Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett04-färger-mönster
Läst 1314 ggr
Juliette-
0

Amber??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Jag måste fråga. Jag kanske ser i syne men jag har fått en light amber i min kull som jag fick idag. Nu när honan torkat undrar jag om hon kanske också är det då hon ger en creme nyans. Troligen är hon väldigt mycket silver kanske för det de inte syns så tydligt?

Ni som kan detta kan ni hjälpa mig

Juliette-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad tror ni

WesthKiowas
0

Kan mycket väl vara en ligthamber. Men jag tycker hon ser lite frostad ut så det kan vara det som förvillar också.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

blondifire
0

tycker hon ser amber ut. är föräldrarna bärare?

S*Winsnes Wilda

blondifire
0

sorry, nu trodde jag d va en annans kullSkäms. 2 light amber,inte illa!!Kyss kolla gärna på Lailas hemsida S*Vildfagres, hon har en kull med bara amber så ser du hur dom utvecklat sin färgSkrattande Likörkullen är det.

S*Winsnes Wilda

Juliette-
0

#3 Mamma visste jag kunde vara bärare.. pappa hade jag inte räknat med alls men tji fick jag..

#2 Hon är väldigt mycket silver med.. men kanske är hon frostad ingen annan är det dock hon är bara väldigt väldigt ljus blå

jaanuska
0

Stort grattis till bebisarnaGlad Honan kan vara lightamber eller frostad. Tiden visar. Om pappakatt är det som jag tror så finns det möjlighet att bebisen är amber. Det finns en amberavkomma där i linjerna. Du kan maila mig om du vill veta mer. // Jaana

Juliette-
0

#6 Hon är så beige nu så det måste vara light amber annars är hon konstig faktiskt.. dock är det en hane i kullen som är tveksam så kanske är det 3 som är amber ja då light

Ixatrixa
0

Hur ser tassarna ut?

jaanuska
0

Hej igen!

Nu har jag hittat din blogg och bilder på bebisarna. Det ser ut, som du säger, att du har två till amberbebisar:) Pappakatts moster har fått en amberavkomma så det är fullständigt möjligt att bebisarna är amber. Lycka till med dom fina bebisarna! // Jaana

Juliette-
0

#9 Vad roligt.. Skrattande

Aha moster då var det närmare än jag trodde roligt ni som vet upplyser mig.. jag trodde aldrig han bar på det när det låg i 6:e led.. Jag avla ju inte för att få fram amber men roligt när det kom