HCM testad och klar för parning.
Hej!
Idag var jag iväg till Uppsala Universitets djursjukhus med CH S*Westhkiowa`s Dr. Izzie Stevens för att HCM-testa henne.
Resultat: Utan anmärkning
Nu blir det kattungar från Izzie förhoppningsvis i Augusti. Jag kommer släppa P- pillerna i helgen och parningsrummet är snart inrett.
Vi har valt att ta GIC S*Englaflickornas Tutankhamun,NFO n 03. Tutankhamun är mycket längre i kroppen och han har ett otroligt fint uttryck och Izzie är en "lite bastant" tjej, dagsvikt 4,5 kg.
Vi hade tänkt ta Sebek, men vi valde Tutankhamun istället och det känns så spännade. Vi tror mycket även på denna kombination och vi ser fram emot en svart/vit kull
Här kommer vårat blivande kärlekspar
CH S*Westhkiowa`s Dr. Izzie Stevens, NFO n 09
HCM testad 29/5-2009, resultat u.a
GSD-IV fri
GIC S*Englaflickornas Tutankhamun, NFO n 03
HCM testad 2/9- 2008, resultat u.a
GSD-IV fri
Mer information finns på vår hemsida: www.fitnesscats.com
Mvh,
Eva-Helen Nyström

Grattis vännen! Jag tror det kommer att bli fina kattungar dem emellan.
Kram
#1 Tack vännen. Ja, det tror jag också, du vet hur gärna vi också vill ha en till kull efter Tutankhamun. Han och Amazon fick mycket fina kattungar, så nu hoppas vi på en riktigt läcker svart/vit kull mellan Izzie och Tutankhamun. 
Båda två har den sura blicken
Kramiz

Grattis till HCM resultatet. :-)
Ska bli mycket spännande att se kullen sedan.
Blir nog superfina.
*S* sura blicken ja…
//Linda

Lykke til

Skönt att få ett bra resultat. Lycka till med parningen, det blir säkerligen fina bäbisar =)

Mums det kommer bli många läckra svart/vita där.. kanske Izzie bär på dilution med så får du massa blåvita troll spännande

Spännande! Och Grattis till det braiga resultatet ;)
#5 Tusen tack Gunborg. Ja, jag kommer hålla er informerade på norska forumet
#6 Ja, det är så skönt, för man blir ju alltid lite nervös, men skönt då det är avklarat. Och jag var förståss superglad, firade med en lättöl
, jag som annars aldrig dricker.
#7 Tack snälla Emelie. Jag må kolla om Izzie är bärare av dilution, hade varit kul få små blåbär.
#8 Tack så jätte mycket. Ja, det är så skönt få besked, även om det inte är någon garanti, men då har ialf jag gjort det som jag kan innan parningen sker.
Kram på er alla