Ny sajtvärd...
Eftersom nu Rolf har slutat som Sajtvärd vill jag passa på att tacka honom för allt han gjort här! Han såg till att vi skogisfantaster fick ett forum att byta åsikter och erfarenheter i! Stort tack Rolf!
Men eftersom han nu slutat måste vi ha en Ny Sajtvärd så inte detta forum läggs ner. Så jag ber därför alla medlemmar att komma med förslag på en sådan!
/Camilla
Jag tycker att du tar det Camilla, du är ju väldigt aktiv här. Samtidigt vill jag tacka Rolf som drog igång detta.
Mvh Bengan

Jag håller med Bengan att du skulle vra otroligt bra som Sajtvärd här Camilla.
Och ja Bengan också faktiskt. Trist tycker jag att du slutade som Medarbetare, så varför inte axla det som Sajtvärd. Då kan du själv styra mer hur du vill ha det.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Instämmer med Bengan, kan du inte ta det Camilla, och ETT STORT TACK till Rolf
//Rita

Instämmer med alla föregående talare
// Maja

Camilla…
Och vi finns ju här och stöttar dig om du behöver det!
/Mia
#2 Nej jag som Sajtvärd vore ingen bra lösning. Det är inte trovärdigt att sluta som Medarbetare för att återuppstå som Sajtvärd en vecka senare. Nä jag röstar för Camilla.
Mvh Bengan
Camilla, du hade passat fint som sajtvärd… då du redan nu är väldigt aktiv och skriver i de flesta trådar och på ett mycket trevligt och bra sätt :))
Tack Rolf för att du fick igång NSiF ett mycket trevligt forum :)

En röst för Camilla!

Camilla det vore toppen om du tog över… du känner oss redan och vi dig.
Tack Rolf för vad du har gjort för norsk skogkatt ifokus… tack.
Hälsningar Kristin

Jag lägger också min röst på Camilla……..=)
Vet någon varför Rolf valt att sluta?
Annika
Det stod i ett inlägg (Uppmanad att sluta.) Han fått nog med all skit!
Är det ngt mer som hänt?
Rolf kan du inte stanna!!!
håller med föregående, min röst läggs på Camilla!! 

#6: Det har du kanske rätt i ;-)
#12: Tror inte man ska be en värd att stanna om värden fått nog. Vi har ju tidigare hört att Rolf inte velat vara kvar som värd för sidan. Först en gång i början av sajten och så nu för bara ett par veckor sedan. Jag tror att vi bör tacka honom för att han gjort ett otroligt bra jobb här inne och hoppas att han stannar och delar med sig av sin kunskap som medlemm. Finns fler sajter här inne som det har varit så på. Och det har visat sig fungera bra.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag säger som ÅsaF #14, vill RolfH sluta (har slutat?) för att han säger sig ha fått nog, då är det bättre att stödja honom i det beslutet och ta nya tag och heja fram någon som med nytt mod tar tag i uppgiften som Sajtvärd. RolfH har ju flera gånger tidigare flaggat för att han skulle vilja stiga åt sidan, det måste vara jobbigt att "komma tillbaka" gång på gång.
Tack till RolfH som startat denna sajt, jag har faktiskt hunnit med att få flera insikter om rasen och rasvärlden.
Om sajtvärdsfrågan: jag känner er inte nog väl för att ha något förslag. Men har inget att invända om det skulle bli WesthKiowas. :) Någon som är rätt aktiv, skriver väl och tar initiativ bör det väl vara, och det passar väl på dig. Hoppas du är intresserad.

Jag ser också väldigt gärna Camilla som Ny Sajtvärd. :)

Jag tycker också Camilla…men det är bara om hon själv vill förstås :)

Oj då! Nu blev jag smickrad att så många av er tycker att jag skulle passa! Tack för förtroendet!
Jag ska innan jag tackar ja läsa igenom värdavtalet och ser det bra ut så visst kan jag tänka mig att bli Sajtvärd. Återkommer med info om läget snart.
/Camilla
Jag röstar också på Camilla!
/Lisbet
Jag håller med alla föregående talare =)
Tycker även jag att Camilla skulle bli en bra Sajtvärd. Tack Rolf för den här fantastiska sajten. /Susanna
Susanna
Jag vill säga tack till det otroliga arbetet som Rolf lagt ner på forumet. Och jag hoppas precis sonm alla andra före mig att Camilla kan tänka sig att ta över. Vi vet ju alla redan vem du är:) /Sylvia

Camilla verkar ha ert förtroende här inne på sajten så jag har nu lagt över värdskapet för Norsk Skogkatt till henne.
Vill också passa på att tacka Rolf för det fina arbete han gjort här på sidan; både med allt fint innehåll och med att bjuda in många av er som är medlemmar här. Hoppas att du vill stanna som medlem och kanske Medarbetare framöver.
Mvh // Staffan
Tack Rolf för ditt arbete och engagemang! Välkommen som Ny Sajtvärd, Camilla!
När nu Rolf slutar finns det väl ingen som kan mäta sig med Camilla i frågan om värdskapet.

#25 Hö hö, nu ska vi inte överdriva
Men jag tackar som ödmjukast!
/Camilla

#28 Ha ha, sköter du dig inte så vet jag vart du bor! 

En röst för Camilla!
Du passar fint som sajtvärd… då du redan nu är väldigt aktiv och Kan styra upp det på ett mycket positivt sätt ,utan att verka vass i din framtoning .Camilla det vore toppen om du ville ta över… du känner oss redan och vi vet vem du är,Sen vill jag
tacka Rolf för vad du har gjort för norsk skogkatt iFokus.
Välkommen
Mvh Bengan

Vad roligt att du tar över Camilla=)) *kram*
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Tack alla! Ska bli kul! 
/Camilla
Lycka till Camilla!!
/Lisbet

Ja ett stort tack Rolf för att du startade denna skogissida,
Du har gjort ett jättebra jobb tycker jag.
Och samtidigt vill jag tacka Camilla för att hon vill bli den nya sajvärden. Verkligen superroligt!
/Marie

Tack Rolf för allt arbete du lagt ner 
Och kul att Camilla tar över så vi får ha denna underbara sida kvar

Jättestort grattis till Camilla, detta grejar du finfint! :)
//Malin
Jag instämmer till fullo med # 43:s inlägg! // Maja
Tack Rolf för att du startade denna sida (utan dig hade den ju inte funnits) och för att du lagt ner så mycket tid på den.
Lycka till Camilla! Tror nog att du kommer klara detta finfint.
//Katarina