Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 09-kattungar-till-salu
Läst 237 ggr
akickia
0

Vi vill flytta hemifrån!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eller, åtminstone tycker vår mamma det… Glad

Vi är födda i början av juli och det här är vi: 

En liten krabat vid namn Lufsen som charmar alla i sin närhet. Jag är mycket social, trivs såväl i knäet, som i sängen som vid matbordet, det kanske vankas något gott…? Busar gärna med allt och alla, det spelar inte så stor roll om den andra vill eller inte. Är med där allting händer, om jag inte själv får det att hända till och med…  

Lilla Lady är jag, och är en riktig liten dam precis som min mor. Jag håller mig på mitt avstånd, men kan gärna komma fram och nyfiket undersöka eller försöka charma till mig vad jag vill ha. Roligaste sysselsättningen är att busa med brorsan, gärna samtidigt som man piper så mamma eller någon annan kan komma till undsättning. Om jag behöver det eller inte är en helt annan sak…

Nu vill vi gärna hitta nya kärleksfulla hem!

Vi har varit på en utställning hitintills, där vi skötte oss utmärkt trots att det var första gången. Resultaten och lite bilder kan ni se på hemsidan. Vi är bägge anmälda till utställningen i Örebro i januari, och den utställningsavgiften bjuder husse och matte på ifall ni vill komma dit med oss.

Glad

Vi kostar 4500 kr, är id-märkta med chip och naturligtvis allt annat som ingår i SVERAKs stadgar och regler.
Vår husse och matte är även lite intresserade av en annan honkatt från några andra linjer, kanske kan ett byte bli aktuellt? 

För bilder och mer info, kolla in vår fina hemsida

http://www.familjelyckans.se

akickia
0

*putt uppåt*

Faxlin
0

Vilka sötnosar du har där.
Låter som två underbara katter dessutom på din beskrivning.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

EddaM
0

Ja de är jätte söta, men har tyvärr ingen chans att köpa en till. Goingar e de ialf=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Inlägget är låst för nya kommentarer