Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett18-tävlingar-och-lekar
Läst 455 ggr
Anneli_G
0

Final!!

Nu är det final i Idol!!!

Vem håller ni på??!!

fjellans
0

Å,jag tittar ju på 1:a ,, vad heter de nu, musik  e de i afFundersam// Rita

Anneli_G
0

Dobidoo kanske?? hihi

fjellans
0

Jäzzzzzzzzzzzz,   blir lite trött i huvudet i bland efter allt du vet, ska inte säga mer nuHemlis// Rita

Anneli_G
0

hehe… dags att ha lite fredags slapp nu och koppla av!!

Ha en trevlig kväll!!

WesthKiowas
0

Markus!!!!!! Mums vilken grabb! Sen sjunger han ju helt underbart ocksåFlört

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Anneli_G
0

visst gör han… tänk om han var singel… hehe!!

WesthKiowas
0

Skulle röva bort honom och gömma honom så bara jag visste vart han var! Ha ha!

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

Frostvikarna
0

nja, det blir svårt, tycker Erik är en pudding men Markus sjunger ju som en gud. Det var väl musik det handlade om?Kyss

fjellans
0

Jag e ju för gammal för småpojkar!!!!!!!, kan ju vara mormor eller nått till dom. Nu slappar vi, syns i morrn eller?Flört // Rita

Anneli_G
0

Syns i morrn!!

Erik är ju söt.. men Markus är guud!! hehe

WesthKiowas
0

Håller med till 100% ! Ha en bra kväll!

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

Frostvikarna
0

#9ha,ha, vem är inte för gammal, jag ska ju tom gifta mig i sommar med min gubbe! Nu sk ajulgardinerna upp samtidigt som jag har koll på finalen. ses imorrn

WesthKiowas
0

Äh, nu var det paus! Lammkött är väl aldrig felFlört Hi hi…

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

EddaM
0

Jag tittar inte på det=) Men visst är det fina killar=)))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Juliette-
0

Jag har tyckt Markus sen första stund fast jag tycker Erik tagit sig mycket och blir bättre och bättre.. lammkött haha nejnej dom är ju precis lagom *flin*

Eydimork
0

Markus Markus Markus!!

Tack gode gud för norrlänningar Räcka ut tungan

WesthKiowas
0

Jo, Erik har faktiskt blivit mycket bättre än från början. Men håller stenhårt på Markus, det gjorde jag från första programmet.

H E J A   M A R K U S ! ! ! ! ! !

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

fjellans
0

Hm,,,,,,tänk vilken skillnad åldern gör , jag får väl hålla mig till programledarna, HI HI eller?? //

Frostvikarna
0

#18, programledarna i idol? vad sägs om juryn, Clabbe kanske då,hi hi?

fjellans
0

j# 19. Gisela, ja, kanske men jag kan tänka mig en ungtupp oxå,, Flört men jag har ju redan en  go gubbe!!!!!

Frostvikarna
0

#ha,ha, jo det räcker nog med en gubbe, men man kan ju alltid tjuvtitta, det gör i allafall jagGlad

fjellans
0

ja me, hmmmmmmmmmmmmmmm

Anneli_G
0

Haha… vad roliga ni är… det är det här jag vill att forumet skall vara… roligt ska vi ha!!!

*kram*

Anneli_G
0

In the name of love… yeah!!

fjellans
0

Gladja visst kan vi ha roligt här oxå Anneli,,, de e ju fredag å så, man kan ju gräva ner stridyxan ibland eller hur?? Kram på er alla

Frostvikarna
0

Fast jag tycker inte Markus är riktigt så bra som han brukar i dag, han verkar lite ansträngd..men vem skulle inte vara det inför finalen?

Anneli_G
0

Hans nerver är nog på helspänn… tänk att stå där… aaaaa….

Juliette-
0

Ja en gubbe är ju nästan de en för mycket så en får räcka hmm haha men titta får man väl alltid?? Flört

fjellans
0

Final = samma som ,, katt i panel (samma nerver alltså) tror jag

Frostvikarna
0

#27 nä fy bubblan, jag skulle skaka, darra på läppen och inte få fram något mer än ett nervöst fnitter..men jag leker gärna Carola i dushenHemliskatten Totte uppskattar det , tror jag

Juliette-
0

Nej Markus är inte lika bra som han brukar men man kan ju förstå lite med jag tror de flesta redan visste vem de ville skulle vinna innan dagens final så jag tror inte de ska avgöra så mycket även fast jag är en av dom som faktiskt inte är så 100 på markus längre fast han är skitbra

Juliette-
0

Fast haha jag tror de är värre och stå där framför kanske 1½miljon tittare än att ha en kisse i panel.. de vet man ju kan hända flera ggr denna final är ju one in a lifetime

fjellans
0

Ja visst ja, det är nog min ålder som slår in,,,,,,,,,,,,, kanske hela världen oxå ser på dom i Idol, med tanke på paraboler mm/ Hua, va läskigt

mariamia
0

Heja snygg Markus, men frågan är ju vilket som är bäst, att vinna eller komma två? Darin & Sebastian syns & hörs men Daniel & Agnes,  de syns inte alls lika mycket eller??

/Mia

Anneli_G
0

#34 SANT!! Men jag tror att både markus och erik kommer göra karriär i vilket fall… de är så pass duktiga båda två!!

mariamia
0

Visst är de…. Kyss

Frostvikarna
0

Ja hörrni, ni hörde vad Erik sa, RÖSTA MED HJÄRTAT

Anneli_G
0

*sweet heart*

fjellans
0

Får man rösta på programledarna då, i ett annat program alltså, lätt förvrrad äldre dam undrar??Cool

Frostvikarna
0

#39, ha, ha jo då, det kanske går, vill damen ha hjälp?

fjellans
0

#40 Ja tack, vikket program ska man rösta på då?????Oskyldig. ge mig några förslag

Anneli_G
0

Markus äger!!!

fjellans
0

Vad äger Markus? En katt eller 2 kanske??

Anneli_G
0

Final låten!!

Frostvikarna
0

ja, satt ochfunderade lite på olika program, kom fram till at det nog inte finn sså många..Bonde söker fru tex men där röstas det ju inte, Robinsson tex, men det går ju inte nu, men där brukar man ju få röst ai finalen. Fast det kan ju bli jobbigt om det är två tjejer i finalenLedsen…Äntligen hemma och martin,Nä, inget röstprogram,,

Anneli_G
0

#45 jobbigt det där!!

fjellans
0

Äsch då,,,,,,,,,,,,, får väl bara "titta" då på småpojkar mm , hm, inget djurprogram då??

Frostvikarna
0

#43, kanske ska förklara för tant vad äger betyder, det är ungdomarnas slang på att man leder, är vinnare..

fjellans
0

343. Ojdå, måste ringa syrran tonåringar å få lite uppdaterat, sen veta man ju inte om det fastnarOskyldig

Anneli_G
0

Ja, fast det finns många ord som inte ens jag fattar… ungdom som jag är… hihi

fjellans
0

Titta jag kan inte ens skiva längre, kallar Gisela för, 343, det ska stå #48, ojoj,,,,,,,,, slang är säker olika i olika delar av vårt långa land,,, men Gisela o jag bor ju inte så långt från varandra,

Anneli_G
0

Verkar uppstå nått nytt varje dag… svårt att hänga med i svängarna!!

Frostvikarna
0

# 50Här hemma är det mycket, typ, men ba, asså, "det var inte jag" låt mig vara i fred, stamp i trappan, mensvärk, ascoolt, skithäftigt mm…var det så att vara 13 år?

WesthKiowas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Erik sjöng också sämre idag… Stackars krakar, så nervösa de ska va. Men jag blir såååååå besviken om inte Markus vinner. Han har varit bättre än Erik de flesta gångerna.

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

Anneli_G
0

Absolut!!! Men som tur är går det över!!

Juliette-
0

Markus gjorde vinnarlåter helt klart bäst

WesthKiowas
0

#56 Helt klart!!!!! Han äger fett!

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

Anneli_G
0

*asgarv* Markus rockar fett!! hahha

Maria_a
0

Jag tittar inte på Idol.. och alla forum bara dör när det är dags för programmet Flört

fjellans
0

Usch,,,,,, nu kommer det sånt som jag inte förstår, slang alltsåFundersam.
Men må bäste man vinna, eller kanske bäste pojk,,,,,,// Tant Rita

Anneli_G
0

#59… jag tittar aldrig i början på idol… men finalen är såå spännande.. det är ju då de sjunger som bäst…

Frostvikarna
0

#60 Då ska jag förklara för tant igen,,äger fett betyder att han "härskar" över situationen..och hur ska jag på ett pedagogiskt  översätta rockar fett, det betyder att..äsch han är bäst enl mångas meningar kort och gott

Anneli_G
0

#60… nej då vi bara larvar oss… du har förstått rätt… må bäste man vinna!!

fjellans
0

#ALLA, Jag skojar bara jag med,,,,,,,,,,,,,Glad, Får man det förresten??

Anneli_G
0

Absolut!!! =)

Anneli_G
0

Ikväll har vi kul!!!

fjellans
0

JIPPIIIIIIIIIIIIIII,,,,,,,, så här ska det vara, först lära känna varandra lite, sen kan man kanske börja "härja" ,,,, eller,,,,,,, blir mycke bättre stämning då, har jag fel???// Rita

Anneli_G
0

Helt rätt rita!!

Anneli_G
0

*var e min kaviar nu??* =) *flin*

Anneli_G
0

# 69 var från reklamen… hihi

Nu är det spännande!!

Juliette-
0

så nu har hundarna varit ute i pausen.. kom precis in vi skippa darin och dom där vill ju bara veta vem som vinner så en 35min sväng med grannen gjorde väntan lite kostare hehe.. hundar är bra IBLAND

Kronängens
0

Här är man borta ett par timmar och så har 70 svar kommit in på ett inlägg som inte fanns klockan åtta, innan Idol. Hur är detta möjligt!?

Jag märker att det finns fler "tokar" Flörtsom jag som springer mellan datorn och vad det nu är för att se om någon skrivit något spännande. Sambon undrar vad det är som kan hinna hända på datorn hela tiden. Jag hejar också på Marcus!

Juliette-
0

#72 haha ja visst är man lite pucko.. de är inte många kvällar jag verkligen bara sitter vid tv:n utan när de är reklampaus kollar man nästan alltid datorn om de hänt något.. nått kul kan ju ha skrivits på msn eller forumet eller hur ;)

Reklam är ju ändå inget kul att titta på hehe.. nu ska väl idol sätta fart strax igen.. du får hälsa sambon att hela 70inlägg i bara ett  ämne kom medans ni såg på tv hehe.. han tror nog ingen är klok på detta bygge snart ;)

WesthKiowas
0

NU är det SPÄNNANDE!!!!!! Jösses!

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

Anneli_G
0

Kuvertet är på g!!! aaaaa

Anneli_G
0

MARKUS!!!!

WesthKiowas
0

Tjohooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

Anneli_G
0

Natti natt!!

Frostvikarna
0

jaha, så Markus vann, jag var ju tvungen att gasa iväg och hämta hem gubben. tack  för i kväll, denna tråd var riktig rolig så länge den varade.

Godnatt tanter, ungdomar och farbröder

WesthKiowas
0

Natti natti!

Mvh Camilla Glad

Kattungar planeras!

Runsviks
0

… kul att vi fick se de gamla IDOLERNA också. Bäst av dem var Sebastian Glad och rätt kille vann i kväll, tycker jag.

Ja, natti natt på er alla
//Kristin (en av tanterna)

Faxlin
0

Jag måste ju vara lastgammal och helt förtorkad jag då. Jag som inte alls tittar på Idol ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

EddaM
0

Jag tittar ju inte heller på det =)) Men ja smaken är som baken.=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Sisikarlstad
0

ÅHhhhhh GUUUUUUUUD TÄNK Markus en natt o sen DÖöööööööööö Guuuud vilken sexig kille mmmmm.

GRATTIS!!! Markus detta är du VÄRD!!     L O V E  Y O U!!!Kyss

Juliette-
0

*ASG* så sexig är han väl ändå inte?

Sisikarlstad
0

#85 JOOOOOOOOOOooooo. Kyss

Juliette-
0

#86 Hahaha du har ingen konkurans av mig i alla fall ;) Fast flickvännen kan nog bli jobbig att röja undan ;)

Sisikarlstad
0

#87 Jo men så långt har jag ju inte tänkt o gå!!! Jag bara tycker han ser så himla SMÖRLIG ut!!!! Han är ju bara för goooo när han utalar sig lugn o go norrlänning!!Kyss

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.