Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 1350 ggr
Sissi
0

S*Tam-Trion's Zig Zag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min lilla favorit Zig Zag blev plötsligt avbokad, en dag innan han fyller 12 veckor. Lite trist!

Så eftersom han nu är till salu igen så tänkte jag att jag kunde starta en separat bildtråd för honom.

Om någon mot förmodan missat det så är han jag tok-kär i honom och vi kallar honom för "Larsson" vilket kommer från pip-larsson. Han är en väldigt pratig och social kille som alltid vill vara med där det händer något.

Han ligger bredvid mig i sängen som en lite baby…kärlek!!! KyssKyssKyss

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Sissi
0

En till bild…

Sissi
0

En till…

Sissi
0

och en sista bara för att han är så söt.

Frostvikarna
0

Hur kan man avboka en sån söt kattunge??? Du kan skicka honom till migKyss

Sissi
0

#4 Ja det kan man undra!?
Det vart problem med transporten upp till Skellefteå. Obestämd

Ibi-o-co
0

Var det inte en viss person i Bagis som har honom som
stoooor favoritGlad.

Tråkigt att han blivit avbokad, men det dröjer nog inte länge tills någon bokar den superfina Zig-Zag igen… för så fin som han är så borde det var hur många andra som helst som vill köpa honom.

Kramkram
Mia & co

Sissi
0

#6 Du är för go Mia…STOR KRAM till dig!

Det värsta är att han kunde lika gärna vara ful som stryk för när man träffar väl honom så blir man bara…KÄR!

svampis
0

Ser en ny tråd på gobiten Gråter vill ha vill ha. Ja har man träffat honom så är det lätt att bli kär, så himla till mötses gående. När han klättrar upp i knät och så får man en Kyss på näsan, då kan man inte säga NEJ till honom åh mitt hjärta. Ska gå och köpa en lott Flört. När jag ser honom så dunkar mitt hjärt hu va jobbigt. Du Sissi skickar många KyssKyssKyssKyss till honom. Kramisar

Kattilaforsens
0

Jag tycker att  Larsson ska byta namn till Gustavsson, för det är väl det namnet som står på dörren till hans tilltänkta hem. Flört

Sissi
0

SkrattandeSkrattandeSkrattande Gustavsson, det var roligt!

haapets
0

Så utroligt søt han erKyss.

MissMikkus
0

Söt-Larsson Kyss

ingela-anthon
0

Hjärtegrynet Zig Zag Kyss

Visst är det märkligt ibland hur det kan bli? Förvånad

Men det är katterna som bestämmer ändå till sist, tror jag Oskyldig som sitter med flera av mina avkommor. Skäms Dom är ju bara för go'a! Skrattande

mvh, Ingela

LaSadie
0

Han är så söt Glad Kommer charma någon snart

svarttraskets
0

Världens goaste Zig Zag!Kyss Han hittar nog snart ett nytt hem att flytta till!

Ja, de där små vet precis hur man ska charma in sig hos allt och alla!
Det är bara att fråga pappa Lairon!Oskyldig

Kram Martina & Robin

Kattilaforsens
0

#10 Fast Pip-Larsson låter ju onekligen bättre än Pip-Gustavsson.Skrattande

svampis
0

"9 och "10 Ja varför inte Gustavsson men inte med pip i förnamn!Skulle vilja men kan ………………….Gråter vill ju ha den Oskyldig

Sissi
0

#17 PUSS! Kyss

svampis
0

Nu Sissi är du inte snäll mot mig, du får inte lägga ut sådan här bilder på honom Gråter …..MEN jag skickar jätte gäran mååååååånga KyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyss. Jag är tok kär i honom Skrikandes

haapets
0

KyssKyss

Sissi
0

Här kommer en bild på honom där han ser lite mindre "söt" ut.
För även "små" killar kan se grymma ut. Flört

Sissi
0

VILKEN charmig kille han är, han gör ALLT för att charma in sig hos Leffe (mig har han ju redan charmat för länge sen). Kryper upp i famnen på honom och pussar honom på munnen. Sen kastar han sig hejdlöst i knät på honom, kastar sig på rygg och bara spiiiinner.

KyssKyssKyssKyssKyss

Han ligger mellan oss i sängen på kvällen och sedan vaknar man av att han trampar runt på täcket & spinner, när man öppnar ögonen så får man en liten puss.

Hur ska detta sluta? Hur ska jag kunna skiljas från honom??? Gråter

Christina-S
0

#22 Han har helt klart bestämt att han skall stanna kvar Flört

Sötnosen!!!!!!

Kattilaforsens
0

#22 Ja du vet ju vad jag tycker att du ska göra Sissi.Flört

virvlas
0

Men oj en sån söt liten pojke! Kyss

Så stora de har blivit dina kattungar.. jag har inte hunnit med!! Skrikandes

Jag tycker att ni ska lyssna på lilla kissen, han verkar ju redan ha bestämt sig. ..å han måste tycka att ni är hemskt tröga som ännu inte har förstått att han ska bo kvar. Flört

Kramelikram och lycka till, var ni än beslutar att han ska bo.

Sissi
0

#24 Jo, jag vet vad du tycker Tina men i sådana fall så blir de bägge två som stannar.

#25 Visst är han väl för söt mitt lilla hjärtegryn.
Tror att jag ska ta med mig honom till JKK istället för mamma Mary.

Sissi

Sissi
0

Lilla Larsson växer och frodas och blir bara mysigare för varje dag som går…vägde igår 13 veckor gammal 1961 g.

Kattilaforsens
0

#26 Det verkar ju faktiskt vara fler som tycker som jag.Flört Klart Söt-Larsson ska stanna. Kram på dig, Sissi!

Sissi
0

På tisdag kommer ett par från Stockholm för att titta på MIN lilla Larsson. GråterGråterGråter Känns fruktansvärt att behöva skiljas från honom men jag vet ju att den dagen skulle komma förr eller senare. Måste försöka skärpa mig när de är här så att de inte tror att jag är helt galen. FlörtSkrattande

Här är iaf en bild (till) på min lilla älskling.

Sissi
0

Nu är min älskling bokad och på fredag flyttar han till Kungsholmen (i Stockholm). De var super gulliga och jag är helt överygad om att han kommer att få det jätte bra. Även om jag tidigare idag sa att, "De kommer inte älska honom lika mycket som jag"Gråter…suck, som man är.

Juliette-
0

Han kommer säkert få det jätte bra ska du se.. sötnosen.. dom kommer älska honom minst lika mycket som du gör

haapets
0

Gratulerer med nytt hjemSkrattande Selv om det må være hardt å se han reise. Han er så skjønnKyss

svarttraskets
0

Det här blir säkert jättebra! Han fyttar inte så långt från dig och du vet att pappakatts burköppnare har bil så man kan säkert åka och hälsa på!Skrattande

Puss på honom och kram på DIG!

//MartinaCool

Christina-S
0

Jag faller in i kören - han får det bra skall du se. Och älskad blir han med all säkerhet så söt som han är Kyss

Kram

kerstin2181
0

Muff, vilken vacker kille, och Sissi, han får det säkert kanon i nya hemmetFlört

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Sissi
0

#33 Måste bara berätta om han s "nya" namn…Glad

Han ska heta Titus efter en romersk kejsare och det är för att de tycker att pappa Lairon ser ut som en kunglighet.

Det du Martina!!! GladFlört Inte illa att ha en "riktig" kung hemma.

IC S*Svartträsket's Lairon, JW

Juliette-
0

Vilket fint namn

Ibi-o-co
0

Nu först så upptäckte jag att han blivit bokad. Var helt hundra på att han skulle stanna kvar hemma hos er. Men skulle ju klart bli lite jobbigt framöver med både fertila mamma Mary och syrran.
Gratulerar till det nya säkerligen helt underbara ägarna, och Sissi, Kungsholmen är ju trots allt mkt närmre än SkellefteåFlört
Kramkram
Mia

Sissi
0

#38 Kungsholmen är MYCKET närmare än Skellefteå.
Skönt att veta att jag har möjlighet att hälsa på honom. Bara ta bussen till stan så är man framme på någon halvtimme.

Jag har tagit ledigt från jobbet på fredag så att jag kan vara hemma och gosa med honom innan han flyttar. KyssGråter Jag hör själv hur otroligt korkat det låter men om jag håller för öronen så hör jag inte vad jag tänker. SkrattandeSkrattandeSkrattande

Sissi
0

Igår kväll så flyttade min lilla Larsson och det är såååå tomt, jag saknar honom jätte mycket. GråterGråterGråter Men de är så himla gulliga hans nya ägare och han kommer att vara en mycket älskad liten kisse.

Passade självklart på att ta en massa bilder på honom igår.

Se bara så fin han är mitt lilla hjärtebarn…

Juliette-
0

Lycka till i nya hemmet Larsson

Christina-S
0

Önskar den vackra katten all lycka till i sitt nya hem.

Kattilaforsens
0

Lycka till i ditt nya hem, Pip-Larsson. Vi bor ju nästgårds du och jag. Glad