Pratsam kisse.
Sedan flytten har min lilla vita Hvanilja blivit en väldigt pratglas skogis.
Ivus har alltid snackat, men Hvanilja är mer för att föra ett samtal med någon i familjen..
Kan bero på att hon trivs bättre i nya lägenheten..
Jag undrar om era skogisar har ett utvecklat vokabulär och gärna tar en pratstund med husse eller matte 

Ha ha, ja absolut! Här babblas det som värsta arorna! Men det kan ju vara att det ligger i släkten också;)
#1 Haha!
Vet inte hur det är med Hvaniljas linjer, men hanens mor är en dam med många ord, hehe.
Jo då, min röda kastratkille snackar mycket och ofta.
Allra roligast tycker han att det är när jag sitter vid datorn och har balkongdörren öppen. Då sätter han sig på balkongbordet och ropar på mig och när jag ställer frågor så svarar han nöjt. Det måste se komiskt ut ur mina grannars synvinkel för killen tjattrar verkligen. Ibland undrar jag om grannarna hör vad jag säger också - för ni vet ju hur man låter när man pratar med katter.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Min ali snackar hela tiden.
Svarar jämt på tilltal. Det är så mysigt! se själva.
Mickis ~ www.redtailsartie.tk
#4 Precis som min Hvanilja! 

Leo pratade mycket och ropade efter tjejer. Kungen han pratar en hel del han med men han har så ljus röst att han fortfarande låter som en kattunge hihi stora katten på över 6kg =) Honorna pratar mycket de med o kuttrar=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
#7 Kuttrandet är något min hane ägnar sig mycket åt, hihi.
#7 EddaM kan du inte ta ett foto på kungen. Vill se hur han ser ut! :)
Mickis ~ www.redtailsartie.tk

#4 När jag tittade på din filsnutt så kom min pratkvarn Tessie direkt och for runt datorn och svarade och pratade med din Ali hela tiden. Den skulle ni sett. Hon är så läcker.

#2 Jodå, Hvaniljas farfar och farfarsfar snackar mycket. Hennes far gjorde det också som liten och vad jag har hört från ägaren så har han fortsatt sin bablandet som vuxen också
// Jaana
#11 Haha! Vad roligt!
Hon har ärvt pappas ordförråd alltså, hihi.

och när hon vill leka "apportera musen",hihi…