Kamerahjälp
Jag har i dagsläget en Canon EOS 350D, jag har totalt lessnat på att ta med mig kolossen när man ska ut med barnen osv, vill ha nåt mindre att komplettera med…
Nu vet jag inte jag riktigt hur det är med länkning, får man inte ber jag om ursäkt.
De jag har tittat på är:
Canon Powershot A640 se här
Eller ska man välja en med IS
Canon Powershot A710 IS se här
Vad tror ni?? Det skiljer sig en hel del i pixlar men är inbyggd IS värd mer?? Jag behöver hjäääälp 

Jag har en Sony… har lessnat på att Canon kamerorna pajar hela tiden för mig… tror de har nåt emot mig… hehe… men Sonyn är jag hemskt nöjd med!!

Och jag diggar Canon 

Det gjorde jag med.. .men av nån anledning så vill de inte vara med mig…haha!!

På foto i fokus finns det säker måånga som kan massa om sånt här… =)

Haha, tur det finns kameror för alla 
Och jag ska önska mig en Canon Powershot S3 IS i 40-årspresent….*S* Har haft ögonen på den kameran länge…
Jag använder en Canon Powershot S3 IS i jobbet och är helnöjd med den. De andra två modellerna som du länkade till har jag dock inte testat.
Mvh Bengan

Du har inga bilder tagna med den somman kan få se??
Nej tyvärr, det är bilder som bara används på arbetet, de kan jag inte lägga upphär. Mina kattbilder ärtagna med en Konica-Minolta Z5.
Mvh Bengan

Jag har en Canon Digital IXUS 30, fungerar jättebra tycker jag// Rita
Hej.
Vi har en Canon Powershot A610. Har haft den lite mindre än ett år. Trevlig, lättsam men kanske något klumpig, men jag gillar den verkligen!