Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 1084 ggr
ingela-anthon
0

Hemsidan

Har just gjort lite ändringar och lagt till engelsk text.

Behöver nu lite tips och hjälp med den engelska formuleringen på sidan om Oss.

Och alla sidor är inte klara ännu. Skall översätta texten om katterna också, men det kommer.

Tacksam för synpunkter.

http://www.stigfjordens.se

mvh, Ingela

ingela-anthon
0

putt, putt

någon som har synpunkter? går hemsidan att få upp?

Hyrrokkin
0

Jag tycker det ser trevligt ut, känner inte att jag saknar något.. Jag tycker du har lyckats bra! :)

Det enda jag har direkta synpunkter på är väl den illröda texten som dyker upp här och var. Det gör ont i ögonen mot den mörkt grönblå bakgrunden, det skär sig ganska rejält. Om du kunde byta den färgen kanske? :)

LaSadie
0

använder Opera nu och alla sidor funkar inte som det gör i IE och FF så har inga synpunkter men den funkade bra i Opera. men som #2 så är den röda texten lite irriterande

ingela-anthon
0

# 2, 3

Tack så mycket för era synpunkter.

Och  Skäms den röda texten få jag göra något åt genast;-))

mvh, Ingela

blondifire
0

annars finns det en ruta: "google translation" som är grymt bra! den översätter auotomatiskt din sida till många olika språk!! för övrigt gillar jag din sidaSkrattande.

S*Winsnes Wilda

ingela-anthon
0

# 5

Jag testar ibland att översätta vissa utländska ord till svenska och det brukar fungera bra, men hela meningar till ett annat språk som man ej behärskar alls, kan bli tokigt, då den ej översätter gramatiskt korrekt, kan bli hur lustigt som helst.Skrattande

Försöker allt knåpa ihop engelska texten med hjälp av min gamla skol-engelska, det känns tryggare så. Men finner ni några felaktigheter får ni gärna säga till.

Tack, det är roligt att du tycker om min sida!!

blondifire
0

är det nåt du är osäker på gällande engelskan så PMa mig gärna. jag är ganska bra på d språket, även om jag valt och inte översätta min sida självSkäms

S*Winsnes Wilda

ingela-anthon
0

# 7 Tack, vad snäll du är!!

Vad bra, då vet jag vart jag skall vända mig Glad

blondifire
0

tycker det är kul och nån gång behöver man själv hjälp med nåtFlört. man ska behandla andra som man själv vill bli och alla kan inte vara bra på allt,eller hur.Skrattande

S*Winsnes Wilda