En amber hane kanske?
undrar om jag en dag kan hitta en amber som passar ihop med min CH(N)Chief Calisto`s Tia. Hon har en del av dom linjer i stamtavlan.
Om någon hittar en fin hane med amber som passar så skicka mig ett maijl på: leen-th@online.no men då måste stamtavlorna se bra ut ihop
Stamtavlan.
http://www.pawpeds.com/cgi-bin/NFO?a=p/id=47477/g=-4/db=NFO
Min hemsida finnes i min profil. Lägger med några bilder här på hon.
Jag har redan sett ut en mycket fin rød hane så det blir nog honnom men kul om någon kommer med några ideer som jag kan se på.

Hon är jätte fin och hon får ju så fina barn. Jag hoppas du hittar den blivande prinsen 

Ja jag vet ju att WesthKiowas har en amber hane och pappan till den hanen oxå som är amber bärare. Lycka till. Och hon är jätte fin och jag bara älskar hennes son Eilert. =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Har tittat där men för mycket släkt i stamtavlan. Typisk för dom är ju så FINA.
Eilert saknar jag jättemycket men vet ju han har det fint där han bor nu. Du får säga till om du har lust att låna honnom en gång…hihi

S*Skogsälvans har en väldigt fin amberspotted hane: S*Skogsälvans Guldboll

#7: Ja jag lovar att säga till om jag vill låna underbara Eilert. Om ett par år kanske om han fortfarande är fertil och min hona är redo för en ny kull då=) Och det var ju tråkigt att de var för nära släkt. Ja för de är ju så fina. =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z