Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 17-utställningar-resultat
Läst 494 ggr
Misskatta
0

Dal9-10 Dec..nån som ska dit?

Är det nån här som ska på utställningen i Dal (Oslo)?

WesthKiowas
0

Jag ska inte dit men en avkomma ska dit, CH S*WesthKiowa's Bullen Berglund.

/Camilla

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Chumalunga
0

Jeg skal dit, har ingen skogkatter med denne gang, men mine to bengaler og en huskatt!

Frostvikarna
0

Åh, det skulle vara roligt att åka til Norge på en utställning ngn gång..Brukar det anordnas några utställningar norrut i Norge, tex i jämnhöjd med Östersund och därrunt?

EddaM
0

#3: Längst ner på sveraks utställnings lista finns en länk till Norges lista. Jag tror det finns längre norr ut med. =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Frostvikarna
0

#4 ,vad bra, då ska jag kolla upp det!!

erspers
0

Jag o vår IC S* Ansuz Impala ska dit..

Tinis
0

#3 Det är en utställning i Trondheim i månadsskiftet mars-april.

Mylingens
0

Vi ska dit! Vi ska ha med oss vår CH S*Mylingens Chanté som har 2 CACIB och som vi ska försöka få det sista på till IC. Sen har vi även med oss IC S*Silverbells Oleana som har ett CAGCIB från Norge, men som behöver ett till på sin väg till GIC. Men de är båda grupp 4:a katter så vi vågar inte hoppas för mycket men vi är beredda att göra ett desperat försök i alla fall. Vi ses! //Kaisa

Misskatta
0

Samma för mig Ska ha med mig S*Milda ma Tildes Coole Porter  han har 2 cert kvar till att bli GIP… och det är GR4.. såå man får väl se..

Burken
0

Och mitt lilla Mandelgryn åker med uppfödaren S*Långängenlotta för att ev. kunna få sitt sista BIS och därmed  en JW titel!

Nordlibakkens
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Heia alle i hop Skrattande Jovisst kommer vi dit! Og joda, Gabor stiller i Grp 4Flört. Vet ikke akkurat hvor mange det blir i Grp 4, men i alle fall minst 1 eller to SW, 3 EC/EP og to JW, så certene er ikke akkurat på rea, nei!

Nordlibakkens
0

#8 Mylingens: Heia!! Skal bli så fint å se Chante!! Hadde jo kontakt med dere for "lenge siden" :-) Vi stiller i Kl 9, så vi unngår jo direkte konkurranse! Lykke til med CACIB-jakten!!