Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett17-utställningar-resultat
Läst 1311 ggr
WesthKiowas
0

VÄK:s utställning

Kan glädja alla som har anmält till vår utställning att alla har kommit med! I kväll gjorde vi klara alla bekräftelser och de har nu postatsSkrattande

Sen kan jag berätta att Kongro kommer också till vår utställning, vill ni ha fina foton på era katter så tveka inte!

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

WesthKiowas
0

Ska kanske säga att vi behöver lite fler assistenter också! Så känner ni er manade hör av er till mig! Kan även nämna att vi brukar ha en utlottning bland assistenterna som en extra morot Skrattande

/Camilla

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

kerstin2181
0

Tungan ute

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

WesthKiowas
0

#2 Lite sugen på att gå assistent är du välSkrattande Visst vore det väl kul att vara slav under mig som svingar assistentpiskan?!OskyldigSkrattande Du kan få 2 pussar av Amesha dåSkrattande

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

kerstin2181
0

Oh nu börjar det bli lockande, men har ju ingen bil att ta mig ditGråter

Kattilaforsens
0

#4 Jag åker på fredagen, kan ta vägen över Örebro och har plats i bilen både för dig och ett par katter. Vill du åka med?Skrattande

Paddorna
0

#0 Tack Camilla då behöver vi inte vänta på postenFlört

och då vet du att du får pussa så mycket du vill på Brolle

Micke & Åsa

kerstin2181
0

#5 vad go du är, men jag har ju inget att ställa, så det skulle bara bli en resa för att glo på alla snygga skogisar, och då blir det bara en av dagarnaFlört så tack ändå, du är en pärla som erbjuder digKyss

Christina-S
0

Tack för informationen! Det är skönt att veta att bekräftelsen med största sannolikhet hinner komma innan vi åker till Värmland på torsdag. Glad (Nu är det semester i drygt två veckor.)

Kattilaforsens
0

#7 Jag har gärna sällskap i bilen både dit och hem och VÄK behöver ju fler assistenter, så Camilla kan säkert ordna någonstans att bo. Du kanske t o m kan kräva att få dela rum med Amesha.Flört

helena7
0

Nu närmar det sig….Flört

kerstin2181
0

#9 åker med en Närkare, har ju mina missar hemma att se till med, och dom blir ju lessna, om matte inte sover hemmaCool men du är underbar som erbjuder dig, stort tack för detSkrattande ska gå assistent hos Anette på lördagen

mimmie.k
0

#11 Då får du träffa grabben igen då.. :) Hoppas på de där certet då… :)

Kram

LaSadie
0

måste säga att bilden för utställningen är för underbar =)

kerstin2181
0

#12 oh gud så roligt, håller verkligen tummarna för certet, han håller ju verkligen måttena för detFlört

WesthKiowas
0

Ett litet rop på hjälp! Det fattas fortfarande 2 assistenter till söndagen. Någon vänlig själ som kan tänka sig ställa upp?

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

EddaM
0

Camilla…vilka domare skall jag gå för??

Snart e det dags o Feztiz pälsar på sig ännu mer =)) Mitt i sommaren ja den katten e för rolig =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

WesthKiowas
0

Kommer inte ihåg så här i huvudet, sen kan det ju bli ändringar också så jag törs inte säga något än. Ja hon är rolig Freztiz!

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

WesthKiowas
0

Jag upprepar mig :)

Ett litet rop på hjälp! Det fattas fortfarande 2 assistenter till söndagen. Någon vänlig själ som kan tänka sig ställa upp?

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

EddaM
0

Och tyvärr tror inte jag att jag kan komma då vi inte ännu vet vad Leo led utav. Så om någon kan tänka sig att gå assistent istället för mig på lördagen o söndagen vore jag väldigt tacksam.

*kram* Madeleine

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

kerstin2181
0

Glöm inte era burfläktar hemma, dom kommer verkligen att behövas i helgenFlört

WesthKiowas
0

Vi har även bett Karsten att ta med extra fläktar när han kommer med sina grejer.

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

kerstin2181
0

Härligt Camilla att ni tänker på alltSkrattande

WesthKiowas
0

Ha ha, ja man börjar ju få lite rutin på detta med utställningar nu. Ska bli kul att träffa er alla som tänkt er till oss! Och ett litet nödrop… Vi behöver fortfarande assistenter, så om någon vänlig själ vill ställa upp här av er till mig.

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!