Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 03-avel-genetik-uppfödning
Läst 1123 ggr
Hyrrokkin
0

Ny uppfödare, med hemsida!

Tjoho! Nu har jag äntligen blivit med stamnamn, och hemsida med den! *glädjeskutt*

Hemsidan är inte klar än, men det är iaf något att visa upp! Hoppas den funkar för er, har inte haft möjligheten att kolla på den i andra webläsare än Firefox på min egen dator. Ser något skumt ut så hojta gärna! :)

Här är hemsidan! Skrattande

http://www.hyrrokkin.se

LaSadie
0

å ä ö ser mysko ut på några ställen med IE

blondifire
0

håller med annars: grattis!!!! ser att våra killar delar födelsedag oxå!!Skrattande

S*Winsnes Wilda

Hyrrokkin
0

#1 Bra att du sa det, för jag ville testa om det bara var för mig det var så eller om det var för fler. Har fixat det på vissa sidor, men lämnade ett par, men då vet jag att det är skumt för andra också :P Tack för hjälpen :)

Hyrrokkin
0

#2 Tack! :D Hehe, vad roligt! Låtsastvillingar, eller vad brukar man säga ;P

blondifire
0

ja! tycker sidan är jättefin annars,det du gjort o kul o få det stamnamn man vill ha eller hurFlört

S*Winsnes Wilda

Juliette-
0

Vad roligt du fått stamnamn.. Grattis.. Fin hemsida har ni med fått

Hyrrokkin
0

#5 Tack! :D Jag har så svårt att bestämma mig för hur jag vill ha det, så det fick bli såhär sålänge :)

Haha, jag ville ha alla mina tre förslag! Hade jättesvårt att välja vilket jag helst ville ha, jag deppar fortfarande för att jag bara fick ett av dem tre namnen  ;P

#6 Tack så mycket! Ja det känns jättekul! Från dröm till verklighet, liksom :)

Juliette-
0

#7 Ja hoppas ni hittar en fin hane nu med så ni kan få bebisar

Draken_old
0

Grattis till stamnamnet!!

kerstin2181
0

Stort grattis till stamnamnet, och till en fin och lättläst hemsida, inga svårigheter där inteSkrattande

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Kronängens
0

Grattis till stamnamnet!

JohannaEkroth
0

Grattis!

Om du vill så kan du ju länka stamtavlorna till pawpeds sålänge, om de finns där vill säga. Cool

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

WesthKiowas
0

Grattis till stamnamnet! En lättläst och fint designad hemsida har du också gjort!

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Margona
0

Grattis till stamnamnet! Hemsidan ser jättefin ut!

Hyrrokkin
0

Tack så mycket allihopa! Kyss

#12 Mja, dem gör ju inte det, så det ska fixas :)

EvaHelen
0

Grattis  till stamnamnet och fin hemsida.

Mvh,

Eva-Helen

Sissi
0

Grattis till stamnamnet och en fin hemsida.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Frostvikarna
0

Grattis Mimmi och Robin!! Vilken fin och snygg hemsida du gjort!

Kram Gisela

Hyrrokkin
0

Tusen tack, söta ni! Kyss

Annaliz
0

Kikar in :) Stort grattis, vad roligt!! :D Fin hemsida!

Seerath
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grattis till stamnamnet!

Angående hemsidan så är det trevliga färgval och så men jag är inte så förtjust i sidor som begränsar till en liten ruta man får scrolla i

LaSadie
0

#21 inte jag heller Obestämd men gillar att huvudmenyn är fast

Hyrrokkin
0

#21 Tack!

Ah, titta där ja.. Det är inte meningen att det ska se ut så egentligen, men jag hade väldiga problem med att få det som jag ville ha det, därför blev det fasta mått efter min egen skärm (som är betydligt mindre, en iBook :P). Det är en av dem grejerna som ska fixas. :)

Men det är så svårt när man bara har tillgång till sin egen dator (och sambons som ser i princip likadan ut :P ).. Måste sitta med någon via msn eller liknande och få det uppdaterat precis hela tiden hur dem olika förändringarna i kodandet blir :P Konstigt nog är det ingen som varit så pigg på att sitta timme efter timme och ta screenshots ;P

maximus
0

Grattis Mimmi till stamnamnet  och din hemsida är mycket fin

snart har jag semester och då kommer jag gärna på besök

krama sötisen från Oss

/Annette med resten av släkten

Hyrrokkin
0

#24 Tack!

Du är jättevälkommen! Vi får hitta en dag som jag inte jobbar kväll för då blir det så sent :)

maximus
0

#25 jag har semester v. 29/Annette

Hyrrokkin
0

Ni som ser hemsidan som massa pytterutor (som Seeraths bild i #21) , kan ni testa kolla igen och säga om det ser bättre ut eller inte? :)

LaSadie
0

Så mycket bättre! Ingen pytteruta längre =)

Hyrrokkin
0

LaSadie - Vad bra! :D   Ser allt OK ut i övrigt? Blir alla sidor okej när man öppnar dem eller blir dem helskumma?  Sorry om jag är jobbig, men det är så svårt när man inte kan kontrollera själv hur det blir utan man är bynden till att försöka utläsa koderna :P

LaSadie
0

Alla sidorna ser bra ut för mig. Det enda som är "fel" är att å ä ö fortfaranade är knasiga men det är bara på länkarna till rasstandarden och länken till vad man får när man köper kattungar från er

Hyrrokkin
0

Ah, just det, det glömde jag fixa :p Men super! Tack för hjälpen! :D

blondifire
0

en gästbok!!Flört

S*Winsnes Wilda

Hyrrokkin
0

#32 Hehe, ja jag har funderat på det faktiskt :P

LaSadie
0

Annars är sidan jättefin =)

Annaliz
0

Jag antar att det har med upplösningen att göra (tänker på det som nämnts tidigare om en ruta att scrolla i). Jag kollade in hemsidan en gång till och den förändringen som syns är samma ruta fast större att scrolla i :) Men jag har en 15,5" bärbar skärm med kanske en annorlunda upplösning än er. Min sambo har en 24" skärm och mycket större upplösning där inte rutan med scrollfunktion finns och allt är centrerat ;P

Men det är en stilren skitsnygg sida oavsett tycker jag :D

Jag hoppas du fixar en gästbok så man kan göra några tassavtryck då och då :)

Hyrrokkin
0

Annaliz - Jo visst har det med upplösningen att göra.. Kul att höra att det ser bra ut iaf! Tack! :D

Nu finns det föresten en gästbok! Inte så snygg, men fungerande! Skrattande

LaSadie
0

GB funkar inte =( Försökte skicka ett msg men den tycker jag spammar tydligen =P

Hyrrokkin
0

#37 Va?! Vilken dum gästbok! *slå på* Tungan ute Hmm, faktiskt ingen aning om vad det kan bero på Obestämd

LaSadie
0

Inte jag heller… ska testa med att ta bort hemsideadressen…

LaSadie
0

*trumvirvel* Häpp! Minus hemsideadress gick det bra

Hyrrokkin
0

Hmm, det var lite udda, men kul att det gick! :D

*dansar jag-har-fått-tre-gästboksinlägg-dans*

Kattilaforsens
0

Grattis till stamnamnet!

flugufrelsarinn
0

Grattis. Är lite nyfiken i struten, vad betyder hyrrokin om man får fråga? =)

Hyrrokkin
0

Tack! :D

Hyrrokkin är en jättinna i den nordiska mytologin. Hon tillkallades för att putta ut Balders dödsskepp när ingen annan orkade, och hon kom ridandes dit på en varg med ormtömmar. Namnet betyder ungefär "eldrök" eller "den av elden hopskrumpna" :)