Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 17-utställningar-resultat
Läst 352 ggr
EddaM
0

NORAK 21-22 April -07

Ja nu är det dags att anmäla dit. Jag anmälde S*Eklövet´s Atos och Feztiz. Det gick ju väldigt bra för Feztiz förra gången på Norak. (BIS) Sedan så var det en trevlig utställning. Vilka mer skall dit undrar jag=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

BlueBlond
0

Hejsan!

Anmälan har varit igång sedan den 20 november och svenska utställare skall ha betalt in på deras svenska konto. Anmälde själv dit första dagen, så nu hoppas jag att man skall komma med där iallafall. Jag har med mig en vuxen hane i grupp 4, 1 grupp 5 hona junior,1 vuxen hona grupp 6 och en vuxen hane grupp 2. Det känns bara så fel att man skall behöva anmäla 5 månader innan en utställning, varför skall dom få sitta på våra pengar så länge? Helt sjukt enligt min mening.

MVH

Anneli

EddaM
0

Ja jag tycker oxå att det är lång anmälningstid, nu har man ju inte så mycket pengar heller. Men jag har hört att det finns platser kvar och att det nog inte skulle bli fullt förrens i januari. Tur för oss kanske. =)

S*Luddhuvet´z

WesthKiowas
0

Hörde 3 december att det redan då var 120 anmälda, så det kan nog bli fullt fort.

/Camilla

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

EddaM
0

Jasså, får hoppas att jag och Frej kommer med då=)

S*Luddhuvet´z

Denna kommentar har tagits bort.
WesthKiowas
0

#4Ja, det får vi hoppas. Jag har anmält till söndagen och hoppas jag kommer med.

/Camilla

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Bengan
0

Jag mailade och frågade om det fanns plats då vi funderar på utställningen. Och igår den 11/12 så hade de 300 platser kvar per dagl, så än är det lungt.

Mvh Bengan

EddaM
0

Ahh vad bra, då hade jag hört rätt då=)) *pust* Nervit att anmäla till utställningar.

S*Luddhuvet´z

Elinor
0

#1 Håller med om att 5 månader innan utställning är för lång tid.
Just nu är denna utställning inte full men skulle det bli fullt första dagarna så innebär det att nästan inga klass 12 bebisar kommer.
Eller ska man anmäla en kattunge som inte är född ännu?
Det är bra med svenska 3 månaders gränsen!
/Elinor