Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 288 ggr
Madisons
0

Efterlängtad kombination

Nu så är det snart dags för ankomst för vår Luthien's och EC S*Chop Suey's Bahraz Heartsease bebbar. De beräknas födas strax före jul och denna kombination var egentligen påtänkt för ca 2 år sedan. Vi är så glada att vi hann med detta. Vi hoppas och tror jättemycket på denna kombination. Nu så räknar vi bara dagarna. Måste bara få skriva av mig lite spänning.

WesthKiowas
0

Grattis! Vad skoj att kombinationen blev av när ni planerat det så länge!

/Camilla

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Anita-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grattis, vad spännande!!! Det ska bli så roligt att följa Emsers första barnbarn. Lusse är så otroligt lik sin pappa i looken!!!!! Det högg till i hjärtat första gången jag såg henne. Mycket vacker!!!!!! Håller tummarna att det blir mååånga "bäsar" // Anita, farmor Quinettet och pappa Emser

UncutDiamond
0

Det ser spännande utFlört

EddaM
0

Lycka till med de små=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Runsviks
0

Lycka till med kombinationen… jag är inne då och då på er hemsida så det ska bli spännande att följa.

Hälsningar Kristin

ChopSueys
0

JAAAAAAA det blir jätttttespännande!!!!! Vi längtar också! Vår favvo kombination!…vi lär ju måste komma o snusa på dem lite också sen :) …om vi får såklart ;)

SpinE
0

Vad glad jag blir att det som Ni väntat på kommer att ske!

Lycka till med den fina kombinationen.

Faxlin
0

Skojigt när något man planerat länge blir av. en bra kombination inom avelsvärden oavsett vad man avlar på är skojigt.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars