Hemsidor;)
Nu är det mycket hemsidor som visas.Jag har gjort om lite,vill att det ska vara lättläst men ändå snyggt.
Hur tycker ni min sida är? Något som jag borde ändra på? Hojjta då till
http://www.karmskogens.info.se
Marina/ S*Karmskogen's
Ägd av 6 Norska Skogkatter
jättefint!
S*Winsnes Wilda

#1 Tack så mycket
Ingen annan som tycker något? Något jag borde ändra på som är störande? Själv önskar jag att jag kunde göra finare logga,men där är jag helkass
Marina/ S*Karmskogen's
om du vill så maila några av dina favvofoton så kan jag kanske knåpa ihop några alternativ till dig
.
S*Winsnes Wilda

Vilket lyft från den förra, mycket renare och enklare. Jag anser att en hemsida skall vara så "ren" som möjligt så att det viktigaste lättare kan komma att hamna i fokus.
Om jag får tycka lite om din hemsida: Bakgrundsfärgen - en färg som är ännu ljusare blå, eller en vit, båda utan prickar i skulle göra sidan mer harmonisk. Typsnittet i bannern upplever jag som svårläst - i alla fall på min lilla skärm.
/Christina

# 3 Ååååååååå Tack va snällt av dej ska kolla på det senare,måste iväg nu en sväng.
# 4 Tack för att du tyckte till om min sida. Kolla nu när jag ändrat förstasidans bakrund,ser det mer harmoniskt ut?Eller ska den vara ännu ljusare? Vitt har jag svårt för vill ha lite färg jag;) Kram Kram
Marina/ S*Karmskogen's

Det blir så bra så… Superfin vännen…. 
Kram

#5 Vilken härlig blå färg i bakgrunden, jättefint. Jag får riktig sommarkänsla av den.
/Christina

# 6 Tack vännen min;) Haha har ju ändrat mycket nu,men har förstått att det stilrena blir bäst….
# 7 Christina, tack för ditt tips blev ju riktigt bra nu& som du sa, så det fokuserar på det som ska fokuseras på. Nu är det bara en snygg logga som ser bra ut som fattas;)
Tack så mycket för era svar;)
Marina/ S*Karmskogen's

Ännu en fin hemsida och med sommarsvala färger 
Enkel, tydlig och lättöverskådlig. Trevligt med klockan i högra hörnet!

#9 Tack så mycket ingela
Efter mycket ändringar med min hemsida börjar den äntligen " kännas som min". Jag tycker också det är trevligt med en klocka.
Ha en trevlig dag ! MVH/Marina
Marina/ S*Karmskogen's
Jätte trevlig å harmonisk hemsida måste jag säga
.
Är bara en sak, men är kanske bara jag som har svårt att läsa. Det är under kontakt, det där adress "plakatet", tyckte det var svårt att läsa då det var ganska liten stil. Men som sagt, kanske bara jag som ser dåligt 
Mvh/ Jeanette
Den är ju jättefin, Marina! Vilket lyft!

# 11 Tack så mycket, jag ska kolla på det imorgon,håller med dej där, svårt att se vad det står
#12 Tackar tackar,ja det känns som ett lyft,lättare för ögat att surfa runt
Marina/ S*Karmskogen's