Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett18-tävlingar-och-lekar
Läst 251 ggr
BlueBlond
0

min dotters uppfödning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min dotter Xandra som är 2 ½ år gammal har också ett stort intresse för katterna och varje vecka när vi fotograferar kattungarna skall även hennes egen uppfödda vara med på bilder. Han är dock lite dålig på att hålla sig ren Flört

fjellans
0

Så fina dom e dåGlad

majema
0

Ja håller med så söta. Måste vara en finstamtavla på den kissen.Kyss

/Marie

Vettarna
0

Jag håller med, en söt liten kissemisse.

//Ann-Christine

Sisikarlstad
0

Nä men vilken söt kisse hon har!!Kyss

Juliette-
0

Gud vilken söt liten tjej.. Ja de är klart hennes uppfödning ska visas upp.. tror nog hennes stam är bättre än din i min smak satt nyss och studera lite stamtavlor ;)

BlueBlond
0

Tack att lilltjejen också får vara med på ett hörn här. #5 tycker du det ;) tycker inte den följer ras standarden riktigt Skrattande men men

Hon blir så glad när hon får se sig själv på datan, lite egenkär kanske ;))

WesthKiowas
0

Sicken liten go tjej! Vad är det för ras hon föder upp? :)

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Anneli_G
0

Nu förstår jag inte hur #5 menar?? Är ni vänner privat?? Annars lät inlägget lite elakt??!!

Juliette-
0

#8 Oj du hade humor ;) Nej vi är inte vänner har aldrig sätt människan och har aldrig studera hennes stam och kan inte nämna en ända katt hon har hemma så hennes stam tänker jag inte uttala mig om och jag förstår inte varför de skulle vara elakt när de är hennes dotter på bilden med en söt nallekatt jag tror nog hon förstår jag skoja men men sorry skall aldrig öppna munnen igen mer än seriöst och allvarligt

Anneli_G
0

#9 Nej det var inte så jag menade.. jag förstod det bara inte… jag antar att jag inte har humor då… *förlåt*

Juliette-
0

#10 Haha nej inte min humor men förlåt ska vara seriös.. Å haha var in på hemsidan och hon har ju till o med en hona som är halvsyster men min mammas skogkatt så haha, den jag kunde på rakarm kan jag ju inte säga är skit då säger jag ju att de vi kommer föda upp är skit och de tycker jag ju inte ;)  så ja om nån uppfatta de fel så ber jag om ursäkt.

BlueBlond
0

´#9 jag förstod att du skämtade, ingen fara från min sida. Jag tyckte själv att stämningen behövde lättas upp lite här på forumet Skrattande

Anneli_G
0

Dumma jag som inte fattar skämt =(… hehe… ledsen att jag tog upp det… klart det ska vara skämt med oxå…. Jag läste väl inlägget med fel glasögon på kanske… haha!!

Väldigt söt kisse på bilden och lilltjejen oxå!!

//Anneli

Runsviks
0

Hälsa Xandra att hennes lilla kattunge är mycket söt. //Kristin
 Kitty 5

EddaM
0

Ja det var en söt flicka och en söt katt=) Du måste var stolt över de båda=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

parlan
0

Söt tjej och en fin katt…Förstår att hon är stolt över sin uppfödningGlad

/Maria

Faxlin
0

Ohh vilken söting till tös och självklart ska hennes uppfödning vara med. Vem blir inte glad av att se detta par. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

BlueBlond
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack alla. Jag tycker det är så himla roligt när barnen självmant är så engagerade i katterna och inte bara då när vi har kattungar. Det som blir jobbigt är min son inte vill att vi säljer några kattungar, men man märker att han har börjat acceptera det lite mera denna gången. Skall bli roligt att se när de växer upp om någon av dem fortsätter med katter. Bilden är på Tim och Grymling som kattunge Kyss