Litet nerk-bilder!
TACK till Nerk för att de anordnade en jättefin och genomtänkt utställning! Här kommer litet bilder som hann fastna i vår kamera… 
En vacker sång om ett litet rött paket med vita snören! Allsång på skansen nästa! Om bilden är före eller efter det bejublade framträdandet vet jag ej!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
Fyll gärna på med mera bilder från helgen! Man vill ju ta bilder på allt, menjag är så dålig att komma på att ta fram kameran….
Roligt med bilder, och GRATTIS!
Susanna

GRATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTIS Jessica o röd/vita prinsen! Så underbart skojjsigt!
Kram
Linda

#6 Två snyggingar på samma bild 

Nej precis jag säger som Eva-Helen! Om någon inte vill vara med på bild så plockar jag bort den! 

Och där kom inte texten med… men det är Dakota i buren och ligger som katterna brukar göra i lådan =P Hon låg där eller i knät =)

Ha ha, det var i alla fall en vacker tjej
Amesha gumman menar jag

För mig som inte var på plats är det jättekul att få se lite bilder. Tack för dem!

#24 tusen tack vännen för de underbara bilderna på våran prinsessa!
Känns nästan lite som om jag var där iaf! 

#20 Åh! Min lilla älsklingsflicka! Vad hon har blivit stor!

#27 Hi hi, jag vet att jag har blivit tjock
Nej då, jag fattade allt vem du menade! Visst är hon fin gumman!
Kram
#26 MEGA GRATTIS SANNA.
Kramar från oss
Ps. Hälsa din mor och syster så gott.

Grattis till kanon resultat!!
Vi är så stolta över våra "björnbarn" Kewin med sin BIS
Saga(Jennifer har brakat iväg och blivit en stor flicka….Tack Sanna,Per och Jessica för ni tar så väl hand om dem!!
Emely…TACK för dina fina bilder på Saga här,Kram!!//Lotta
Tack tack 9 10 30! Stort grattis ocks¨till Sagas NOM, det var så roligt! Lilla halvsyrran! Puss på henne!!

#28 Hon är jättevacker!
Underbart med lite bilder!!! 
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Här kommer ett bidrag från mig. Jag hann ju inte fota, men fick denna bild från mina Polska vänner som var på plats i Örebro.
Fotot är taget under presentationen av "Årets katt" inom Nerikes Kattklubb och bilden föreställer mig och IC S*Rockringens Jailhouse Rock. Han blev årets ungdjur/junior inom klubben 2008
Hälsningar
Barbro och "Jalle"

Sista bilden……
Hälsningar Bittan
Underbara bilder Bittan!!!
Sahara är sååå läcker och hennes barnbarn är lika fina de. 

Ledsen att jag inte kunde hjälpa dig med att få in bilderna direkt i inläggen…mycket skumt. Kanske Kerstin eller någon annan kan fixa det under dagen?
Kram Sissi

Åh Bittan vilka superfina bilder och jag blir alldeles rörd när jag ser vackra Sahara och hennes fina barnbarn.
Kram
Barbro
Oj, hoppsan, jag råkade ta bort sista bilden, kan du sätta in den igen, Bittan?
#44 Men Jessica då! 

#46 Gud vilken fin bild och som vanligt en fantastiskt fint preparerad katt. (Inte ett hårstrå som ligger fel) 

Så nu så! TACK för jättefina bilder Bittan! Det var ett nöje att sitta och titta på Saharas bedömning hos Hannah, hon är så otroligt vacker!!

Åh, jag önskar vi alltid fick massa bilder från utställningarna, det är så himla skoj att se. Supertack till er alla för bild-bidragen.
Barbro