Q 6 mån

Oj så vacker! Mums 

#3 Tack, han är en goding

Mycket fin kille!
så söööt!
guud vilken snygging!!
S*Winsnes Wilda

Om 1 ½ vecka så får jag träffa lilla Q. Å, vad jag och resten av vår familj längtar. Pussa på honom så länge.

Mamma mia, vilken kille
förstår att han charmar alla och allt
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Gud så fin kille! 

Jätte fin kille

Där knep det till i hjärtat, ibland så är man bara kär! Det här är någon jag helt klart kommer följa utvecklingen på, se upp på nästa utställning kommer jag och nosar vid buren
.
Otroligt fin pojke, helt i min smak!
Grattis till en snygg hane!
Mums vilken fin kille!!! 
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Väldigt vacker kille!!

Vilka ben!!!
Hoppas få se honom på ngn utställning!!
// Bittan

Tack alla!
Han har en härlig benstomme. Kommer ställa honom i skåne i sommar sedan får jag se.

Denna kille följde jag när han var "mini" hos Runsviks (han är ju kullen efter P-kullen mellan Telia från Kristin o Urban i Runsvik o vår kille Xeke)… Vet inte om Du kommer ihåg Ros-Marie.. men vi träffades i Värnamo på utställningen i våras, vi pratades vid en del ("tanten" i rullstol…
det är jag det…). Du hade inte med dig honom då.. men dock en annan vacker tjej (om jag inte minns helt galet… Olivette???) som hade samma domare som en annan avkomma efter vår kille S*Drakborgens Xerxex…., "S*Vildhjärtas Cobra Starship…".
Hoppas att vi ses fler ggr och att jag då får se denna mumsbit… Nu närmast ska vi till Kalmarutställningen i helgen som kommer.. sen har vi inte bokat upp oss på något.. mycket pga rullstolstiden är inte helt slut tyvärr och jag måste se hur pass bra min fot kommer att bli..
Önskar Dig/Familjen och killen med stort K och alla andra vackra katter Du har (har varit inne o kikat på din hemsida…
) en trevlig sommar.
// Jane

Jovisst kommer jag ihåg dig. Ja det var Olivette jag hade med mig. Hoppas foten blir bra snart.
Trevligt att du gillar mina älsklingar
Vi ses säkert på någon fler utställning.

Jisses så vacker han har blivit! En riktig gobit! 
Han gör inte skäl för sitt namn.

#20 joooo, nääää men jag älskar disnys film om ringare av Notre dame. Min familj sa först nej det gjorde även pappakatts ägare… men jag fick som jag ville till sist och idag kan jag inte tänka mig något annat namn på honom… det ska väl vara Q som han heter hos Rosie