Spinneriets KM
Vill tacka alla dom i Spinneriet som ställde upp och gjorde att vårt KM blev så lyckat, ni ska ha en stor eloge! Bra organiserat med jättefina priser och allt flöt på trots det stora antalet katter. TACK!
Själv är jag jättenöjd med mina katters prestationer. Vår juniorhane, S*Mylingens Clayman, blev 4:a i ett gäng på 9 hanar. Vår ungdjurshane, S*Häxans Simsalabim, blev 2:a av totalt 7 hanar! Och lilla ungdjursflickan, S*Blecktrummans Wren, blev oxå 2:a av 5 flickor. Jag är så stolt! //Kaisa
Grattis till fint resultat på alla dina fina katter
/Maria
Jaså du var oxo med med bland alla juniorhanar….*ler* Själv åkte jag ut först av allihopa, typiskt….*ler* Men jag visste att pälsen var lite knasig på Cornell, så det var bara väntat.
Annars vara det bara kul att träffa alla Spinneriet-medlemmar och en massa skogisägare!
Grattis till de fina resultaten på klubbmästerskapet.
//RolfH
Gratiis allihop som deltog på Spinneriets KM. /Sylvia

Grattis alla för de braiga resultaten=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Döm om min förvåning när min "lilla" fräsfia, Trolla (se avataren), blev bästa vuxna skogishona av åtta!!! stycken.
Här hemma är vi mycket stolta över vår fina tjej.
Lilla och lilla, tyckte hon var helt iklass med mina kastratkillar
, vad det gäller storlek!
Synd att jag inte kunde vara med i år men jag kommer
nästa år. Grattis till alla som var där man känner sig ju som en vinnare hur det än går, med tanke på alla priser som man får.

Tack alla för gratulationerna!
#8 Synd du inte var med, vi saknade dej där! Men vi ses till helgen i Kungälv!!! //Kaisa

Ja, det var lite tungt att hålla henne i slutet. Krampvarning i överarmen kan man lugnt påstå. Nästan 7kg fertil honkatt…