S*Mylingens African Daisy
Nu är det bara Daisy kvar i Blomster-kullen som är till salu. Hon är 10½ vecka nu, är väldigt matglad, nyfiken, full av bus och en ljuvlig liten tjej. Om någon är intresserad så är ni välkomna att höra av sej till mej via mail eller telefon.
Föräldrar är:
S*Rotebräckans Giorgio Armani & S*Blecktrummans Wren
Alla uppgifter + fler bilder hittar ni på min hemsida:
//Kaisa

Vilken skönhet 
Hon är ljuvlig, Kaisa!

# 2, 3 Tack!
Jag tror att hon kan bli en stor tjej med härliga längder! Redan nu har en en härlig pälskvalité med långa täckhår. Hon har en härlig kropp med långa ben och en lååååång svans som avslutas med en vit svanstipp! Stora öron med bred bas som sitter hyfsat i trekanten, profilen kunde varit något bättre dock. Hakan helt ok, kunde kanske vara något djupare. Fina mandelformade ögon med en bra look trots sina unga ålder. Hon är anmäld till Skkk´s utställning i Osby så jag hoppas att eventuella nya köpare låter mej låna henne den dagen. //Kaisa

Daisy är en helt underbar liten tjej. Hoppas att rätt familj dyker upp snart.
Jag har träffat denna underbara lilla tjej och hon är verkligen super fin och hon har världens finaste spottedmönstring och en SUUUUPER pälskvalité!!!
Puss på dig min lilla gumma…
…Daisy alltså, så att du inte tror något Kaisa. 
Kram Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Oh, där skulle man ligga nu, vilken skönhet
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
#9 Sötis!!! 
Det är klart du får använda bilderna. 
#10 Tyvärr ligger hon i Kaisas säng på bilden, annars hade jag kastat mig på sängen för att pussa på henne. 
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
#8 Jag tror också att Daisy saknar Sissi och att Pim Pim gärna vill ha en jämnårig kompis. 
#9 En underbar bild på en underbar tjej.
Och pussen är levererad!