Bilder efterlyses till NFO Colour Guide!
Jag skulle vilja be er kolla igenom era bilder ni tagit i sommar/höst eller tidigare år och se om det kanske finns bilder som passar på vår färgsida och som ni skulle vilja bidra med. http://www.nfocolourguide.com
Vi saknar fortfarande många färger och utan er hjälp kommer vi aldrig kunna färdigställa sidan :)
Tackar på förhand!
Här står det vilka färger vi saknar och vi önskar bilder där man ser katterna från sidan så mönstret syns. Solida katter går bra med andra positioner men önskvärt även där från sidan.
http://www.nfocolourguide.com/missing.php
Finns redan färgen/mönstret på er katt med på sidan men ni tycker att er bild är bättre så skicka in den till oss. Vi arbetar för att få de bästa bilderna och bästa färgerna på rätt färg o mönster.
maila in bilderna till:
nfocolourguide[at]gmail.com
/Linda S*Chop Suey´s & Pia S*Seerath´s

eller skicka dem direkt här på forumet med namn på katten och fotograf samt färg o mönster!
/Linda S*Chop Suey´s & Pia S*Seerath´s
Jag har mailat en ny bild till dig!
Kanon bra och fin sida Ni gjort!!!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Varför händer det inget med denna? inget skrivet sen 07, tycker det är annars en kanonsida
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Super bra side
Har dessverre ingen bilder å bidra med på det som saknes, men jeg har sikret linken.

Kollade och hittade en färg som ni inte hade tyvärr är det på en kattunge men det kanse duger. färgen är NFO nts 09 och det är jag som tagit bilden.
/Camilla Westh

#3 Sidan behöver uppdateras med adminsida så den lättare går att uppdatera, just nu måste det manuellt läggas in allt i databasen så sidan har legat lite i vilo i kölistan över saker som behöver fixas. :/

Oh Pia, bara ni inte lägger ner den, jag har lärt mig en hel del därinne
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Jag har också bilder på en av färgerna som saknas, g 03 24.
Kanske jag kan avvakta lite tills hon är åtminstone 12 v med att skicka dig någon bild.
/Sissi
Ser ut som jag har en hel del saknade färger…
F¨år fixa ihop ett mail.
/Kattis

Jag kollade genom de färger ni saknar och så såg jag koderna gy dy osv. Vad betyder y?

Och: Jättefin sida! Ska lägga in den i min länklista =)

Tanken var att ha bara vuxna katter till att börja med för att sedan eventuellt ha både kattungebild och vuxna. Men ni som sitter och har bilder på färger vi inte har alternativt bättre bild än det som redan ligger där så hör av er!

Jag har en ds0923 p? min hemsida. Hon e troligen 23 fast reggad 24 men kan tyv?rr inte l?gga in bilden h?r. Har dock en bild d?r hon st?r tydligt fr?n sidan. Under monicas honor. S*Lapommis kardemumma. Foto emelie lindstr?m f?r ni inte in s? ta g?rna den
Hej Linda,
Dom 2 vita kan du hämta hos oss, vi har grönögd och oddeyde hemma,
Ul-Bin är grön ögd och Fejan är Odd, o hittar du ingen bild på ghemsidan som är bra nog så säg till, så tar vi fram nån annan.
//Henrik & Heli
Här är en bild på;
S*Tam-Trion's Pim Pim, g 03 24
Ägare & fotograf: Susanne Johansson
Kommer en ny när hon blivit lite äldre. Men det är ju iaf bättre än ingen bild alls.
Sissi

fel