Hubba Bubba
Igår var jag hemma hos mis syster och hälsade på min vackra avkomma Hubba Bubba. Han är så otroligt snygg…och stor, väger nästan 7 kg och är 10 ½ månad gammal.
Han är en riktig Ferdinand, förutom att han ligger under ett plommonträd och ingen korkek om dagarna och hans närmaste kompis är en kanin.
Till min stora sorg, fullkomligen HATAR han utställningar så jag får väl nöja mig med att visa upp honom här!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
En bild till…han ser otroligt grym ut, men han är faktiskt en riktigt snäll kille.

Vad bra att du visar upp honom här, när han nu inte gillar utställningar. Men det kanske ändrar sig, han är ju bara 10 månader.
Åh, så stilig
En katt helt i min smak. Urläcker!
Men efter en titt i stamtavlan
förstår jag varför. Det kan ju bara bli bra med sådana släktingar.
Fast 7 kg vid bara 10 månader, kan detta verkligen vara möjligt?
mvh, Ingela
#4 Jag sa nästan 7 kg, sist jag vägde honom vägde han 6,5kg och det var ett tag sen. Han är inte direkt något matvrak heller, han äter endast sitt torrfoder…kalkon och tonfisk. Kräsen kille!
Jag hoppas på att han lugnar sig då han blir kastrat, men innan dess så blir det inte en enda utställning för honom.
#4 Din Anthon är inte fy skam han heller, har tittat på honom mycket under hans uppväxt och vart störtkär i honom, men som du redan sett är våra katter släkt på många håll.
Vilken läcker kille!! Riktigt maffig…. *mums*
/ sophia

# 0 Han ser jädrigt fin ut..synd att våra honor är lite för nära släkt med honom bara..
//Stefan
Fasen också…nu var det andra gången jag råkade trycka på publicera kommentar istället för bläddra efter en ny bild, vad trött man blir….nu tvingas jag göra ett inlägg till, med risk för att verka tjatig *ler*.
Men vad fasen…här sitter jag i min ensamhet, regnet öser ner, katterna sover och jag har skit tråkigt…och finns det något roligare än bilder på ens egna katter *asgarv*!
Vill passa på att inflika att Hubbis är ännu snyggare i verkligheten. 

Han är verkligen KALAS

En läcker kille! //Kaisa

Superläcker kille!! Det är bara att gratulera, synd att han inte gillar att visa upp sig men han vet nog redan att han är snygg
/Sylvia

# 6 Tack för dina snälla ord om Anthon
. Dom värmer!
Hoppas på att se Hubbis i verkligheten någon gång.
Anthon sänder er lite extra nosgos 
mvh, Ingela
Igår var jag hos min syster och hälsade på och självklart tog jag lite nya bilder på Hubbis. Han är så otroligt vacker och det grämer mig att jag inte kan ställa ut honom.

Han är otroligt snygg, jag förstår du skulle vilja ställa ut honom.
ååååå vilka underbara kort du har tagit Sissi
Hubbis ser ut som en stor nallebjörn mumssssssssss
Mendra har vuxit och blivit en grann stor tös-lik sin mamma Pejan tror jag visst att hon är ;-)

En sådan härlig katt Hubba Bubba är
Och så vackra naturbilder du tagit på skogisarna. De är verkligen i sitt rätta element. :-)

# 19
Hej!
Där är ju Diesel som jag har 
så många gånger! Kände genast igen hans egna sida - och där har jag varit många gånger
.
mvh, Ingela

# 20
Tack snälla för gulliga ord om vår Dieselman!
/Bittan

#19, #20 Diesel är en riktigt snygg kille och Hubba Bubba och hans syskon har många drag från sin far!
#22 Åååh lille Rockpile, vad fin han är!
Tack för alla fina kommentarer!!!
En bild till på Hubbis och hans kompis Almendra.
Sissi
#19 Vackra pappakatt :)
/Michis och Big Red
Hej, givetvis måste jag, Royal hälsa till farsan Hubbis, farfar Diesel och brorsan Rockpile… själv har jag ännu inte hittat något hem men hoppas verkligen att snart göra det… Matte har lagt ut lite nya bilder på hemsidan på mig… http://www.krusmons.nu.
Pappa Hubbis är verkligen ståtlig…

#22 #23 #24 #25
Diesel hälsar tillbaka & tack snälla för gulliga kommentarer..
/Bittan

Hubbis är så häftig, en katt helt i min smak. Almendra också - henne har jag kikat på sedan hon var liten 
Kramar Christina
Det vart ett besök till hos syrran denna vecka så här kommer några bilder från gårdagen på min vackra Hubbis!
…och en sista!
En riktigt grym haka och profil har han Hubbis!
Han är så fin Hubbis. Nu när han är kastrat kanske det går bättre att ställa ut honom. Mendra verkar ju tycka att utställningar är ganska ok så Hubbis kanske känner sig tryggare om hon också är med. Det är i alla fall värt att pröva. Pussa lite extra på Mendra från hennes gammelmatte.
#31 Ja du Tina, nu när jag varit och hälsat på lite oftare utan att plåga honom med diverse skönhetsbehandlingar så är han faktiskt riktigt glad över att se mig och det kanske skulle vara värt ett försök. Man kan ju alltid börja ta med honom som sällskapskatt åt Mendra.
Mendra har fått massor med pussar denna vecka och de har sååå mysigt ute på deras baksida.

#33 Underbar bild.. fin kille han är

Snygging 

Gillar honom skarpt!!! Det har jag alltid gjort!
Just nu är han inte så vacker, han har lejon-rakats och ser ut som en helt "ny" ras.
Ska fråga syrran om jag kan få en bild på honom, nyrakad och fin! 

#33 Vackra vackra Hubbis!!

Väntar med spänning på bilder på den nya rasen!
Kram kram Bittan
Snygg-Hubbis!

Väldigt fin kille!