Stor Pojke
Hej.
Jag önskar en stor och tung hane med kraftig benstomme, lång svans, hög panna och kraftig haka. Bra pälskvalitet och krage. Utan vitt.
EX temprament givetvis.
Jag vill gärna att han har toffsar på öronen men inte ett måste men en mycket stark önskan.
Man ska inte avla på färg men kul om han är Röd eller Creme med eller utan agouti men absolut inget måste om han har det andra som trots allt är viktigt.
Parningen planeras till att ske i slutet av året -09
/Mvh Linda

Säg till om du hittar honom 

Ja, säg till! ;)
Nä men vaddå inte avla på färg? Det tycker jag absolut man kan göra, men det ska inte ske på bekostnad på något av det andra - hälsa, temperament och rastypen. :)
Du vill alltså hitta en "drömkatt", nä då skämt åsido.
Jag har själv ingen hane till förfogande men jag kan varmt rekommendera, S*NC's Robot Rock - NFO d 24. En riktigt fin kille!
Vill också tillägga att jag tycker att färgen är minst lika viktig som något annat.
Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Vem är det hanen skall träffa då??? Svårt att ge något tips när man inte vet vem honan är 
#4 Du är så klok! 

Men oj,,, *s* trodde jag skrev Maja,,
CH S*Paviljongens Alva Anemone är det som vill träffa denna hane. :-)
//Linda
Tack Sissi ska kolla på honom..
//L

Sissi,, Nu har jag kikat på honom,, ser superfin ut,, men blir lite konfunderad..
På en av sidorna står han som 09, på en annan som utan vitt och på pawpeds som 09..
vilket är det som stämmer?
//L
Ps,, kanske får höra av mej till NC´s och höra.. :-)
#7 Ja, du får nog fråga dem om han har något vitt eller ej. Jag vet inte!