http://www.kvarnstugan.se/
Trevliga planer som alltid Bittan! 

Tack för att du äntligen stillat vår nyfikenhet.
Härliga planer, Bittan!

#17+#18 Hon är så himla vacker och bilderna är super fina.

Så vacker, så vacker

MUMS! // Maja

"Jesses amalia" så vacker hon är…

Kan du vara snäll och ge Peter Nerström min adress och be honom genast ge sig av till min adress, BASTA !!!
Fy f_n vilka fantastiska bilder

Kram
Barbro

Våran lilla Beauty fick tyvärr inte glädjen att bli mamma.

Hon kastrerades igår pga. en livmoderinflammation som inte gick att stoppa. Hon behandlades först med Baytril & Alizin ( utdrivande medicin) men efter behandlingstiden blev hon åter dålig och det bästa för henne var att bli kastrat.
Detta känns ju oerhört tungt men det viktigaste är ju att Beautygumman blir frisk. // Bittan
Nä men fy vad trist. Vilken otur ni har. Skickar massor av tröstekramar till er och hoppas att Beauty kryar på sig snart. /Tina
#22 Vad tråkigt Bittan. Skickar massa tröstekramar till er och er vackra Beauty. Men huvudsakligen är att hon blir frisk.
Kram Eva-Helen & Zara gumman
Näääee Bittan, fy vad tråkigt…blir alldeles tårögd. 
Vackra, vackra Beauty…vilken otur du har!
Självklart är det viktigaste att hon blir frisk igen men otroligt trist att denna vackra katt inte kommer att få några kattungar.
Miljoner tröstekramar till Er
Sissi

Usch vad jag tycker synd om er nu. Jag säger som Sissi, miljoner tröstekramar. Jag förstår att allt känns hopplöst just nu, men det viktigaste är ju som du skriver att hon blir frisk och får må bra.
Kraaaam
Barbro

Men fy, vad är det jag läser! Inte Beauty!
Känner så oerhört med er! många varma tröstekramar till er! Pussa vackra Beauty från släkten i Grums.
Camilla

Åh nej vad trist. :(
Hoppas hon är pigg och glad igen snart!

Vad tråkigt! Och jag säger som de andra; huvudsaken att hon blir frisk och kan leva ett långt och gott liv. Vet att det inte är mycket till tröst just nu …
Kram

Åh, Bittan… Jag är så ledsen för Eran skull. Jag vill på detta sätt skicka en "Krya på dig" hälsning till vackraste Beauty.
Kramar i massor tills vi ses, förhoppningsvis snart!
// Maja

Gud vad tråkigt prinsessan inte fick gå i avel.. så ledsen för eran skull men det viktigaste är att skönheten mår bra.

Nej så oerhört tråkigt!! Jag vet, för jag har varit i liknande situation men jag hade i alla fall lyckan att få en kull på min tös. Man får tänka på det positiva, att hon mår bra och slipper det onda. En stoooor tröstekram till er!
//Catherine

Nää fy va tråkigt
men skönt att Beauty den lilla
är okey. Skickar en jätte massa tröst kramar till er och skickar en
i pannan på Beauty//Ann-Britt

Tack snälla för er omtanke om vår lilla Beauty!
Vi sörjer väldigt att hon inte fick bli mamma men nu hoppas vi att hon kommer att må bra som kastrat tillsammans med övriga gänget här hemma.Sen kommer hon att få följa med på lite utställningar lite längre fram.
Kram Bittan