Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 17-utställningar-resultat
Läst 2362 ggr
Carrocs
0

Snart dags för ÄK!

Ser fram emot utställningen på ÄK i Kungälv, och har börjat förberedelserna så smått, mest småsaker än så länge.

Får lite försmak i och med Spinneriets KM 25/11, kul! Har just badat Cornell inför KM….*ler*

Någon mer som ska till ÄK eller KM?

Mylingens
0

Jodå…vi ska oxå dit, ska bli jätteroligt! Men först ska vi till Spinneriets KM på lördag och helgen efter Äk-utställningen ska vi till Norge. Det blir tre jättespännande helger!!! //Kaisa

SpinE
0

Vi ska oxå försöka ta oss till ÄK. Det blir första gången i Götet Glad

Denna gång tar vi bara med oss 2 katter så kan man snacka lite mera med alla trevliga människor.

UncutDiamond
0

Har ni fått ett medelande om att ni har kommit med. Jag har anmält väldigt tidigt men ej fått någon medelande om jag har kommit med

Syllan
0

Jag är också anmält men har inte fått något svar på om jag kommit med. Har anmält systrarna Sarabi och Nahla. /Sylvia

Mylingens
0

Vi har inte heller fått någon bekräftelse än, men förmodar att den dyker upp i veckan. // Kaisa

Burken
0

Vet i allafall några som fått besked via mail att de INTE kom med Gråter !

Merlyn
0

Jag kom INTE med nu när jag ÄNTLIGEN skulle ställa kull Gråter

Ixatrixa
0

Jag kom med på söndagen….

Nu skall det sys burskynke här;)

Zarkeshas
0

Väntar otåligt på bekräftelsen, men bör ha kommit med båda dagarna eftersom jag betalade in första dagen och inte har hört ngt annat. Ser verkligen fram emot utställningen! :)

Restless
0

Fick bekräftelsen idag! Nu är jag bara rysligt nyfiken på domarfördelningen som skulle dyka upp om "ca en vecka"…

Carrocs
0

Då ska jag kolla i brevlådan när jag kommer hem, hoppas jag kommit med båda dagarna!

Carrocs
0

#1 Vi ska oxo till Spinneriet på lördag!

Kanske vi syns där?*ler*

Syllan
0

JAG KOM MED…. på lördagen! Puh, nu kan man andas ut för den här gången. /Sylvia

Mylingens
0

#12 Vem vet, det kanske vi gör!

Har precis kollat brevlådan här hemma och bekräftelsen till ÄK-uts. låg där nu! Vi kom med båda dagarna och det ska bli jätteroligt!!!! //Kaisa

Carrocs
0

Och min bekräftelse till båda dagarna låg oxo i brevlådan nu, kul!

Är nyfiken på domarfördelningen, kommer kolla ÄK's hemsida ofta…*S* 

Caroline

UncutDiamond
0

JA VI  KOM MED…. Vi kom med båda dagarna och det ska bli jätteroligt!!!! . Ser verkligen fram emot utställningen! :)

EddaM
0

Jag hade visst anmält till söndagen =) Och jag kom med fast denna gången har jag "bara" med mig mina två långhåriga huskatter=) Får köpa lite pynt till buren när det är så nära jul och det är ju första advent=) Detta blir antagligen Zlatans sista utställning då han inte trivs på domarbordet.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Mindfields
0

Yes! Kom med båda dagarna! :) Nu vill jag dock ha tag på en domarfördelning! :)

BlueBlond
0

Vi kom också med båda dagarna Skrattande

Poimandres
0

Jag kom också med båda dagarna, så nu är det bara till att packa väskan Cool Det blir första utställningen för S*Grianans Leigh ska bli kul att se vad domaren tycker om honom. //Monica

Mulan
0

..och vi kom också med bägge dagarna med bebisprinsessan o Bruce The Moose! Håller med om att det ska bli spännande och skoj! Och jag är GRYMT nyfiken på domarfördelningen!!

mvh Malin

Kronängens
0

Jag fick besked idag att jag kom med på söndagen till ÄK! Vivvi och jag ska på vår andra utställning!

Mylingens
0

#20 Vad roligt! Det ska bli en jätterolig och spännande helg, kul med ressällskap dessutom. Och så är jag så nyfiken på din kille! //Kaisa

majema
0

Ja jag kom också med bägge dagarna med min prins pälslös Bazooka. Blir dock gaaalen på att behöva vänta en vecka på domarfördelning. Fy Hemlis vad trist! Voffor gör di på dette viset.Förvånad

/Marie

offsides
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi kommer båda dagarna med vår hona Lycka (S*Izawathas Zhanis) och unghanen Mirre (S*Offsides Ordinärt Mirakel) 8 månader. Ska bli kul och spännande att ställa honom för första gången. Tyvärr är han för tillfället lika pälslös som sin pappa Majemas Bazooka…;)

/Johan & Lotta

Johan sajtvärd på Européringen i Fokus

lynxeyes
0

Jag har kommit med bägge dagarna med två av katterna, men den tredje som jag anmälde ett par dagar senare har jag varken fått bekräftelse på, eller mail om att hon inte kommit med?????

Och som de flesta andra…. vill ha dommarfördelningen nuuuSkrattande

// Sophia

Zarkeshas
0

# 25 Ska bli skoj att se Lycka igen och att få se Mirre för första gången! :)

Båda mina yrväder kom med iaf. :)

Merlyn
0

Grattis till alla er som kom med!!!

offsides
0

#27 Va roligt, ska bli spännade att se lilla Molly och unga herr Ormviskare;)

Johan sajtvärd på Européringen i Fokus

Carrocs
0

Vad kul att det blir så många som kommer till ÄK!

Ska försöka hålla utkik efter några av er, tex. Lynxeyes, som jag föjer på hemsidan….*ler*

WesthKiowas
0

Åh, jag önskar att jag anmälde men det blev inte så…. Ångrar mig nu! Ja ja, jag kommer i alla fall att hålla tummarna för alla er som ska dit!

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Mulan
0

Jaha, så är domarfördelningen ute.. The Moose fick Anne Köhn & Annelie Persson och min lilla prinsessa fick Ulrike Wahl och Carl Kristian Gulsett.. Spännande…

Mindfields
0

Det var ju på tiden!

Jag förutsätter att du har koll på läget, Malin, vi tävlar ju i samma grupp ;)

majema
0

# Grattis Mulan till The Moose bra domare! Har oxå gr 8 så själv funderar jag på hur Carl Kristian kan vara med Skogisar……. och Ulrike har jag haft en gång.

/Marie

lynxeyes
0

Jaha… äntligen vet man *fniss* Har ju oxå grp 3 och grp 8 katter i nästan samma ålder som Mulans ;-)) Vet inte riktigt om jag är 100 nöjd med de dommarna *fniss* men det visar sig väl…. Tack och lov har "Älgen" gått upp så honom slipper vi ääääntligen, åtminstonne för den här gången *fniss* Men så är där ju andra "äckliga" katter att tävla mot istället haha för att inte tala om i grp 8…. en massa äckligt vackra bebisar ;)) Nåja, men KUL ska det bli iaf!!!

Lycka till allihopa ;-))

// Sophia

Mulan
0

#34 Fniss, "min lilla prinsessa" är ju din också… Å stackarn ska fajtas mot halvsyster och kusiner… Spännande!!! Jag har ju aldrig haft Ulrike Wahl, eller Gulsett, så det blir en ny upplevelse för mig..

Håller med #35, Lycka till allihopa!

Mvh Malin

EddaM
0

Anne Gro Edström fick jag till mina katter. Har aldrig haft henne o jag tror hon är från Danmark=) Kul med nya domare=)

S*Luddhuvet´z

WesthKiowas
0

#37 Anne-Gro är från Norge.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Pernilla75
0

Whoooooohooooooooo!!!!!!!!!!!
Fick Bette Lind på lördagen och Raymond Saetre på söndagen. Det kan inte bli bättre än så!!! Skrattande

EddaM
0

Ja se där Camilla=) Då vet jag det=)

S*Luddhuvet´z

EddaM
0

Nu är det bara en vecka kvar tills det är utställnings dags då. =) Det skall bli jätte kul. =)

S*Luddhuvet´z

Carrocs
0

Och jag fick en bra förträning i Spinneriets klubbmästerskap igår, kul!

Fast där är ju bedömningarna annorlunda, så alla NFO juniorhanar besdömmdes samtidigt oavsett färggrupp, o det blev hela 9 st, så Cornell hade inte en chans mot alla fina juniorer….*ler* 

Får hoppas det går bättre på ÄK!

Carrocs
0

Och jag fick Bette Lind på  söndagen, kul!
På lördagen blir det Geir Edvardsen.

Carrocs
0

Inte många dagar kvar nu, utställningsväskan är nästan klar tack vare KM förra helgen, så det mesta är kvar i den.

Förresten, brukar ni julpynta era burar på ÄK? Tomtar, batteridrivna ljus, girlanger etc? Lite nyfiken bara…*ler*

Poimandres
0

#44 jag var för första gången på ÄK utställning i december förra året och det fanns då en hel del burar som hade jultema och pynt i olika mängd. Vissa burar körde allt i i julens tecken medans andra bara hade lite pynt ovanpå buren.

Så i år har jag faktisk investerat i lite pynt att ha ovan på buren Skrattande