Bilder på svartsmoke?
Glömde säga Sylvia att din kille är jättesnygg (Ja, katten då :P, även om din man inte heller är så dum). Kolla på hans tofsar och titta sen på min Elsas tofsar. Så långa och fina båda två har. Jag älskar tofsar.
Jag fick ju se din Svartsmoke i Varberg och hela den kullen han kommer ifrån är otroligt vackra.
Hälsningar Karolina!

Mulan
Han är fantastisk. Hur gammal är han nu och får mans e en bild i nuläget? Eller han är kanske bara 13 veckor. Han ser iallafall jättesnygg ut. Man ser att det är en herre.
Karolina!

#4 Tack! Han blir 14 veckor på måndag o har precis flyttat hem till sin nya familj…
Det är tomt..
Han är en kille som jag hoppas mycket på i framtiden, men han är såld till sällskap, så han lär inte dyka upp på utställningar…
mvh Malin

Ps Jag är så otrevlig att jag inte ens skriver att era missar är sötnosar! Jag gillar Syllans o din kisse jättemycket, kanonfina! Lycka till med dem! Ds

Börjar väl med att länka till min hemsida *fniss*
Sedan skickar jag denna bild eftersom det är snart jul…

Näe, Ixatrixa, du är överkurs!!
mvh Malin
okej då flåt;)

#12 Japp. 
#7-9 Dösöta!!! Visst är det en UNDERBAR kulör?!

#13 ja verkligen, men vill dock inte ha vitt skjortbröst på en svartsmoke (tycker det förstör effekten som smoken har då) min personliga åsikt . En svartsmoke katt som jag tycker är så himla vacker är S*Frostnattens Sir Lancelot 

#16 *asgarv* Du FÅR lägga in bilder Ixatrixa..
Jag njuter av dem… Varje sekund! Boo-Boo är underbar!!!

#15 Vet att frågan inte var till mig men jag svarar ändå
Jo, din Torak är morfar till katten S*trolldungen's Famous Fiona.

Jo Elsa har Torak i sin stamtavla. Han är pappa till hennes mormor. Jag har kollat på honom på din hemsida och han var såååå fin. Jag beklagar att han gått bort vid så ung ålder.
Hälsningar Karolina!
#16 Ixa, vilken katt!!! Förstår varför det är en av favoriterna.
Och till er alla: Leta fram fler kort på stora rejäla katter. Så vi får se hur dom kan se ut när dom är vuxna. Visa gärna bilder på när dom är små och sen när dom är stora, för man vet ju aldrig åt vilket håll färgen utvecklas på en svartsmoke. /Sylvia

Boo-Boo bugar och bockar för berömmet;)
#33 Jodå det kommer jag ihåg
#37 Underbar katt, det kallar jag smoke:) /Sylvia