Grattis L-kullen 10 år idag
Grattis L-kullen på er 10 års dag!
Härligt att hela kullen finns i liv fortfarande
Leo van Halen, Lou Reed, Led Zeppelin, Lolita Pop, Leila K, Ladybug, Limp Bizkit
Här kommer en bild på Ladybug tagen idag, en hälsning från Frankrike. Mamma Cajsa-Stina hade varit stolt om hon hade fått varit kvar och upplevt detta…
Barbro
Grattis.Måste vara kul att se avkommor som blivit lite äldre.
Mvh Bengan

Jättegrattis!!
Helt underbart att hela kullen får uppleva sin 10-årsdag!!!
Ladybug är sååå vacker!!
Cajsa-Stina fick ju så otroligt fina avkommor.

Jättekram från Bittan som är sååå stolt över att få äga en av Cajsa-Stinas barn.

Grattis! Superhärligt att alla lever och mår bra!
Stort grattis, måste vara underbart att få uppleva att se sina avkommor efter så många år och att alla lever och har det bra.
Mvh,
Eva-Helen
Grattis!
10 år är en lång tid, själv har jag inte ens en vuxen katt som uppnått den åldern. 
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Grattis. Det var en vacker 10-årig dam. Skulle vara kul att se de andra också

Gratulerer noe på etterskudd
Fantastisk at alle finnes enda på sin 10-års dag

Grattis 10 år. Det är så kul att de fortfarande är lika vackra, medans vi bara åldras och åldras
Jag SKA fanimig bli katt i mitt nästa liv. En f 03 ev, silver så kanske det blir lite krut i mig. Kram till dig Barbro! // Maja

Stort tack för alla gratulationer. Lolita som bor här hemma tackar härifrån och en av hennes bröder, Leo van Halen, som bor hos en av mina systrar här på landet utanför Arboga hälsar också och tackar
#8 Ha ha, vi åldras väl inte, jag är då inte 10 år äldre än vad jag var när L-kullen föddes, fråga mig inte hur det går ihop…
Krut finns det gott om i dig Maja, så inte behöver du bli katt för det
Men när jag tittar på Jalle så skulle jag vilja bli katt, för allt han gör på dagarna är att vända sig i soffan för att slippa få liggsår… 
Kram
Barbro