Välkomnar hem..
Nu skulle jag vilja ha en sån där glad studsande smiley..
Grattis **Grattis *Grattis i*** massor till den vackra..
Du må tro att jag har spanat på den kullen & framförallt den killen sedan de föddes.. så JÄTTE grattis & så SUPER roligt & underbart att du & Marie köpt honom
hihih taaack
han är bara sååå jäkla mysig.. pratar gärna och gossar mer än gärna.. den drömkisse verkligen!! 
tog ett kort med mobilen!:)
då jag såklart glömde min väska med kameran i maries bil!!! sååå typiskt.. så imorrn får man göra sig en resa till märsta, för min jobbnyckel ligger såklart!! i väskan.. snyftar
Wawoooee GRATTIS till snyggingen!! Ett sånt litet charmtroll!! Lycka till med honom!!
// Sophia

Grattis till pälsbollen, han är jätte fin=)))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Grattis till lillkillen önskar Ulrica & hela lurviga släkten :) Han är helt underbar och min stoooora favvis sedan han föddes.

Jäääättegrattis, Malin! Han är uuuuursnygg!!!!
Kramar
Malin
Grattis, han är kalasfin 

Grattis till pojken!!! Efter en väntan som måste ha kännts som en evighet fick du till slut hem honom. :)

Grattis Malin!
Vad roligt! Honom ska vi hålla ögonen på…
Kramizz Mia & Alize balliz

Vilken härlig kille. Grattis och lycka till med honom.
Grattis Malin till en vacker gosse och LYCKA TILL
Maria

Megagrattis, han är jättesöt!! Såååå mysig, ser han ut!! Lycka till med honom!
mvh Malin

Wooow!!! Vilken snygging! Nu blir det ännu hårdare konkurrens i grupp 4, som om den inte redan var svår. Men vilken kille! GRATTIS!!! //Kaisa
Stort grattis till snyggingen Malin! Han är ju min favorit i kullen som du vet och hade det inte blivit en Tello här så… ;)
Lycka till med honom!
hihi TAAAACK till er alla 
han väckte mig … piiiip … piiiiip.. frr frrr.. piiipp…
det skulle gosas.. ;)

Gos måste uppmuntras!! :)
självklart!!
Men guuuuud vilket fint litet Troll!!!! Lycka till med han!!!

Vilket charmtroll du har där =) Suuuper söööt!!
ÅÅhh, sicken pälsboll… Förstår om dom andra katterna undrar vad det är:) Superfin! /Sylvia
Grattis, det är kul att hämta nya kissar 
Mvh Bengan

Har alldrig sett på maken…. VAD ÄR NU DETTA!? Ett sånt hårmonster :) SUPERSNYGG! ja det kan man kalla drömkatt ;) !
Men vilken snygg kissemisse du har köpt Malin.Han är ett riktigt pälsmonster och precis i min smak. Stort grattis till honom.

Ja pälsboll är nog det minsta man kan säga.
Grattis o lycka till med grabben. Måste vara spännande och följa en sådan välpälsad kille.
/Marie

GRATTIS Malin och Marie!!
Har kollat den killen och WOW han är såååå läcker
Pussa på päls monstret från mig

Meh, han heter ju faktiskt Gullefjun, hi hi 
Stort Grattis, han är helt underbar fortfarande 

AACK TAAAAACK och åter TAAAAAAAACK

Man kan ju inte bli annat är kär när man ser en sådan härlig kille. Med det tempramentet då så förstår jag att ni blir helt hänförda.
GRATTIS!
Jättefin kisse, grattis! // Maja