Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett00-bilder
Läst 702 ggr
EvaHelen
0

Vår nya kamera.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har köpt en ny kamera " Canon Eos 450d". Vi håller nu på och lär oss kameran. Men här kommer några smakprov på våran nya fina kamera. Det ska bli så kul fota nu på utställningar, samt på vår kommande kull.

Mvh,

Eva-Helen & Håkan

Margona
0

Jättefina bilder på snygga Sebek, syns stor skillnad, mycket klarare bilderSkrattande

Lycka till på utställningen, glöm inte att skicka sms hur det går för Hero.

Kram

Labolina_73
0

ja men det är ju en klar skillnad,, visst är det kul?

Kram,

PS:. han är grymt vacker.. kanske är lite partisk men,, fin är han.

//L

Kattilaforsens
0

Grattis till nya kameran! Nu ser vi fram emot många fina bilder.Glad

EvaHelen
0

#1 Tack snälla vännen. Såklart skickar jag dig sms. Lova att skicka till oss, så vi får höra hur det går för vackra Amadeus och för Giselas katter. Kör nu försiktigt till Molde.

Kram Kram

#2 Tack snälla. Ja, Håkan fotar hela tidenFlört,, för mig tar det lite tid att lära mig alla kamera finesser,, hihi,, jag är lite trög i starten, du vet norrlänningTungan ute

Kram kram

EvaHelen
0

#3 Tusen tack. Ja, nu blir det att fota av bara den. Jag kommer att bomba er med bilder.Flört

Här kommer en bild på vår Hero som vi tycker blev klar. Vi försöker lära oss kameran nu som sagt Glad

EvaHelen
0

Idag tog husse dessa bilder på GIC S*Englaflickornas Tutankhamun som snart ska ställas igen, efter att ha vilat någon månad från utställning, denna gång går han upp till klass 3. Vi önskar han lycka till.

Mvh,

Eva-Helen & Tutankhamun

Labolina_73
0

Men jösses,,, underbara pojken.. :-)

///L

Kronängens
0

Jättefina bilder!

xerxex
0

Grattis till nya KAMERAN… Har en likadan..Glad.. man blir liksom "proffs" på en gång… Men det är som sagt mycket finesser som ska läras in…Flört.

Jättefina bilder på Jättefina katter…  Lycka till med fortsatt fotande..

//  Jane

Ps. Jag har i dagarna köpt ett objektiv till (EF-S 55-250/4-5,6 IS)… suverän zoom, speciellt bra på långa avstånd… som det ibland kan bli på utställningar… Ds.

Bifogar en bild som ex. ingen "proffsbild" men jag tycker den blev bra i alla fall…Flört. (Jag är ca 5 meter ifrån Xeke (S*Drakborgens Xerxex Bärsärk) när jag tar bilden…)

Bengan-A
0

Usch, en C***nSkrattande, skämt och sido så grattis till en bra kamera och fina bilder.

Själv kör jag med Nikon och det är alltid debatt mellan Canon och Nikon lägren vilket märke som är bäst, men ingen tvekan om att Canon levererar fina bilder.

Mvh Bengan