Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett18-tävlingar-och-lekar
Läst 236 ggr
skogsdimmans
0

Vår nya hemsida

Lyckades ta mig i kragen och bygga ny hemsida!
Är nästan lite stolt över mig själv! Va lätt det är egentligen när man vet hur man ska göra =)

Tänkte höra hur vår sida ser ut på era skärmar och hur ni tycker den är, lättnavigerad osv! Vill alltså höra vad ni tycker =)

S*Skogsdimmans hemsida

Maxwell
0

Så fin hemsidan blev, Grattis!

Ge kattungarna en puss från mejFlört

/Lisbet

Juliette-
0

Gud vad fint du gjort.. verkligen kanon.. ska titta mera där när jag hämtat tvätten i tvättstugen.. Guuuud ojoj varför tittar jag på era ungar.. jag kan ju säga ni ska vara glada att ni bor så långt bort.. Bacchus ojoj han är ju perfekt guuuuuuud så fin.. (han skulle nog varit kattnappad för länge sen om jag var i närheten) vi som redan har bokat en till hane sen länge :( (ja dock är ju den killen en sagans dröm med) man kan ju inte ha hur många pojkar som helst.. Fast OJ vilken pudding..

skogsdimmans
0

Tack Lisbet! Dom får pusar hela tiden =) Välkommen in om du har vägarna förbi =)

Ja men juliette, du vet vad jag sagt, det går fort att komma hit =)

Juliette-
0

Men alltså jag tror jag jag klarar de, Bacchus ser ut som den katten som gjorde att jag fastna för just NFO.. å jag har ingen blåvit än och de MÅSTE dröja några år :( men uj vad fin han är lillakillen

Kronängens
0

Jättefin sida. Allt fungerade perfekt.

lwordish
0

Har precis besökt din hemsida. Det jag tyckte bäst om var att den var så lättsurfad och logisk. Bara två saker jag kan komma på. Det först är att jag inte riktigt ser hela menyn. "Gästbok" försvinner till hälften. Jag använder firefox, kanske beror det på det. Det andra är en tillbaka-länk längst ner på galleria-sidorna, så man slipper bläddra upp. Det var allt. Bra jobbat!

EddaM
0

Åhh vilka sötisar Bacchus och Flora åhhh…fast de andra är ju fina de med men de har perfekta vitfläkar enligt mig. Och hemsidan är jätte fin den med.=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

lynxeyes
0

Jag surfar med ie7.0 och skärmupplösningen 1024x768 och jag ser INTE länken till gästbok i menyn samt inte riktigt hela ordet meriter. kanske du kan göra mellanrummen mellan låänkarna i menyn något mindre alt texten mindre så att allt får plats…? Tror att 1024x768 är en ganska vanlig skärmupplösning… eller? Annars mycket snyggt gjort och en trevlig lättnavigerad sida!!

// Sophia

Mindfields
0

Riktigt snygg hemsida! Men inte heller jag ser ordet gästbok.. o meriter försvinner lite grand på slutet
Annars en mycket snygg hemsida, som är lätt att navigera o hitta på!

Fina bebsiar förresten ;)

//Malin

skogsdimmans
0

sidan är gjord för IE, i 1280x800 jag ska ändra min upplösning och se hur det blir då.

Har nu provat ändra till 1024x768, men då vi sitter här med vår bärbara så blir allt väldigt suddigt. Så den får förbli bygd för 1280x800 men ska läga in det på sidan att den visas bäst så!! Prova ändra så ser ni allt =)

Fler synpunkter eller dyl?

skogsdimmans
0

#6 jag ska fixa tillbaka länkar =) Har helt försvunnit från min fantasi! Men det är ju klart där ska vara det!!! Tack =)