Måste få visa ett par bilder:)
Två st av mina avkommor flyttade till samma hem.Dom är födda:08-11-06
S*Karmskogen's Moonlight& Twister. Jösses vilka fina killar dom har blivet.Båda två är kastrater,lite synd då dom ser helläckra ut.Men det viktigaste är att dom har det bra& det har dom verkligen
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter

Men så fina de har blivit och vad lik min Sunshine de är
Men även sin pappa Amadeus kan jag se i dem

Men oj så fina… framförallt Moonlight tycker jag.. :-) Men båda var så fina..
//Kram L

Jätte fina grabbar =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
De är såå fina,, 
min "favvo" var och är i den kullen Moonlight, men alla var och är såååå fina.
Kram
Supersöta ! =)
Mickis ~ www.redtailsartie.tk

#0 Som tur är ska ju inte Sunshine kastreras och utvecklas hon bara bra och är frisk ska hon få kattungar. Om jag hittar någon snygg silverkille till henne såklart.
Min favorit är nog ändå Twister men det är nog för att han är rödsilver och att brunt inte är min favoritfärg men Moonlight är fin han också.

#4 Javisst är dom fina
Moonlight har växt på sej massor
# 5 Ja tack så mycket Madde
# 6 Tack vännen,Ja Moonlight är något speciellt
# 7 Tack Mikaela,ska bli spännande& se hur det blir med Zindy& Alis bebbar,blir ju halvsyskon
#8 Ja jag är så glad att hon kommer gå i avel,för hon är sååååååå fin gumman,tur hon kom till dej
Kram Kram
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
Vilka fina killar!

åh vad snygga killar! De ser så harmoniska ut! Hur kan man få sin kisse att stanna snällt på altanen utan att springa ut och vidare till granne etc, om man inte vill ha katten kopplad, som dessa grabbar?

#11 Jag vet bara hur jag gjort med dessa killars pappa och farfar, lärde dem detta redan när de var små och de har aldrig varit intresserade av att sticka. Ha ha , kanske ligger det i släkten!