Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 1597 ggr
JessicaF
0

EC S*Skogvittras Röde Orm, still going strong!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eftersom det oftast visas "ungtuppar" Flört tänkte jag passa på att visa min medelålders herre på snart 7år när han nu ville låta sig fotas igår.

Fortfarande fertil och sköter sig fin fint!

Finns det fler äldre fertila herrar som kanske vill visa att dem lever vore det kul!

SillyZones
0

Ahhh, härlig kille! Ja vi får ofta se ungherrarna, så roligt att se litet färdiga herrar!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

EddaM
0

Han e kanon fin=) Och kul att se äldre fertila hanar =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Sissi
0

Han är super fin och det är helt fantastiskt att han sköter sig så bra!

/Sissi

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Juliette-
0

Mums vilken jätte snygg kille

jaanuska
0

#0 Han är såååå fin OrmenKyssGlad Roligt att se en ny bild på honomSkrattande

Vi har en fertil kille som är ca 1år yngre än Ormen, men kanske han kan visa sig här i alla fallCool EC S* Mighty Claw's Garion. På bilden med sin vackra dotter GIP S* Runsvik's Jamie LeeKyss Bilden är tagen förra helgen på Hälsingekattens utställning.Det var så roligt att se henne och träffa ägarna.Skrattande

JessicaF
0

Tackar allihopa Skrattande, och kul att se Garion igen. Det var nog ett år senast jag visade upp Orm på en utställning och jag tänker damma av pöjken till SW.

WesthKiowas
0

Min Mums (S*Magoria's Winger) hälsar till sin farbror Röde Orm! Härligt att se honom!

/Camilla

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Kronängens
0

#5 Så lika far och dotter är! Mycket vackra båda två.

aborgatos
0

Jessica!

Du vet ju redan vad jag tyckerKyssKyssKyss

kram Inger

skogisen
0

Mummsss & Puss på Röde Orm---En Stor stor FavoritKyssKyss

ja Garion går inte av för hackor han hellerKyss

//Yvonne

Margona
0

#5 Har är verkligen grymt fin er Garion, bland de vackraste skogisar jag kan seKyssKyssKyss

#0 Snygg röd killeKyss

Kronängens
0

Jag var nyligen och hälsade på EC S*Juvelens Rubin som är åtta och ett halvt år eftersom han ska bli pappa till vår nästa kull. Han är väldigt vacker tycker jag, fast här i sommarskrud.

JessicaF
0

#7 Spockis (Orm) hälsar tillbaka och är mycket stolt över sin snygga brorson Kyss

#10 Tackar, han är en gospojke  du får komma över och pussa på honom lite, vi bor bara 10min bortGlad.

JessicaF
0

#12 Glömmde svar på ditt, Nalle är en annan favvo och jag var hemma hos Lena och Kjell i höstas och nosade på honom . Otroligt vacker och trevlig man i sina bästa år.

Helt otroligt att det finns hanar man kan hålla fertila tillsammans med fertila honor så länge som vi har gjort.

Kajsamatte
0

#12 Kul att du la ut en bild på Nalle. Har inga nya bilder själv att visa. Vi väntar otåligt på små praliner hemma hos dej i sommar!

#14 Vi tackar för berömmet och skickar genast en massa gos till din "medelålders" herre i sina bästa år. Jättefin bild på honom!

#5 Garion… suck, snygging.

Visst är dom underbara alla herrar, men visst finns det väl fler? …

/ Lena

LittleL
0

*suck* Vilka vackra herrar ni visar upp här! SUPER VACKRA!! Underbart att se vuxna, fertila hanar i fullprakt=)

/Sylvia