Rättigheter
Det ligger ännu kvar på Norsk Skogkatt iFokus bilder som är mina, bilder som jag personligen fått rättigheter att använda samt text i artiklar som jag personligen fått tillåtelse att publisera. Jag undrar hur länge dessa skall ligga kvar här och om upphovsmännen skall kontaktas.
/Rolf

Kan du inte skicka mig ett PM vilka artiklar det gäller så ska jag be någon på värdsajten om hjälp? Sen tycker jag att vi kan väl försöka sköta detta så snyggt som möjlig? Det tror jag alla vinner på.
/Camilla
Ojojoj, det är ju ganska många eftersom jag aldrig ansökt eller kontaktat författare/fotografer med iFokus som grund utan som mig själv som privatperson. Varför skulle det inte kunna skötas snyggt? den frågan förstår jag inte.
/Rolf

Det var för att jag trodde du var arg
Men hade jag fel så ber jag om ursäkt!!! Tänkte på en sak… Kan vi inte fråga författarna och fotograferna om artiklarna kan få ligga kvar? Det vore ju nästan enklast. Om det är ok för dig förståss?
/Camilla
Sorry, men hur mycket jag än stöttar dig Camilla i din nya roll, så akn jag inte hjälpa till här. Det är faktiskt en sak för iFokuskillarna att tänka på. Jag har personligen fått dessa rättigheter med de personliga åtaganden och överenskommelser som det innebär, och jag tänker inte kohandla om mitt rykte eller tillit ännu en gång.
/Rolf
Rolf tycker det verkar da da hink och spade. Är du vuxen eller ej?

Det är helt ok Rolf, är det okey om jag raderar artiklarna som det gäller i morgonkväll? Måste få lite sömn nu för jag ska upp igen om ca 2 timmar och åka till Stockholm.
Är det någon artikel som du själv skrivit som kan ligga kvar? Kattklubbs artiklarna tex…
/Camilla

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
#5 EvaG Svara inte på sådant du inte begriper dig på. Jag tänker inte ligga ute med tusenlappar för att mina avtal brutits. Du är ju ingen som upplåtit din röst speciellt mycket under den tid detta forum har existerat, så knip gärna igen nu också.
#6 Camilla, visst och sant är det helt ok, du behöver inte stressa alls. Ännu har jag ingen påstötning från någon.
/Rolf

#5 och #8 nu ska vi vara snälla… ;)
#8 Vad bra, jag kan väl PM:a dig när jag fixat detta så kan du kolla om det är något jag missat.
/Camilla