Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 555 ggr
pacados
0

Fottade tomtenissar idag :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

lyckades få dessa små söta tomtenissar på bild…fyra stycken var dom…kommer här,en och en…

börjar med Amanicio..

pacados
0

nästa är Gabriel…

pacados
0

här är Tristan…

pacados
0

sist och minst,César!!

Mindfields
0

Jag kan inte låta bli att dra lite på smilbanden, de är otroligt söta i sina luvor! ;)

Anneli_G
0

Guuuuuu så söta de var!!! Vilka härliga julkänslor de ger!!

EddaM
0

Guud sååå söta=)) Du får ställa upp i jultävlingen med dem=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Syllan
0

Hahaha, så söta! Min lilla dotter (5år) blev alldeles tokig när hon såg dom. Så hennes fråga är :Var har dom hittat dom små kattmössorna? /Sylvia

pacados
0

#7 ja du,det är ju såklart Tomten som lämnat dom här!!Till sina tomtenissar som ska hålla koll så alla barn sköter sig och är snälla…dom lånade ut dom till ossKyss

annars finns dom också i en välkänd hobby affär…. dom är som en lång strumpa så får man klippa lagom stora själv…jag satt och jylpysslade för x antal år sen och hade en sån mössa liggandes turligt nog!!

#tack alla för era fina ord..ja dom är så söta!!mamma katt ställer upp i jultävlingen som tomtemor..här är bilden!

Juliette-
0

De var de sötaste tomtenissar jag någonsin sätt Kyss
Gud vilka underbara små

Sisikarlstad
0

#0,3 ÄR ju bara BÄST!!! Guuuud så sööööööta!!Kyss JA!! alla är ju lika sööööööta FÖRLÅT!!!Fundersam

mariamia
0

Jisses så söta! Hoppas de tomtenissarna kommer hem till mig och delar ut våra paket… Om jag får några, undra om jag varit snäll i år Fundersam

/Mia

majaj
0

Hej!

Mina katter gillar bara att stå med nosen direkt vid kameralinsen. Hur lyckas du?

//Maja:J