Husets lilla Prinsessa har kommit!
I fredags fick vi hem vår nya lilla prinsessa S*Vildhjärtas Shantaram. Eller som barnen kallar henne "Kantarellen". En tuff liten dam som just nu helst är i våra knän o kelar. När hon ser dom andra katterna eller hunden morrar hon som en lejoninna. Man kan inte tro att det kan komma sådana ljud från den lilla tösen…..
Hon ska bo hos oss som foderkatt och det ska bli så roligt och spännande att få dela katt med min härliga kattkompanjon på S*Vildhjärtas - Mulan/Malin.
/Marie

Grattis till en liten skönhet!
/Mia

Grattis grattis, hon är så söt=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Grattis, hon ser jättefin ut! :)
Grattis till sötnosen :)
//RolfH
Grattis till en "äcklig liten snygging" som man ska behöva fajtas med framöver *fniss* Ska bli kul att ses till helgen!!
// Sophia

Grattis till Kantarellen, Marie! Helt underbart med ytterligare konkurrens *fniss*
Ses snart!
//Malin

Kantarellen *hehe* kan inte låta bli vi har ju en i familjen som i stamtavlan heter Kantarella ;)
Hon är verkligen fin och jag har sätt henne hos uppfödaren (ja på hemsidan då).. jätte söt.. lycka till med henne

Hon är en vacker tjej! Grattis :) Ser fram emot att se henne i helgen!

Tack allihop för alla snälla ord!
#5, #6 o #8 Jaaa det ska bli jätteskoj att åka till ÄK till helgen. Nu har jag både en prins pälslös och en prinsessa med mig. Konkurrens, ja det lär bli svårt för denna lilla tjejen som är så liten än, men man vet aldrig…
/Marie
Gratulerar till eran lilla Kantarell!! 
Gratulerar till en fin katt
Mvh Bengan
Grattis till en fin katt, och lycka till! /Sylvia

Grattis till en jättevacker tjej! =)