Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett18-tävlingar-och-lekar
Läst 522 ggr
Ixatrixa
0

Luciatåg

Idag skall jag kolla på min systerson som skall vara tomte i år…missade förra årets peppakakskostym så det här vill jag inte missa. Har laddat digitalkameran.

Sedan skall vi ha mysigt och äta saffransbulle och pepparkaka.

Sisikarlstad
0

MMmmmmm va kul!!! Det är så mysigt med lucia firande!!

Jag vill oxå ha saffrans bulle mm men får ju inte för det innehåller ju socker!Gråter

Ixatrixa
0

Kan man inte baka med "låtsassocker" kanske?….det vore bra för mig med av andra anledningar *skratt*

Skall prova detta….så kanske jag kommer på ett bra recept;)

Vrethagens
0

Låter mysigt med luciafirande. Det är så roligt att se och höra på de små. Tyvärr missar vi det i år då vår lillkille på 5 år ligger i 40 graders feber Gråter. Vi får mysa lite senare ikväll istället.

Trevlig lucia! /Åsa

Juliette-
0

Skall åka om en halvtimme för att titta på min syster son 3år och min systerdotter 1½år som skall vara med i luciatåget.. såklart är kameran fulladdad.. sen ska vi avsluta kvällen med att åka och kolla på mammas nya kattunge *myyyys*

Maria_a
0

Kl 18.00 ska vi till dotterns förskola för att se när barnen går luciatåg, ska bli sååå kul Oskyldig

Mindfields
0

Off topic - så går det det baka med antingen honung eller sötningsmedel  tex Hermasetas eller Candarel :)
//Malin

Tinis
0

Det kom en grupp förskolebarn och lussade på jobbet i dag. Helt underbart med ett gäng 3-5 åringar som sjöng för full hals så fort de kände igen texten. Jag fick faktiskt en liten tår i ögat - så söta var de.Glad