Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 00-bilder
Läst 552 ggr
Runsviks
0

Kvällsbesök av en igelkott

Efter en varm dag på utställning i Uppsala tar S*Runsvik's Quicksilver igen sig i skuggan… men då får han kvällsfrämmande av en hungrig igelkott.

Hej på dig…

Inte äter du väl kattmat?

Mums vad gott…

Ja, varsågod! Men vem är du?

Får du ingen mat av din matte och husse så hungrig som du är????

Du var mig då en rolig prick… vilken konstig päls du har!

Ett trevlig möte, undrar bara om han fick ont i magen av all kattungefoder….

Trevlig sommar
//Kristin

LaSadie
0

ååå älskar igelkottar. dom är så fina och så otroligt gulliga när dom lubbar järnet med sina små ben Kyss

Draken_old
0

Jag är avundsjuk!!!Skrikandes
Jag vill också ha en igelkott!

Sissi
0

Vad stor den var.
Visst är det gulligt med katterna som verkligen undrar vad det är för en underlig prick och hur förvånade de blir när de nuddar den och märker hur vass den är.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

MissMikkus
0

Vilken gullig serie av bilder.

Puzzle
0

Fina bilder!

Runsviks
0

Tack …

Sissi, han är nog inte större än andra utan det är nog kameravinkeln och sä är Quicksilver just fyllda 6 månader. Det är kul att se och få vara med när katterna möter något nytt och blir nyfikna istället för rädda.
Tack Lilly, de var jätte gulliga… det var ju maten som fick fram igelkotten och se hur han vädrade i luften och sedan åt med god aptit. För jag slängde ut mat åt honom i gräset. Även vi tvåbenta kom ganska nära.
Kattis du bor nog lite för mycket i skogen och det är nog ganska torrt där du bor… tror du inte att det kan vara så . Men du har ju en så fantastisk natur runt ditt hus.

xerxex
0

Som "vanligt" härlig bildserie från Kristin…. Dessa ögonblicksbilder är otroliga.

En annan kan ju inte se sånt här… 2 våningar upp när vi är hemma och när vi är på kolonilotten.. då har vi en "hiiiiimla" massa grodor i alla storlekar istället… Men dom vågar sig inte in i kattburen… och det kanske är tur.. för är inte grodor lite giftiga?? Eller, har jag bara drömt det??

Kramar  Jane

Liljeknoppens
0

Fina bilder, jag skulle också vilja ha en igelkott på gården. Vi har en grävling, det är inte allt lika roligt.

vettan
0

Fina bilder!! De är så sötaSkrattande
Vill dock inte ha dem i kattburen då de ofta har ohyra
Gräving är inte så kul!!

Hyrrokkin
0

Hihi, vad sött! Vi har en massa igelkottar som springer omkring här i området. Eller en 4-5 stycken tror vi det är iaf, det tycker katterna är himla spännande! :)

LaSadie
0

Ser några då och då =P Finns knappt inga in da hood XD

otilia
0

såå sööta:D<3

sandras-tiger
0

Fina bilder=)

Margona
0

Underbara bilder!

Christina-S
0

Härliga bilder! Igelkottar är för rara, tyvärr ser man dem allt för sällan nu för tiden.

För några dagar sedan hade vi besök av en annan "rar" varelse - en fladdermus som på något underligt vis kommit in i huset till katternas förtjusning. Maken fick dock ut den utan att den kom till skada.

Kattilaforsens
0

Underbara bilder, Kristin!

#2 Ett par afrikanska pygméigelkottar kanske vore något för dig, Kattis. 

http://www.gt.se/husdjur/1.1359764/frasig-igelkott-nya-sallskapsdjuret

http://igelkott.ifokus.se/

Bengan-A
0

Blande de bästa bilderna som visats här på länge. Utmärkt jobb med kameran.

Mvh Bengan

ariel
0

Såååååååå söta bilder helt underbart att seKyss

Marina/ S*Karmskogen's

Ägd av 6 Norska Skogkatter

Runsviks
0

Tack för att ni gillar Quicksilver och hans igelkott. Det är så roligt att ha med sig honom på små äventyr. Så det dyker säkert upp fler foton på honom framöver.

Jonna75
0

Underbara bilder Skrattande