Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett32-utanför-ämnet
Läst 1022 ggr
EvaHelen
0

Vår "nya" hemsida.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Nu börjar vi få ordning på vår "nya" hemsida. Vi har justerat en del och har en del justeringar kvar tex scrollning + menyknapparna på framsidan. Men vi har ändrat färg, gått från rött till blått och vi har ändrat om i menyn.

Sedan har underbara Mikaela(ägare till Muhammad Ali) hjälpt mig med den fina bannern på våra katter och lite annat smått och gott. Tusen tack Mickis, du är en Ängel. Glömm nu inte vad jag lovat digFlört……

Mvh,

Eva-Helen & Håkan

Besök gärna vår nya hemsida: www.fitnesscats.com

LaSadie
0

Ser jättebra ut =) Skoj med förändring!

[michaelalundgren]
0

Ser bra ut. Tycker dock att menyn ska vara "fast", och inte scrollas med.

LaSadie
0

#2 instämmer… Det är lättare att komma åt då istället för att klicka tillbaka hela tiden

Hyrrokkin
0

Ser jättefint ut. Fast även jag tänkte kommentera det där med menyn :)

Juliette-
0

Jätte fint men varför fortsätter sidorna tomma hur långt som helst när man är inne på en sida..

EvaHelen
0

Tusen tack för besöket och tipsen. 

Ja, det är det vi har att göra att Menyerna ska vara "fasta" och att sidorna ska scrollas upp. Vi orkade inte göra mer igår, så ska fixa det ikväll.Glad

Ha en fin dag trots regn och rusk.

Mvh,

Eva-Helen

blondifire
0

Glad. jättefin men snygga katter oxåFlört.

S*Winsnes Wilda

EvaHelen
0

#7 Tack för besöket och tack för fina orden om våra katter. Välkommen åter.Glad

Mvh,

Eva-Helen

Labolina_73
0

Hejsan Eva-Helen.

Jag tycker oxå att det är fint, jag tycker dock oxå att menyn ska vara fast så tillvida att den finns med på alla sidor.

Jag undrar en sak oxå som jag tog upp med dej förut, varför är det jättelängt "döutrymme" på varje sida, från det att infon på sidan är slut finns hur mycket som helst att skrolla ner men bara med tomt?? Blir lite knasigt.

Samt besöksräknaren.. Obestämd den ändras bara man uppdaterar sidan, blir ju lite missvisande då för er.

Men det är fint. Kyss

PS.. Det ser ut som att du missat en länk på länksidan dock.. Flört

//Linda

ingela-anthon
0

Med min gamla web-läsare/dator gjorde sig den gamla sida bättre.Oskyldig

Sidorna tar för stor plats på skärmen och katterna kommer "för nära".

Annars har du jätte fina katter! Och fina kort på dom också.