Frostvikens väntar smått!
Nu är det tre veckor sedan vår S*Poles Positions Amalthea parades med pojkvännen i Tyresö. Det verkar som om det lyckats, tuttarna har fått en spenliknade ljusrosa form och det juvren känns lite "stumma". Hungern är ett annat tecken, det finns ingen i huset som vaktar kylskåpet så mycket som Thea just nu! 
ÅH GRATTIS Gisela!!!! Va kul!!!

Grattis Grattis=)) Jätte kul =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Har det redan gått tre veckor?!? Grattis från släkten på Söder! Vad kul! 
Grattis! Här har vi ca två veckor kvar innan vårat decemberljus dyker upp, om allt går som det ska. Vår dräktiga hona, Capella, får inte ner så mycket på en gång längre men det går ju tokbra att dela upp det istället. För att inte de andra två ska bli jul-tjocka redan nu så får hon lite specialmat i ett annat rum…gissa om det är köbildning utanför
Lycka till med er kull! // Maja

Jätte kul.. GRATTIS GRATTIS

Gratulerar, gratulerar!! Vad roligt att det tog sig. Nu har ni några härliga veckor av spänning framför er.. Hon är så tjusig Amalthea.
Själv går jag på helspänn, min hona är på dag 62 idag.. //Åsa
Grattis!!!
Skall bli kul att följa barnbarnen 
Grattis! ha det så bra!!
Vad spännande. Grattis.
//RolfH
Nu är jag helt säker på att hon är gravid! Illrosa tuttar och magen är lite spänd, inte lika mjuk som i vanliga fall. JAG LÄNGTAR!!!!
Oj vad roligt!! Lycka till!
/Maria

Grattis och lycka till 
Åh va kuuuuul!!! Snart börjar de nog sparka oxå JIPPI va PIRRIGT!!!
#6 Ja du har ju på G du hihihihi Va spännande eller de kanske redan har kommit ska titta efter o se om du skrivit något!! LYCKA TILL!!!!

Spännande Gisela. Lycka Till!
Det blir säkert kanonungar! Vi är själva jättenöjda med våra Tiger-barn.Ska bli spännade att följa dina små
.
Kramar från oss på S*Järvaskogen's.
///Anki & Helena.
Grattis!
Susanna

Grattis och hoppas allt går vägen så ni får några småtroll som springer runt i huset.