Vad tycker ni bör förbättras

Jag har tänkt..å tänkt, men jag kommer inte på något att förbättra. Det är jättebra,helt ärligt.
Jag går alltid in här med glädje och nyfikenhet på vilka nya trådar som kommit,medans jag varit borta…kanske någon svarat på just mitt inlägg..kanske lite nya bilder på medlemmarnas kissar,nya utställningsresultat. Med mycket mera.
Det är isåfall vi själva som kanske kan förbättra oss ibland,inte komma med personliga angrepp,gärna diskutera,alla tycker inte lika,och kommer aldrig göra det heller,men hugg inte på varandra.
Underbart att denna sight finns för oss NFO-älskare.
Kram på er alla.
///Anki S*Järvaskogen's.
Tack, det värmer #1 Anki.
Ha en trevlig 1:a advent //RolfH

Nästa Sajtvärd? Ger du upp Rolf? Det tycker jag är VÄLDIGT synd! Jag tillhör också skaran som med gläjde går in hit varje dag och andrar omkring.
Visst går det hett till i vissa trådar ch i vissa har det varit på gränsen till personangrepp. MEN i huvudsak tycker jag att det mesta sköts snyggt alla måste ju vara medvetna om att även om man tycer olika och är oense så SKALL man respektera den andras åsikter!!
SEn finns det älltid saker att förbättra, men inga jag kommer på nu.. 
Kram Mia
Jag tycker att det annars verkar som om många har åsikter om sajten, och de borde ta chansen att framföra dem i denna tråd. Som det är just nu så har inlägget lästs 73 gånger men det finns bara 3 kommentarer. Vad gäller värdskapet så hade jag redan tidigare annonserat för medarbetarna att min tid blivit mer begränsad och det var svårt att få den att räcka till för att hålla en bra standard på sajten med uppdateringar av artiklar tävlingar mm. Att det nu har strulat till sig och att min första medarbetare sagt upp sig och två andra har problem i sitt katteri (kramar till Bengan, Merlyn & Mariamia) gör ju inte att tiden utökas för dessa uppgifter. Om jag skall fortsätta som Sajtvärd vill jag lägga min tid på att hålla sajten aktuell och promota den utåt. Inte behöva läsa igenom varje inlägg/kommentar, dagboksinlägg, album mm oavsett om ämnet är intressant eller inte, för att se att alla håller sig till skrivreglerna och svenska lagar. Jag hoppas verkligen att alla kan ha förståelse för detta och hjälpa till så att sajten blir vad den var tänkt att bli, en enande faktor för alla som älskar den norska skogkkatten.
//RolfH
Nu har jag läst. Det har jag iof sig gjort tidigare varför jag tillhör en av de där 73 st som inte kommenterat.
Jag kan inte kommentera nu heller mer än med en tanke jag har på mitt arbete.
Om arbetsmiljön på jobbet inte är som Du önskar betänk att Du är Din arbetskamrats arbetsmiljö och han/hon Din arbetsmiljö. Vi har alla ett ansvar för arbetsmiljön såväl In Real Life som i cyberrymden och på detta forum.
Ha en fortsatt skön advent med eller utan snö!
//SpinE
Håller helt och fullt med #1, #3, #5!!!!
Vi är alla olika och har olika åsikter om saker och ting, men allas åsikter är lika mycket värda, "experter" som "amatörer". Och alltid kan man ta till sig någonting, från det mesta som man hör och ser och vill man inte det så är det ju upp till var och en.
Och vi har alla ett personligt ansvar för att miljön ska vara bra!!!
P.S. Synd om du ska sluta som Sajtvärd, RolfH. D.S.

Har inte varit med här så länge, men jag tycker sajten verkar skötas utmärkt, och det är alltid spännande att se nya inlägg på trådarna!
På vissa forum finns det vid varje inlägg en länk där man kan anmäla inlägget (till sajtvärden antar jag). Det kanske vore en idé? Det måste ju vara omöjligt för dig att läsa och begrunda allt vad folk skriver!
/Annika
Jag tycker alltid saker:) så jag får väl tycka här med. Jag har inte varit inne sen i fredagskväll så jag tillhör inte dom som bara gått in och läst.
Jag tycker att allt sköts bra här inne. Att klaga på trådar och så kan ju alla göra men som medlem har jag inte märkt av några dumheter. (Givetvis förstår jag att det finns där).
Och jag tycker att det är synd att du ska sluta Rolf. Du gör ett toppen jobb!! /Sylvia
Jag tycker att sajten är bra men det är nog vi medlemmar som får skärpa till oss en aning och se till att vi håller oss tll ämnet i trådarna. Jag tycker att man redan nu kan se en förbättring men det är lätt att man kommer bort från ämnet och att trådarna blir jättelånga och kan upplevas som jobbiga att läsa. Är det en diskussion som håller sig till ämnet kan det vara helt ok att det blir en lång tråd.
Det är bättre att starta en ny tråd om man kommer in på ett sidoämne. Detta är bara hur jag tycker att det borde vara.