Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett07-beteendefrågor
Läst 875 ggr
ariel
0

Håll nu tummarna=)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag varit med Baloo hos veterinären och fått hans covinanspruta,en hormonspruta emot hans kisseri,jag har testat allt så detta var sista utvägen.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att den ska hjälpa,han är ju så gosig min tjockisKyss

Ha en bra dag/Marina

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Labolina_73
0

Ååååååå vad jag hoppas att det löser sej för dej vännen..

Massa kramar Linda

ariel
0

Tack min vän,vi hörs senare på msn…

Massor av kramar tbx.

Marina/ S*Karmskogen's

MissMikkus
0

Hoppas det fungerar. Jag har ju gett det till en kastrat pga strilning och det fungerade utmärkt. Det var i höstas han strilade och det är fortfarande lungt här. Hoppas du skriver här hur det fungerar på din katt, som jag antar är fertil.

ariel
0

#3 Tack, ja du tipsade ju mejFlört Baloo är inte fertil jag hade ju honom som avelshane till 4 kullar sen gick det inte mer då han strilade över allt.

Baloo har varit kastrerad i 2 år,han lugnade ner sej ett tag men sen har det återkommit& inte hjälpt med något.

Jag hoppas verkligen det ska funka,hur lång tid tog det tills du märkte att din kisse slutade med pinkeriet?

Marina/ S*Karmskogen's

MissMikkus
0

#4 Ja så var det ju! Obestämd Kom inte ihåg riktigt vem det var.

Jag har för mej att strilningen försvann väldigt snabbt. På bara nån dag så la det sig, vad jag minns. Jag förväntade mej att jag skulle bli tvungen att fortsätta ge sprutor med jämna mellanrum. Men än så länge är det som sagt lungt här.

När vår Diva löpte för nån vecka sen, så kände vår kastrat det och blev lite tossig och försökte para sin bästa vän "Svea", som också är kastrat. Hon var måttligt road kan jag säga. Så driften finns där fortfarande hos denne herre.

Kattilaforsens
0

Hoppas att det funkar. Håller tummarna!