Molde resultat
Hej!
Jag har fått resultaten via telefon från Margona och Gisela som befinner sig i vårt grannland Norge(Molde). Här kommer resultaten.
Lördag:
S*Frostvikens Amasdeus tog sitt CAP. (Han har fått färgbedömning av Anne Veland och Karl Preiss och han ska fortsätta gå i grupp 5).
S*Frostvikens Cutty Sark blev IC och NOM.
Pole Positions Amalthea blev IC.
S*Silverfårans Bombadil CAPIB
Söndag:
S*Frostvikens Amadeus är idag PREMIER och ska upp till NOM.
Mer information kommer från våra glada vänner.
Stort grattis till Margona och Giselas enastående resultat.
Mvh,
Eva-Helen
Mer information från Margona och Gisela.
S*Frostvikens Amadeus NOMINERAD
S*Frostvikens Cutty Sark NOMINERAD
S*Silverfårans Bombadil NOMINERAD
Pole Positions Amalthea blev EX 2
Mvh,
Eva-Helen
Ännu ett enaståeden resultat, stort grattis. Vi håller alla våra tummar och tassar här hemma att det blir fler fina resultat i panelen.
Grattar oxå o så skönt att hon fick d med färgen rätt!
S*Winsnes Wilda

VI fick också rapport om att vår uppfödde PR EC S*Chop Suey´s Bahraz Heartsease blev ,igår lördag, PREMIER samt även NOM och BIS
Hans dotter IC S*Madison´s Holly Harmoney blev också BIS, vuxen hona. Gratttttttis till ägarna Barbro och Kjell-Åke! Vilken JACKPOT! Det var en lång resa för dem. 110 mil, enkel väg, har de åkt för att ta sig till Molde!

Grattis till fina resultat och ett extra gratis till Barbro & Kjell-Åke. Hon är vacker Holly Harmoney.

GRATTIS till alla fina resultat!
#5 Vilken vacker katt!!!
/ Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Grattis till alla finfina resultat.
Grattis Grattis till alla fina resultat instämmer även jag med

Tack ska ni ha allesammans! Nu är vi hemma igen trötta men lyckliga då helgens resultat blev mer än vad vi någonsing ens tänkt på! 

Tom med min docksöta, lilla Bombadil blev nominerad och fick sin titel IP med finfin kritik!
Gisela

Grattis till alla fina resultat.

Grattis till alla fina resultat! //Kaisa

Supergrattis till alla fina resultat 
Barbro

Måste ju även jag gratta Barbro och Kjell-Åke till de otroligt fina resultaten! Supertrevliga skogisägare med otroligt läckra och vackra skogisar . Det var kul att se dem IRL då de bor en bit från Sthlm… Och Tack för de trevliga pratstunderna!
Gisela

Tack! Jag är så glad över Amadeus fina resultat men det viktigaste och skönaste var att färgbedömningen gick som den gick. Han ska nu vara i grupp 5 och Anne Veland kunde inte förstå hur de kan hålla på som de gjort med en 3 år gammal katt. Jag visade det vita och både hon och Karl Preiss tycker att det är så lite att det inte finns någon anledning att han ska gå i gr 6. Inte heller någon av de två domare som dömt honom denna helg har sagt något om det vita och de verkar inte ens ha sett det.
Det var en mycket trevlig utställning med många supertrevliga människor. Även jag måste gratulera våra trevliga burgrannar Kjell-Åke och Barbro till deras underbart fina katters resultat.
Är fortfarande lite trött efter gårdagens resa hem som tog 10.5 timmar, men det var det värt

Grattis till dom fina resultaten alla!!!
Nu ser du till att hålla Amadeus i gr5

Grattis till alla finfina resultat!!!
//Ingela

Supermega GRATTIS Margona och Gisela för superfina resultat i Norge..
Sorry Margona att jag inte kunda lägga ut, min dator var lite som den ville igår.. Tur att Eva-Helen kunde lägga ut..
Ja men så skönt dör dej att ha honom färgbedömd oxå.. Hoppas verkligen att du slipper mera strul med "lill"killen….
kram Linda

Tack!
#15 Ja nu hoppas jag att han kommer att få stanna i gr 5, men bara han får lite krage så kommer det nog att synas ännu mindre. Det är bara på Järva de har sagt något om det vita, de har inte hänt varken före eller efter
#17 Ja Eva-Helen har skrivit ser jag. Det var roligt att han slog ut birman som slog honom i nomineringen på lördagen. Jag är så stolt över min killes exemplariska temperament, vilket han fick många lovord för.
Kram

Oj så vackert….

#20 Mycket vackert, kommer flera bilder när jag orkar är lite trött efter resan. Kanske ska du följa med nästa år

Måste också gratulera min vän Gisela till hennes jättefina resultat, 3 titlar och 3 NOM och även avkomman Amadeus NOM. Tack för en jättetrevlig helg!