Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett18-tävlingar-och-lekar
Läst 1012 ggr
Ixatrixa
0

Nattsuddartråden;)

Jahopp tyckte det var dag för en sådan tråd för oss som har svårt att slita oss mitt i natta….jag ser allt att ni är online*skratt*

elfame
0

Ha ha …det var verkligen på tiden… Ja skriv nu alla som är online.. Skrattande

WesthKiowas
0

Hej hopp! Som vanligt sitter man här mitt i natten och ugglar! Borde ju lägga mig eftersom jag börjar jobba i morgon bitti kl 06.00! Huuu, va hemskt!Skrikandes

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Faxlin
0

Jag är här, fast jag hör ju liksom inte hit på riktigt;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

WesthKiowas
0

Det kvittar väl vart du hör Åsa, lika trevligt i alla fall!

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

Ixatrixa
0

Själv är jag obotlig nattmänniska…..skall bli lärare..hmmm tidiga mornar….funderar starkt på att köra film på morgonen för mina elever*skämt* Har dock väldigt svårt att sprudla av glädje tidig på morgonen så akta sig den som kommer försent….om inte jag är sist förstås*host*

Ännu jobbigare är det ju dock när man skall till utställningar då jag oftast sover två timmar….nästa utställning i Norrköping blir ju dock skön då jag nog skall slå rekord i att komma sist till vetcheck.

Det är så härligt att bo nära;)

WesthKiowas
0

Då ses vi i Norrköping! Ja, pust va jobbigt det är med utställningar när man inte har vett att gå och lägga sig! :)

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

elfame
0

Apropå Norrköpings utställning.. Blev inte den fullbelagd snabbt?? Eller är det bara inbillning från min sida..

Ixatrixa
0

Jo men det är ju inte så många katter som kan komma..(liten hall)

WesthKiowas
0

Joooo! Väldigt snabbt! Hoppas verkligen att man kom med!

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

WesthKiowas
0

Nej nu måste jag sussa lite, god natt på er nattsuddare!

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

elfame
0

God natt *vink vink* Glad

SillyZones
0

Och jag har haft ett redigt kattslagsmål här för en timme sen. Min stackars husis blev attackerad av min hona, som har kull nu. Han blev så rädd att han bajsade och kissade på sig, så det var storstädninga av hela huset som följde. De var ute i rastgården, och då var det en främmande katt som kom förbi och triggade detta. Nu kommer jag inte våga a dem i rastgården mer. Detta vill jag inte ska upprepas. Det är så synd, för de trivs så bra därute… *gråter* Varför kan inte folk hålla sina katter inne??? Och de stackars kattungarna är alldeles skärrade efter detta, de är uppburrade och vrålar och fräser åt varandra. Stackars mina kissar…

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Krusmons
0

Hejsan alla nattsuddare!

Vad roligt att det finns fler… kan man på ngt sätt se vilka som är online eller får man bara chansa…
Har idag anmält till Stockholms utställningen i november… få se om man kommer med…

Faxlin
0

#4: Tackar. ;-)

Ja, det här med att sitta vaken på nätterna är ett elende. Tur iFokus finns.

Audiatur et altera pars

elfame
0

Undrar varför det är såååå mycket lättare att sitta uppe än vad det är att gå till sängen för att sova..
Personligen så tycker jag bättre om att vara vaken till seeeent på natten /tidig morgon..än att gå upp tidigt på morgonen (typ åka på utställnings tidigt) o sen lägga sig vid kl23- 24 tiden..

Ixatrixa
0

Huva vad jobbigt…..

Katter är bra knäppa ibland….men blir de rädda så hugger de ju tag i det som är närmast trots att det kan vara bästa sovkompisen.

Jag hade en kattunge som blev skrämd och han var stor och tuff i en halv dag….jag var tvungen att stänga in honom själv i ett rum så han fick lugna ner sig lite.

elfame
0

#12 Usch stackars dina katter..

#13 Hej hej!!  Ja undrar oxå var eller om man kan se vilka som är online..

Ixatrixa  verkligen bra att du skapade en nattsuddartråd.. :)

Ixatrixa
0

Jag har lagt dit ganska många som favoriter;)

SillyZones
0

Ja, usch, det värsta är att jag känner att de inte kan vara ute mer i sin rastgård. Nu ska jag lägga mig efter denna pärs. Gonatt, alla!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

elfame
0

Ha ha
Aha ja det är väl inte så dumt… Glad

Så nu kommer ni alla att hamna på favorit listan… hi hi

RolfH
0

Tänk att jag som alltid lägger mig tidigt med förhoppning att sova igen timmar och sedan aldrig sover sitter och skriver i en nattsuddartråd:)

//RolfH

elfame
0

Gonatt SillyZones hoppas katterna  och du hämtar sig snabbt efter detta.

Faxlin
0

#21: haha du hinner nog bli fördärvad du också.

Audiatur et altera pars

TailorHills
0

Hallå, är det inga nattsuddare vakna idag eller… Känner mig rätt ensam här.
/Pia

manlyckans
0

Jodå, jag är här men nu är det dags att gå o natta små kissebebisar Kyss

Krusmons
0

Nu verkar det vara lite stiltje på sidan så vi kanske kan dra igång denna en liten stundRäcka ut tungan

elfame
0

Ja för nu är det ju natt.. Skrattande

Krusmons
0

Ja, klockan har ju blivit "spöktimme" och här sitter vi halvtok som inte har förstånd att gå och lägga sig… men visst är det ljuvligt att ha en stund för sig själv när man fått barnen att lägga sig…

Seerath
0

Det är ju så tråkigt att gå och lägga sig. :)

Krusmons
0

Ja, visst är det så men det är ju skönt när man äntligen har tagit sig i kragen och gjort det… men innan man kommer dit är det låååångt…Flört

Krusmons
0

Inga fler som är sugen på att "snacka i nattmössan"?

elfame
0

Är det någon som har sällskap bredvid sig ,utav någon av era 4fotingar??
Själv har jag en Kapilz vid mina fötter.. Glad Varmt o skönt för de stumplösa tårna Flört

Seerath
0

Hanen min ligger en liten bit bort och sover på fönsterbrädan, resten är försvunna.

Krusmons
0

Nä, jag sitter här själv… jag brukar ha sällskap av GloriaKyss men hon vill så gärna gå mellan mig och datorn och det är lite svårt att skriva då…

Krusmons
0

Just nu är Gloria så trött så hon ligger och sover på stolen bakom mig och hon verkar må mkt gott

elfame
0

Är inte det lite underligt , att ibland så ska alla katterna vara i samma rum..å i nästa stund så är alla bara helt borta…. Glad

Krusmons
0

Jo, det är typiskt och när alla ska vara på samma ställe så håller man i regel på med något som man vill göra klart, ostört…

elfame
0

Läsa tidningen eller slå in paket (inte för att man gör det varje dag direkt) … ha ha eller stryka kläder..

Krusmons
0

Ja, eller om man ska sopa av golvet eller torka det… ja, då är det kul att leka jaga… (tycker dom jaa)

Krusmons
0

Nä, nu alla mina vänner… ska förbereda för imorgon och sedan går jag väl och knoppar… hoppas ni alla, när ni väl har tagit er till sängen får sova riktigt gott…
Sov så gott och natti natti

elfame
0

Tack!!
Detsamma önskas till dig oxåGlad

RolfH
0

Alla ni nattsuddare. Ni är en kärna i detta med sajten iFokus. TACK!!

Fast jag glömmer inte er andra heller.

//RolfH

Faxlin
0

Jasså Rolf, du sitter och nattsuddar i natt igen. Som jag sa, det smittar nog av sig det här:-)

Audiatur et altera pars

RolfH
0

#43 Kanske eller kanske inte. Fast jag är nog inte som alla andra. Vilket jag är stolt över. Fast kattungar har jag om du är intresserad.

//Rolf

Faxlin
0

haha, röda?
Nejdå, skämt och sido, jag får nog fortsätta drömma om en egen skogis jag. ;-)
Kommer i alla fall fortsätta hänga här och tjuvläsa det ni skriver och bara slicka i mig av eran visdom och kunskap om rasen. Så kanske någon dag kan jag uppfylla skogisdrömmen.
Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

Ixatrixa
0

Whohoo dags för lite nattsuddarmys;)

Misskatta
0

det håller ja med om…=0)

elfame
0

Nattsuddare är ni här?? Glad

Frostvikens
0

vad avundsjuk jag blir på er som orkar vara vakna på nätterna! Min sömnklocka går i gång vid 21:00 varje kväll, efter 22:00 är jag medvetslös…Tur att man är morgonpigg istället då eftersom Agnes ofta tycker vi ska upp vid 4-5 tiden Skrattande

Seerath
0

Sover alla? är så tyst och stilla…

Syllan
0

Nej, här är vi vakna…. Trots att man kanske borde sova. Jobbat hela dagen så trött är man ju. Men det är så gott att sitta en stund framför datorn när huset har tystnat. /Sylvia

av Edelmann(N)
0

Jag suddar lite ännu…hihi.

I dag har jag födelsedag Glad Så då blir det ett lite kallas här hemma med familj och ut att fira med lite ( mycket ) drikka på stanHemlishihi

Av Edelmann(N)

www.avedelmann.net

Runsviks
0

GRATTIS, GRATTIS på födelsedagen #52

//Kristin

Tinis
0

Finns det några nattsuddare här nu? Har länge tänkt att ansluta mig till denna tråd och äntligen gjort slag i saken. Är en obotlig nattuggla. Det spelar ingen roll om jag ska upp tidigt - kommer inte i säng i tid i alla fall. Glad

Syllan
0

Ok, samma som här då. Vet inte vad det beror på men jag lyckas aldrig komma i säng i tid. Så här sitter jag och suddar…./Sylvia

offsides
0

Skål;)

Johan sajtvärd på Européringen i Fokus

erspers
0

det där med att inte komma i säng i tid känner jag igenSkrattande..jag ska upp 04:45 imorron (idag fredag) o även  på lördag o söndag..sen är man ledig en vecka som tur är..så man får vila ut ..pust..

Tinis
0

Skönt att man inte är ensam om att vara vaken…Katterna är lika pigga som jag. Hankatten gör just nu sitt bästa för att väcka grannarna. Glad

Tinis
0

Hmmm…är vi bara 4 nattsuddare på hela sajten?

Seerath
0

Jag sitter uppe med ett skolarbete som ska in imorgon, trött så trött…

erspers
0

dessvärre så bli ni bara tre nu..ska upp om 4 timmar så måste försöka komma i säng nu..: )..natti natti

Tinis
0

Är jag ensam kvar nu? I så fall får jag väl också önska alla go'natt!

WesthKiowas
0

Nej då, jag jag tar en sista koll nu på forumet innan jag ska sussa. Ska upp om 4 timmar, blä!

/Camilla

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

Tinis
0

Stackars dig!!! Jag får sova i morgon/i dag som tur är.Glad

Faxlin
0

haha, ja nattsuddare värkar det finnas rätt gott om inne på de olika ifouks sajterna faktiskt. Undrar vad det beror på :-)

Audiatur et altera pars

Ixatrixa
0

nattsuddartajm!!!!!….kan omöjliigt sova…..är ju lite nervös för resan till Göteborg imorgon men det skall bli så roligt att ställa ut på söndag;)

Nu känns det rätt skönt att jag inte fick ställa ut på lördagen eftersom jag kom hem från resa igår…hade blivit lite tajt.

Har köpt jättefint teddytyg i gräddvitt med hjärtan på…ja jag vet är lite larvig…kanske man skall slå till med att ta med en tomte att ha på buren.

Petter
0

Borde gå och sova men hur är det!

Klockan går fort när man har trevligt och det har man ju här!

Dessutom hoppas jag ju på svar från någon som vill sälja en kisseunge till mig och min familj!

Se tråd "Kattunge önskas köpa"

EddaM
0

#66; Jag skall ju oxå ställa på söndag o jag skall allt pynta min bur för en gångs skull=) Kunde inte sova så n u sitter jag här igen. Det blir så innan en utställning.=)

Petter: hoppas du hittar din misse=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

mariamia
0

Skulle vilja se tyget Ixa…. *Nyfiken*

/Mia

Ixatrixa
0

Petter…du kan ju kolla in mina planer på min hemsida;)

http://www.ixas.nu

Ixatrixa
0

mariamia….himla käckt är det….får se om jag kan återkomma med någon bild;)

Det är så smidigt att ha teddy på botten och på taket så blir det både gulligt och mysigt.

…det gäller att köpa rätt med så inte katterna ser ut som piggsvin pga statisk elektrisitet;)

kjeva
0

Storasyster här!!! Hur går det med tyget?

mariamia
0

# 71 Ixa

Piggsvin? *fniss* tack nu fick du mig att skratta! Det skulle jag velat sett…

/Mia

Ixatrixa
0

Tjena syster yster…det går kanon..är klar…sitter och äter twist och chips vid datorn;)

mariamia
0

Men nu mina kära vänner: nu ska jag lägga mig! Jag är helt slut och imorgon bitti blir det upp tidigt, min mellan dotter sjunger i Motala Kyrkas ubarnkör och de har gudtjänst imorgon. Lite gudsord på lördagsmorgonen… Inget jag brukar göra men att lyssna på barnen som sjunger är alltid roligt!

GOD NATT alla & lycka till nu!

/MIa

kjeva
0

Låter härligt, men jag tycker att du ska krypa i säng nu så du kan hålla mej vaken i bilen. Eftersom jag också är vaken… Glad

Faxlin
0

Cat 9 Här har jag varit med som klassförälder och ansvarig på dotterns skoldisco. Kom hem, satte mig helt slut vid datorn. Skulle bara kolla en snabbis. Och nu sitter jag fast här inne :-)

Skrattade också gott åt piggsvinet. Såg det liksom framför mig :-)

Audiatur et altera pars

Ixatrixa
0

Ja …det behöver  du verkligen mariamia….tänker på dig i denna svåra situation….det är inte lätt att vara mamma till missar. Är det inte det ena så är det det andra.

Säg bara till så skall jag försöka få dig att skratta igen*fniss*

Åkte själv till Kiruna igår och hämtade hem en kattunge jag sålt som inte kunde vara kvar…där rök alla julklappspengarna:)

Ixatrixa
0

#76….Ja du syster du vet hur det brukar vara….jag somnar och hör att du liksom pratar i fjärran oså svarar jag osammanhängande…hehehe

…jag lovar o svär att jag skall ta körkort så du får sova någongång du med;)

Ixatrixa
0

#77 det är helt klart värre en knark har jag kommit fram till;)

Faxlin
0

#80: haha, ja jag kan bara hålla med dig. Snacka om beroende framkallande. Undrar om de kommer skaffa någon avgiftsklinik för oss tokiga ifokusare sedan. Eller om vi får egna ålderdomshem med ifokusdatorer inbyggda i rullatorn ;-)

Audiatur et altera pars

kjeva
0

Godnatt!! Det är ju trots allt jag som kör… Du kanske har körkort nästa gång det bär av till Norge. Skrattande

Tinis
0

Klockan är nu över ett en onsdagskväll/natt. Vilka är fortfarande här?

Sagolika
0

Jag Glad

Tinis
0

Trevligt att det är nån mer än jag som är vaken. Flört

Sagolika
0

Ja, det blir lätt så när man "bara" ska ordna än det ena än det andra innan man lägger sig. Plötsligt är det jättesent igen.

Ixatrixa
0

Nattsuddartajm……

RolfH
0

Tidigt inatt.

//RolfH

Ixatrixa
0

men Rolfh är du fortfarande vaken*skratt*

SpinE
0

Är någon vaken så här dags?

Ixatrixa
0

Jahopp….lite tyst och tråkigt här….ser att några är online….så man är ju inte ensam här mitt i natten.

Ixatrixa
0

JAAAA JAG ÄR VAKEN *fniss*

Tinis
0

I kväll verkar inga nattsuddare förutom jag och mina katter vara vakna…eller? Glad

Athlas
0

Jag är vaken..party party!! Räcka ut tungan

Faxlin
0

Jag är också min vana trogen vaken :-)

Audiatur et altera pars

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.