Avelshane sökes!

Hur långt bort kan du tänka dig söka och vad för slags hane behöver hon?
Jaa du rätt hane kan bära mig ganska så långt
så kom med förslag!
Jag vill ha en kraftigt byggd hane. Längd på huvudet och bra placerade öron är viktigt. Fast det som nästan är viktigaste är en grym skogkatt look…
/Maria

Satt precis och dräglade över honom

Det är en riktigt snygg kille du har, det är bara att gratulera! //Kaisa
Maria!
Nemo finns alltid och bara 10 mil ifrån er, men du kanske inte var intresserad av just honom. Man ser ju inte hans riktiga skogislook ännu kanske då han bara är 10½ månader nu. Tofsar på öronen har han då verkligen…hihi.
Har du kollat stamtavlorna mellan din hane och vår Toulouse för framtiden?
Hälsningar Karolina!
Maila dig Karolina

Han är jättefin
Din Anna sui sui Dream är verkligen riktigt super-vacker.
Susanna
Vi tackar, bugar och bocka

Åååå här fanns det tjusiga killar… hm hm…
Titta på dom här då 
C Eilert bor i Norje: Stavanger och kommer i avel nästa år någon gång.
Han ser ut att bli ganska stor 
så är det Casanova.
Han ser ut att bli ganska stor.
3.2 kilo och 16 veckor
#0 Men Pärlan vilken fin tjej du har!!! Lycka till o hitta en fin kille till henne!!

Du vet Pommac finns alltid
De skulle ge er många fina röda och cream barn.. Han är ju dock inte silver men han är vacker och förbannat snäll..
HCM: Normal
Ja du vet ju vem han är så jag går inte in så mycket hehe han har ju sin egen tråd under avelshanar med.. å du ser han live till örebro :)
# 21 Tack hon är en underbar liten Tjej
och du får träffa oss alla i Örebro
hade varit roligt att sett din nya lilla pöjk där med..
#22 hej hopp!! Jaa och Mizzy ska oxå med till Örebro så du kan se henne där oxå
Ska bli skoj att få känna och klämma på Pommac och träffa hans matte med för den delen
Pommac är ju bara sååå FIN
/Maria
#16-#20 Din hane är verkligen jättefin en katt jag helt klart kommer följa
/Maria

Vad roligt tycker hon är kanon söt verkligen helt bedårande tjej :).. ska bli så roligt att se många katter man bara sätt på bild i Örebro

#23 Jag missade dig totalt. Kommer ni till Örebro med din blivande prins??
Han är urtjusig
/Maria

Även *Silverfårans Bombadil finns ju tillgänlig för avel så småningom…23/12 fyller han 6 måndader så till senvåren/sommaren2007 kanske han är mogen för en date……
Han verkar bli en stor och fin kille, kraftig benstomme,vackra ögon och kraftig haka…även små tofsar på ören verkar vara på väg… Socialt är han helt underbar, han är vår lilla bebis som alltid ska vara med, i duschen, i sängen, vid matbordet…
Självklart så kommer han att testas för HCM och Fiv/FeLV