Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett18-tävlingar-och-lekar
Läst 307 ggr
Runsviks
0

Måndag morgon

God morgon!

Ännu en ny dag och vecka.
Om två veckor är det annandan…

Julstressa inte för mycket, jul blir det ändå. 
hälsningar Kristin 
Tangled Lights

Juliette-
0

Ja oj vad tiden går fort.. inte en julklapp har jag köpt och inte har jag gjort julfint heller.. Julen kommer alldeles för fort även i år.. Men de blir så bra de blir och stress är inget jag lider av än i alla fall hehe.. Ha en bra vecka alla

Lo-Looks
0

Ja! och jag gör inget nu till jul. Sitter här med en sönderbruten axel. Var med om en ridolycka för snart 3 veckor sedan. Fick operera för det var så trasigt och i med det så är min högerhand bortdomnad och man får ingen hjälp av den. Självklart är jag högerhänt.. pust. Jag tar mig inte ut att julhandla, för jag kan inte köra bil..snyft. Tur så hjälper min svärmor mig ibland, som att köra barna till skolan på morgonen och hämtar dem lite tidigare, så det slipper vara där tills pappa/Henke hämtar dem.

Så nu får Henke göra allt julstök här hemma..

Men det är SKIT att har det såhär.. Men försöker hålla humöret uppe i allafall.. har fått sovit lite i alla fall de två sista nätterna så man känner sig lite bättre tills mods.

Ha en bra jul!!!

EddaM
0

Godmorgon, här är det storm, med mycket regn och blåst. Inget direkt december väder. Men jag är glad så länge snön håller sig borta.

Oj Lo-Looks det lät ju inge vidare. Har haft några häst olyckor själv. En gång bröt jag hand leden på vänster och tummen på höger hand. Läkarna fick lite bryderi om hur de skulle göra men jag fick ett avtagbart "gips" på vänstern så jag kunde gå på toa utan hjälp. Men höger tummen blev ordentligt gipsat och jag kunde då inte heller skriva något på ett tag. Jag hoppas att det snart känns bättre. Och visst kanske du inte kan hjälpa till med julstöket men luta dig tillbaks i soffan och njut utav att du slipper för en gångs skull.=) Fast jag vet att det är svårt=) Krya på dig.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

mariamia
0

#2 Håll modet uppe! Julen kommer ändå, fast allt kanske inte blir som det brukar ;-)

Måndags morgon ja… ska göra frukost, vi har tagit oss sovmorgon då barnen är sjuka, igen! Sen tänder vi ljus och myser en lååång stund vid frukost bordet!

/Mia

Runsviks
0

Krya på dig Verinica#2 hoppas du blir så pass bra att du kan vara med på julen… med paket och allt. Jag tror nog barnen gärna  hjälper dig att öppna paketen.

Syllan
0

#2 Krya på dig och ta rådet med ro. Julen kommer som sagt ändå… Ridolyckor är inte att leka med, har själv sviter efter en som hände för 20år sedan:( Så ta det lugnt och låt det läka i lugn takt. /Sylvia

WesthKiowas
0

Jag håller med alla andra, tat lugnt och krya på dig!

/Camilla

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!