Kissar i möbler... igen
Ja, nu har cirkusen dragit igång igen
Vi vet inte vem av dem det är, men någon av dem har börjat kissa i våra möbler igen. Nu är soffan, med överdrag och prydnadskudde nerkissade. Fåtöljen likaså.
Jag kan ju säga att vi inte ändrat något i hemmet förrutom sanden men den har vi haft förrut utan problem.
Det enda som blivit förrändrat är en liten rutinändring då husse gått och fått magkatarr och behöver fasta tider för måltider, så nu går jag upp samtidigt som honom (vilket jag inte gjorde innan). Jag har också fått jobba lite mer då han legat sjuk i en vecka.
Igår kom vi hem till en nerkissad fåtölj. Imorse var det soffan med tillbehör. Igår luktade det nästan ingenting, imorse kändes doften rejält. Min teori är att igår hände det någon/några timmar innan vi kom hem och idag hände det strax innan vi gick upp.
Men vi vet fortfarande inte vem av dem det är.
Båda är kastrerade och ingen av dem har visat något tecken på protest. Kitty är nervöst lagd, har alltid varit. Charlie är rena filbunken, med inslag av clown.
Vi vet inte riktigt hur vi ska komma på vem av dem det är heller?
Lite hjälp till vad vi ska hitta på?
Vill inte gärna behöva omplacera någon av dem då dem är mina små bebisar 

Jag lägger aluminiumfolie ovanpå dynor, som min Brasse har en förkärlek att kissa på. Nu är han fertil, men folie är tydligen inget han vill hoppa upp på.

Jag hade testat byta sanden för säkerhets skull ifall det började efter bytet. Även om dom accepterat det tidigare.

Hoppas verkligen inte ni ska få problem igen med kisseriet. Chaplin kissade ju som fertil, men slutade väl efter kastrering om jag förstått rätt? och ingen extra kisse hemma? inget annat som är förändrat? tycker som #2 gå tillbaka till den förra sanden, där dom skötte sig, är ju värt att prova. Maila mig Angelica, så fixar vi detta, hoppas jag
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Har bytt tillbaka till förra sanden (dyrare men det får vi tåla) än så länge inga olyckor *håller tummarna*
#3 Charlie har kissat i soffan en gång som vi vet, men det var en protest mot en annan sand vi provade med. Annars har han kissat i lådan som han ska sen kastreringen 
#1 aluminium? hmm, får testa det i fall dem kissar igen