Smilisar
Hejsan mina glada skogisvänner. Tänkte ni ville njuta av lite smilisar. Dessa är super att använda i de där gulligull trådarna som jag bara älskar :-)
Och även i de andra lite mer alvarliga också, för att visa att allt inte är så blodigt allvarligt att vi behöver strida ;-)
Så nu ska jag terra er lite. Och hoppas att ni andra hjälper till att få en riktigt lång smilis tråd här inne ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Audiatur et altera pars

ett tips när ni kopierar in smileys från smileycentral: bocka av länken - så visar sig inte bannern som alltid följer med. (för att göra detta i efterhand gå in inlägget, markera smileysen o avbocka länken (ikon med bruten kedja)).
<--- den söt *tycka*

haha, den piken var fin Grodan. Ska göra det ;-)
Audiatur et altera pars

Hmm, var ju massor att gå in i efterhand och redigera ju ;-)
Men nu är det gjort sa gumman när ho sket i byxan ;-)
Audiatur et altera pars
- hm..laddade hem smileycentralen -som du hade ett antal länkar till Åsa
…men nu syns dom inte i fältet fast jag har tryckt på uppdatera…skumt och nu måste jag iväg..skickar därför lite av våra vanliga enkla smilgubbar..men dom du hade därifrån är supersöta..hade sådana tidigare nerladdade men dom gjorde datorn seg så jag tog bort programmet..Men dessa kanske funkar bättre??Körde det genom virusprogrammet iaf..inget virus.
Får se sen när jag nu kommer åt dom!

Annika- på besök…

De som redan finns här tar du bara och trycker på och väljer kopiera så kan du använda dem vart du vill sedan ;-)
Audiatur et altera pars