Dal9-10 Dec..nån som ska dit?
Är det nån här som ska på utställningen i Dal (Oslo)?

Jag ska inte dit men en avkomma ska dit, CH S*WesthKiowa's Bullen Berglund.
/Camilla
Jeg skal dit, har ingen skogkatter med denne gang, men mine to bengaler og en huskatt!

Åh, det skulle vara roligt att åka til Norge på en utställning ngn gång..Brukar det anordnas några utställningar norrut i Norge, tex i jämnhöjd med Östersund och därrunt?

#3: Längst ner på sveraks utställnings lista finns en länk till Norges lista. Jag tror det finns längre norr ut med. =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

#4 ,vad bra, då ska jag kolla upp det!!

Jag o vår IC S* Ansuz Impala ska dit..
#3 Det är en utställning i Trondheim i månadsskiftet mars-april.

Vi ska dit! Vi ska ha med oss vår CH S*Mylingens Chanté som har 2 CACIB och som vi ska försöka få det sista på till IC. Sen har vi även med oss IC S*Silverbells Oleana som har ett CAGCIB från Norge, men som behöver ett till på sin väg till GIC. Men de är båda grupp 4:a katter så vi vågar inte hoppas för mycket men vi är beredda att göra ett desperat försök i alla fall. Vi ses! //Kaisa
Samma för mig Ska ha med mig S*Milda ma Tildes Coole Porter han har 2 cert kvar till att bli GIP… och det är GR4.. såå man får väl se..
Och mitt lilla Mandelgryn åker med uppfödaren S*Långängenlotta för att ev. kunna få sitt sista BIS och därmed en JW titel!

#8 Mylingens: Heia!! Skal bli så fint å se Chante!! Hadde jo kontakt med dere for "lenge siden" :-) Vi stiller i Kl 9, så vi unngår jo direkte konkurranse! Lykke til med CACIB-jakten!!

Jovisst kommer vi dit! Og joda, Gabor stiller i Grp 4
. Vet ikke akkurat hvor mange det blir i Grp 4, men i alle fall minst 1 eller to SW, 3 EC/EP og to JW, så certene er ikke akkurat på rea, nei!